confidence

14:16

Idąc przez miasto patrzę w witryny sklepów i wcale nie dlatego że interesują mnie przedmioty na wystawie, a dlatego że przyglądam się osobie w odbiciu. Nie poznaję jej. Nie wiem kim ona jest. Spoglądam w jej oczy, są zmęczone, ale pewne siebie. Wysoko podniesiona głowa i wysmuklona sylwetka, to to za co ją podziwiam. Nie poznaję się. Jeszcze rok temu byłam wiecznie zgarbione, wciąż patrzyłam na swoje stopy i gdy ktoś spojrzał  w moje oczy od razu odwracałam wzrok.


Teraz idąc przez miasto spoglądam na innych ludzi, przyglądam im się i nie boję się ich spojrzeń. Patrzę im w oczy i od czasu do czasu się uśmiecham. Na pewno kiedyś nastąpił by ten przełom. Na pewno kiedyś bym się otworzyła, ale dzięki temu co robię. Dzięki wam. Dzięki mojemu blogowi nastąpiło to szybciej. Rok temu nikt na mnie nie zwracał uwagi, dziś? Ludzie spoglądają na mnie, odprowadzają mnie wzrokiem. Czuję się pewnie. Czuję że żyje i jestem z siebie dumna. Cieszę się że udało mi się tego dokonać.

Na zdjęciu nowo poznany pierwszoklasista. Tak. On ma na sobie moje okulary. 
Do pełnej pewności siebie mi jeszcze dużo brakuję. Jednak dzięki wam nie dokonałabym tego. Nadal bym uciekała wzrokiem i nie chciałabym aby ludzie na mnie patrzyli. Nawet nie myślałam o tym że dziś będę stać tu gdzie teraz i czytać wasze komentarze. Więc: jedno wielkie DZIĘKUJĘ ZA TO ŻE JESTEŚCIE!


Zdjęcia są z wycieczki i przez pewnie dłuuugi czas, będę was zalewać moimi selfie. :)

Na moim blogu także za niedługo pojawią się efekty współpracy ze świetną panią fotograf. Oto jej facebook, na którym możecie zobaczyć jej prace. KLIK!


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Fajne zdjęcia :)
    To świetne, że przez bloga nabrałaś pewności siebie!
    I przy okazji, ładny wygląd bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym czytała swoją cząstkę życia. Teraz nie sprawia mi problemu rozmowa z drugą osobą podczas patrzenia prosto w oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo, prowadzenie bloga to doskonała okazja by rozwinąć się i przestać żyć w cieniu innych ; ))

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że przez bloga jesteś bardziej pewna siebie ;) Świetne zdjęcia ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez kiedyś taka byłam :))
    likeitbeejb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne i wesołe są te zdjęcia! :)
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne okulary macie :3

    Wspólna obserwacja? :-*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pozytywne zdjęcia, pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzenie bloga również otworzyło mnie na innych:)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny design bloga, bardzo ładnie tu <3

    fruutti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, w okularach wszystko się odbija :) Zapraszam na mojego bloga http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ i bloga mojej koleżanki: http://borderoli.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia.
    Ja nie wiedziałam że prowadzenie bloga potrwa u mnie tak długo, a tu już 5 miesięcy :)



    www.oliviaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby tak dalej. Życzę ci jeszcze większej otwartości na świat i ludzi :)
    Może obserwacja? Daj znać u mnie w kom.

    Klikniesz w link w ostatnim poście? Zależy mi. Będę bardzo wdzięczna.
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie tutaj, widać, że korzystasz z życia :)
    Zapraszam do mnie: milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ze blog zmienił cię na lepsze. To dobrze że tak ci jest lepiej w życiu
    world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mega słodkie zdjęcia :)
    obserwuje kochana i mam nadzieje że mój blog ci się spodoba i dołączysz do grona obserwatorów :))
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ! :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne fotki! Ja ostatnio zrobiłam tyle wspaniałych zdjęć na wyciecze szkolnej również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja szczerze też się zmieniłam , super post i zdjęcia :)
    Spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe