let's start from the beginning

11:34

Siedzę i maluje paznokcie, maluje paznokcie i siedzę, a powinnam teraz się uczyć, powinnam powtarzać. Książki leżą obok, a ja zasłuchana w indierock maluje paznokcie u stóp. Jest mi ciężko, nie mogę dostać, to mnie frustruje. To że nie jestem idealna, to że wcześniej wyginałam nogi na milion sposobów bez żadnego bólu, a teraz jestem niekompletna. Nie dostaję nawet aby pomalować paznokcie na swój, ostatnio ulubiony, czarny kolor. Coś się we mnie łamie. Nauka mnie dobija. Byle do wakacji. 


Mam nieodpartą chęć poznania kogoś nowego, kogoś kto mnie nie zna i nie wie jaki mam 'bagaż'. Wciąż proszę koleżankę żeby poznała mnie z kimś. Lubię poznawać ludzi w trudnych chwilach swojego życia. Bo mogę zacząć od nowa w jakimś małym procencie. Nie zaczynam od nowa całego życia, ale jedną małą znajomość. Podobno jestem dobrą manipulantką, podobno świetnie manipuluje i potrafię sprawić żeby ludzie do mnie lgnęli, tak mówią moi bliscy, ale ja tego nie zauważyłam. 


Zaczął się także kurs, mówiłam pisałam wam o nim. To fajne, podoba mi się. Mimo że trzy godziny, wieczorem, w poniedziałek, w studio fotograficznym są dość męczące, to i tak jest super ekstra niesamowicie. Siedzę tam, wykończona, ale nie interesuje mnie że jutro jest szkoło, że mam zadanie domowe, a w domu pewne czekają mnie kolejene obowiązki. Po prostu, zapominam i robię to co lubię. Słucham z otwartą buzią, jak małe dziecko i z zafascynowaniem przyglądam się czemuś co chcę robić do końca życie. 


Zdjęcia są z mojego telefonu. W większości instagramowe.

Na moim blogu już nie będzie 'cotygodniowych inspiracji', ale jeśli chcecie zobaczyć to co mnie inspiruje, to zapraszam na mojego tumblr'a. KLIK!

A wy? Lubicie poznawać nowych ludzi? 





You Might Also Like

34 komentarze

  1. Lubię poznawać nowych ludzi :)

    Poklikasz w linki ? Bardzo cię proszę :)
    http://welcomtomyworldd.blogspot.com/2014/05/sheinside-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zbytnio nie lubię poznawać nowych ludzi ale całkowicie cię rozumiem, można zacząć jakąś znajomość czyli zacząć coś od nowa. Mam nadzieję, że jakoś się u ciebie ułoży. Ehh mnie też do nauki nie ciągnie :/ Śliczne zdjęcia ^^ Fajnie, że chociaż na kursie możesz trochę oderwać się od obowiązków ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię poznawać nowych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaa lubię poznawać nowych ludzi ;) ja też czekam do wakacji ;)
    Podoba mi się nagłowek jest świetny ;)
    Zapraszam na nowy post do mnie, http://mooooonika.blogspot.com/2014/05/7-maj.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za bardzo nie lubię poznawać nowych ludzi.. chyba, że w internecie bo jest inaczej i wydaje mi się, że relacje też są inne.
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię poznawać nowych ludzi, ale zawsze czuję się przy nich nieswojo. Miłego kursu ! :D

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :D
    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię poznawać nowych ludzi,ale często dostaję po dupie bo szybko im ufam...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, prosty tekst i przejrzyste zdjęcia C;
    wielki plus też za deasing jest na czym oko zawiesić

    zapraszam do siebie http://love-little-berry.blogspot.com/
    wspólna obserwacja? napisz u mnie na blogu a ja zaobserwuje cię jeszcze dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do nas na konkurs ;)
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/2014/05/konkurs.html
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Byle do wakacji! Podoba mi się to zdanie :D :)
    Ja lubię poznawać nowych ludzi.. :) No o ile oni później nie komplikują mi życia, ale tego niestety nie możemy przewidzieć, a szkoda. ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubie poznawać ludzi, gdy mam ,,dołka"
    Super blog i nagłówek, obserwuję i liczę na to samo: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. również słucham indie rocka :) lubię poznawać nowych ludzi, chociaż czasami mi to na dobre nie wyjdzie.

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię poznawać nowych ludzi :) Oj tak, wakacje nadchodźcie szybciej!
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia ;p ja tam lubie poznawać nowych ludzi ;d
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny mix :>
    kliknij u mnie w numerki pod zdjęciami jeśli możesz
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny sposób na radzenie sobie z niezbyt dobrymi chwilami w życiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zdjęcia, uwielbiam poznawać nowe osoby ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię poznawać nowych ludzi, ale nie lubię też starych. Nie umiem się z nikim dogadać.
    Tak pesymistycznie, trochę w Twoim tonie.
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam za poznawaniem nowych osób :)))) Fajne zdjęcia <3
    obs za obs? Zaobserwuj a zrobię to samo :*
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejciu! Uwielbiam poznawać nowych ludzi, nowe charaktery. Od nowych znajomych może również się czegoś nauczyć, może to dziwnie brzmi, ale to prawda! ;)

    Zapraszam do mnie - dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też tak mam zamiast sie uczyc robie milion innycvh niepotrzebnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham poznawać nowych ludzi. Piękne zdjecia :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w sumie lubię poznawać nowych ludzi,nowe znajmości przydałyby mi się D:
    www.aurophobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja lubię poznawać nowe osoby :**

    Jeśli zaobserwujesz nasz blog to na 100% się odwdzięczymy aa no i piękne zdjęcia

    Wpadniesz do nas i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja osobiście uwielbiam poznawać nowe osoby.
    fajny post.

    zapraszam do mnie :))
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. lubie poznawac nowych ludzi, ale muszą być jacyś w miarę mili i normalni a czasem masakryczni są ludzie po prostu ;/
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kilka osób tak ! ;) ileee pyszności na Twoich zdjęciach! <3

    www.sweet-beauty-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale deserek! :D Śliczne zdjęcia! Jak najbardziej lubię poznawać nowe osoby, a tym bardziej czytelników z blogosfery i inne bloggerki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post :)
    zapraszam do mnie --> mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Do wakacji już niedługo, wytrzymamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny blog, ciekawie piszesz i komponujesz post z fajnymi fotami :)
    wpadniesz może do mnie? zapraszam serdecznie!
    zrobiłam nowego bloga i fajnie by było gdybyś zajrzała!
    http://desire-and-have.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko ☼

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe