Współpraca z Sheinside?

06:44

No więc kilka dni temu postanowiłam spróbować napisać do Sheinside z propozycją współpracy, byłam bardzo sceptycznie nastawiona, ale przecież 'raz się żyje' i nic nie mam do stracenia. Jak się okazało firma ta jest zainteresowana nawiązaniem partnerstwa z moim blogiem i poproszono mnie o kolaż, więc właśnie z tym dziś do was przychodzę. Więc ja już przechodzę do zdjęć, a was bardzo, ale to bardzo proszę o kliknięcie. Jeśli każdy kliknie po dwa-trzy razy w każdy link to na pewno uzbieram odpowiednią ilość kliknięć. Liczę na was, tylko dzięki wam uzyskam to na czym mi zależy. :) 

Sukienki
Firma ma wiele wspaniałych ubrań i bardzo duży wybór, wśród nich są cudowne sukienki, niestety nie mogę wszystkich wam tu pokazać, co najchętniej bym zrobiła, więc wybrałam dla was trzy, moim zdaniem najlepsze. 


Spódniczki
Do wyboru-do koloru. W sklepie można znaleźć spódniczki słodki, koronkowe, lub seksowne i drapieżne. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. 


Spodenki
Zbliża się lato, SheInSide oferuje wiele świetnych par spodenek na ciepłe letnie dni. 


Góra
I znów: lato się zbliża, więc szukałam raczej zwiewnych koszulek. Znalazłam na prawdę wiele ubrań których właśnie szukałam, ale pokaże wam te najlepsze. 


Biżuteria
Mało kto pokazuje że ta firma ma również biżuterię, a powinni, ponieważ jest szałowa. Dawno nie widziałam tyle wspaniałej biżuterii w jednym miejscu.


Więc proszę was o klikanie. To niewiele dla was, a dla mnie się to bardzo liczy. 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Śliczne kolaże :) Podobają mi się te spodenki i spódniczki <3

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/04/12-rozdzia-w-brzmieniu-gitary-sysze.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś :) Oczywiście poklikałam i życzę powodzenia w nawiązywaniu współpracy ^^
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta czerwona sukienka i spodenki piękne ;)
    w linki poklikałam :*
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już klikam, a ty u mnie?
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :) Poklikałam w linki ^^ Zrobisz to samo u mnie? Klikniesz w bannery persunmall i choies?
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam kilkanaście razy! :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się spódniczki i spodenki.Ogólnie przeglądając tą stronę internetową to uważam,że jest bardzo interesująca i ma fajne ciuszki. Kliknęłam we wszystkie! :-) Musimy sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia <33
    Jeejku ta ostatnia spódniczka i pierwsze oraz drugie szorty genialne ;33 ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :)
    Też próbowałam, ale mi się niestety nie udało :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great items :)

    Do you want to follow each other, just let me know on my blog?!

    http://danadimitras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne spódniczki *.*

    Zapraszam do mnie- http://mimblox.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeżeli zaobserwujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja cały czas myślałam, że trzeba miec duuuużo więcej obserwatorów ;P powodzenia!

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!
    Kliknęłam w każdy link :)
    mogę liczyć na klik od ciebie u mnie w linki? bardzo mi zależy http://neelly-blog.blogspot.com/2014/04/wish-list-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe posty, obserwuję:)
    zapraszam do siebie http://still-casual.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. http://want-cant-must.blogspot.com/2014/06/my-dream-sheinside.html
    Pomogłabyś potrzebuje kliknieć w linki .

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe