Poradnik (nie) poważnej blogerki

06:22

Tekst zawarty niżej jest ironiczny i nie ma na celu nikogo obrażać


1. Obserwacja za obserwacje?  Po co się starać skoro mogę robić nieustanny spam na każdym blogu identycznym komentarzem. Przecież i tak każdy jest na tyle głupi że nie pojmie mojego chytrego planu, oraz nie zauważy że nawet nie przeczytałam tego durnego posta.

2. Współpraca, czyli to co się liczy w blogowaniu najbardziej. Jak już robię te obserwacje, za obserwację i mam te wymarzone 5 obserwacji, to czas napisać do jakiegoś chińskiego śmiecia, bo przecież HALO! JESTEM BLOGERKĄ! NALEŻĄ MI SIĘ GRATISY!

3. Mam tak artystyczną duszę że muszę to pokazywać gdzie się da! Moje zdjęcia nie są złe i rozmazane! One są artystyczne! Łapanie ostrości na znak stojący 2736241 metrów za mną jest modne! 

4. Koniecznie powinnaś wyróżniać się ubiorem, nie ważne czy to do siebie pasuje. Nie ważne czy są to śniegowce w lecie, czy też skarpetki do balerin! Nie ważne! W końcu na pokazach mody też szokują! 

5. Chcesz być blisko ze swoimi czytelnikami? Koniecznie opowiedz im co jadłaś na obiad i dodaj że dziś padało, przecież oni nie wiedzą co to jest jedzenie, oraz okno! 

6. No i nie zapomnijmy o tym że jeśli masz już szanse na te swoją wymarzoną współprace, to nie możesz siedzieć bezczynnie! To nie koniec spamowania! Teraz spamuj podwójnie! Tym razem proś o kliknięcia w baner. To najważniejsze. 

7. Nie masz jeszcze zdjęcia arizony robionego swoim nowiutkim iphone? A może nie masz iphone? To musisz go koniecznie mieć! Jeśli nie masz iphone to nie jesteś prawdziwą blogerką! 

8. A skoro mówimy już o drogich i swag gadżetach, to czy masz już w swojej szafie Vansy, Converse, Airmaxy, Janoski, Rosherun, creepersy? Jeśli nie to na co czekasz! Przy okazji kupowania arizony i Iphone koniecznie kup też buty!  

9. A na sam koniec. Nie możesz zapomnieć o konkursach! Co post nowy konkurs! Rozdawaj błyszczyki chanel, AirMaxy, Vansy i inne rzeczy których i tak nikt nie dostanie, bo na 10000000% twój blog który ma już 7 obserwatorów nie ma sponsora, który zapewni ci te rzeczy. Ale przecież to ty jesteś mózgiem świata i nikt się nie zorientuje że konkursy są ustawione .

Spodnie-SH / koszula-SH / buty-converse

Tekst zawarty wyżej jest ironiczny i nie ma na celu nikogo obrażać


No i na koniec. Dłuugo oczekiwany filmik, który mam dla was. ;)
Przepraszam za jakość, ale jest to spowodowane problemami z aparatem. 




You Might Also Like

34 komentarze

  1. świetnie opisałaś ten temat! sama jestem początkującą blogerką, ale wolę mieć prawdziwych czytelników, niż wymuszonych obserwatorów ;)

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah dobra jesteś! ;D
    Nie mam iphona,conversów i całej reszty, ale o klikanie w banery prosiłam ale teraz żałuję, masz rację, chińskie gówno i tyle xD
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka ładna Diana mmmm i filmik ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to napisałaś :) Hehe nie mam 'ajfona' nie jestem bloggerką :o Szkoda, że na prawdę są takie osoby :/ Świetny filmik ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. takie osoby są naprawde śmieszne, myślą że są super blogerkami bo maja 1 obserwatora

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to ujęłaś :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. You made my day, haha :D post baaaaaaardzo prawdziwy. Dobrze wszystko ujęłas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałaś ten post w sposób mega zabawny a jednocześnie taki prawdziwy, haha! ;))
    xx
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah nie znam Cię, a już kocham za ten tekst wyżej ! wielki + za humor !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i świetnie piszesz, będę wpadać częściej :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki pod tą notką? http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/05/choiescom.html
    (sprawdzam uczciwość) odwdzięczę się , umieszczę Cię w następnej notce zareklamuje Twój blog, i pokomentuje parę wpisów .
    Obserwacja za obserwacje? <3
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tobą! Tak zabawnie to ujęłaś! haha
    Ja też myślę, że w blogu nie liczy się współpraca lub jakieś markowe ciuchy czy buty :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie i z dystansem, Lubię takie posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Post jest wręcz cudowny jak dla mnie. W zabawny sposób ujęłaś wszystkie problemy blogowania. Smutne jest to,że bardzo dużo ludzi pisze, aby pisać i liczy jeszcze na współpracę, aby dostać tylko coś darmowego.

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie piszesz, bede tu zagladac :)

    zapraszam klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, pięknie wyszłaś!
    Zapraszam www.susanbloog.blogspot.com
    Popieram Kamiśkę ;) (komentarz wyżej ;) )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny masz blog. Ciekawy post i w stu procentach zgadzam się z tobą :*

    Zapraszam na mojego bloga,Jeśli Ci się spodoba zapraszam do skomentowania i obserwacji. :*
    http://wikaaa-wika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śwetny post :) W ironiczny i zabawny sposób ujęłaś wszystkie denerwujące rzeczy, które robią blogerki :)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. haha uwielbiam cie!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo w tym prawdy, nawet bardzo dużo.
    Jednak w jednym punkcie wyśmiałaś samą siebie XD

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooow, Świetny blog i super wpis ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu , a ja zrobię to samo ! Buziaczki ;*
    Mój blog http://polakate.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. All Starsy<3 Osobiście wolę długie<3
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahahahaaha, ze wszystkim się zgadzam! Dosadnie i humorystycznie ujęte. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hhaha.. No przecież muszę już napisać do SH ktoś mi skomentował post. Bardzo dobry zwłaszcza zabawny post zainspirowałaś mnie tym... mogłabym zrobić podobny?
    Zapraszam do mnie! będzie mi miło gdy zostawisz komentarz lub zaobserwujesz :*
    http://worldbyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 19 komentarzy pod postem i od razu widać, że autorka jednego z nich w ogóle nie czytała powyższego postu :P Mi by było głupio zostawić taki komentarz pod TYM postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny filmik, a te spodnie z sh cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. CZEŚĆ, DOSTAJESZ ODE MNIE NOMINACJĘ DO LBA --> dmcbgm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ostro pojechałaś ;) Ale wiesz, cieszę się, że jesteś szczera i masz własne zdanie za to daje Tobie <3
    Ale i mi to nie przeszkadzało, że napisałaś takie rzeczy, bo ja też jestem szczera i szczerze przyznaję, że lubię współprace i nowe ciuszki ;D

    Podziwiam za szczerość Kochana ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. haha, uśmiałam się :D
    takie łupy w sh? zazdroszczę *__*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post!
    Mogłabyś u mnie poklikać w linki w najnowszym poście?
    Bardzo mi zależy, a dla ciebie to chwilka ;)
    Napisz w komentarzu jak mam się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :D

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zajebi*** jesteś ;) Widać że wiele pracowałaś nad tym blogiem ;) Będę wpadać częściej ;)

    byłabym bardzo wdzięczna za skomentowanie mojego najnowszego postu oraz poklikanie w linki ;)
    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczery post, ale poniekąd masz rację :) Nie wiem dlaczego, ale jakoś irytuje mnie Twoje zachowanie w filmiku^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe