muddle

12:10

Czy tylko ja mam tak że czuję to, czego nie powinnam? Wiem że nie powinnam, ale moje serce zakłóca rozum i nabija się ze mnie krzycząc 'Mam gdzieś że będziesz cierpieć!'. To zabawne. I tu zawsze pojawia się dylemat. Myśleć sercem, czy rozumem? Nie chodzi tu o jakiś wielkie uczucia, lecz nawet o drobne, codzienne sytuacje. Eh. Czy życie nastolatki musi być takie zagmatwane?





Od jakiegoś czasu oglądam dużo filmów. Czasem są to ckliwe wyciskacze łez, a czasami filmy na których dużo trzeba pomyśleć, które dają kopniaka w tyłek i sprawiają że masz jeszcze większy mętlik. Częściej jednak są to wyciskacze łez. I wcale nie płaczę dlatego że ktoś cierpi, lub coś się stało, a dlatego że reżyserzy to świetni manipulatorzy!  Wiedzą że taka miłość jak w tych filmach nie istnieje, a takie zdesperowane nastolatki, jak ja, płaczą wiedząc że nigdy ich to nie spotka.



Nie ma tak idealnych osób jak w filmach, nie ma tak idealnej miłości. Życie byłoby nudne gdyby taka istniała! Eh, ale ja i tak to oglądam i marzę o swoim Hache (trzy metry nad niebem), Aarona (wredne dziewczyny), czy też Kyle (lol). To dziwne. Ale ja jestem tylko zwykłą nastolatką, miliony innych
robi to samo.

(niestety dziś znów zdjęcia z telefonu)

Wy też tak robicie? ;)
Jak wam się podoba pomysł z muzyką w poście? 


You Might Also Like

24 komentarze

  1. ale masz slodkiego pieska<3
    www.sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam to samo zdanie o filmach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My z mamą mamy wspólne wieczorki filmowe i kiedy tylko mamy czas to coś oglądamy. Zwykle komedie romantyczne ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam filmy, na których mogę popłakać^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie pouczające filmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życie nastolatki to życie pełne najróżniejszych emocji, takie filmy mnie zawsze jeszcze bardziej dobijają eh
    Nie martw sie kochana, takie chwile przechodzą i niedługo na pewno poprawi ci sie samopoczucie :)
    Muzyka w poście to świetny pomysł :)

    Pozdrawiam ✌️
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pouczające filmy są o wiele lepsze niż wyciskacze łez :)

    http://melissa-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kieruję się sercem, nie rozumem, w większości przypadków tego żałuję, np. rozwalam w tem sposób znajomość z kimś, ale jeślibym tego czegoś nie zrobiła, to zadręczałabym się, że tego nie zrobiłam, więc jadę na spontana! :D


    niebieskie-mysli.blogspot.com

    trochę chaotycznie napisałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kolezanko:) Mysl sercem i nie przejmuj sie konsekwencjami. Nie ma sensu na sile robic cos czego nie czujesz. Jak nie masz pomyslu na post to nie pisz nawet jesli dawno nie pisalas no <-- to jako przyklad podaje tylko:D Akurat post jest niezly, lubie jako facet jak dziewczyny sie nie wymadrzaja tylko pisze to co czuja. Ach ci wredni rzezyserzy :P Jak skonczysz ogladac wszystkie te wzruszajace filmy i zaczniesz szukac swojego idealu to pisz do mnie ;] Zartuje ofc;p Raczej nie przydarzy sie to samo co na tych filmach, ale warto wierzyc w romantyczne bajki. Wymaga to dwustronnego zaangazowania wiec moze dlatego to troche gorzej w realu wychodzi...

    Nie gram juz dlugo w zadne gry, ale Kyle to dziewczyna nie jest?
    pzdr Maks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kyle to chłopak, Lol to film z Miley Cyrus.
      Komentarz mnie zaintrygował i zaciekawiło mnie jaki Maks się za nim kryje. :)

      Usuń
    2. Kurde fakt, pomyslalem o grze przez nazwe bloga, bo imienia Ashe na bierzmowaniu sobie chyba nie wybralas :D
      A znasz jakiegos Maksa? Rozczaruje Cie bo niewiem nawet skad jestes :P strzelac moge ze podlaskie lub war-maz albo ew mazowieckie ale to tak na czuja po wygladzie twarzy xD Szybko odpisujesz, przez to noge sie pewnie nie chce ruszac od kompa :P

      Usuń
    3. Południe Polski-Podkarpackie. :)
      Dziś akurat mam luźniejszy dzień, ponieważ jutro idę do teatru z klasą, a do szkoły już chodzę, więc ta noga to niestety duuże utrudnienie. Muszę też dużo ćwiczyć. A Ashe to też nie z gdy, gdzieś tam, jakoś tak pocztą pantoflową to do mnie dotarło i nawet nie wiedziałam że jest taka postać. :)

      Usuń
  10. Lubie wyciskacze łez,ale lubię i komedie.Muzyka w poście jest fajna,dodawaj tak ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zadaje sobie właśnie to samo pytanie, dlaczego życie nastolatków jest takie trudne!?
    Ja też ostatnio oglądałam dużo dramatów takich jakby wyciskaczy łez, ale naprawdę mało jest takich filmów przy których płaczę. Muzyka w poście to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muzyka w poscie jest ciekawa, ja kocham komedie, horrory, i o milosci ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny psiak:))
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog!
    zapraszam do mnie
    http://nietypowymateusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja płaczą często na takich filmach, choć bardzo dobrze wiem, że to reżyserka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja akurat nie lubię oglądać filmów :)

    obserwuję i zaprawszam do mnie, pozdrawiam ;)
    http://siimplestuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życie nastolatki bywa nieraz naprawdę nie do wytrzymania. Pocieszam się że taki wiek i że to minie.. ;-) Myśl sercem i nie przejmuj się niczym kiedy mamy szaleć jak niby nie teraz? Pozdrawiam cieplutko i 3maj się .
    ps. super blog i na pewno na niego jeszcze zajrzę, zaobserwuję.

    troche-nieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hej :) Super blog, śliczne zdjęcia ;)

    Jeżeli chcesz to zapraszamy do nas, ROZDANIE MAJOWE !
    http://ourstylizations.blogspot.com/search?updated-max=2014-05-16T01:48:00-07:00&max-results=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam te filmy :) lazdy marzy o takim ideale :'')
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe