blue eye

11:57



Wiele osób wciąż powtarza mi, że mam niesamowite życie. Że żyje beztrosko, mam cudownych rodziców, niesamowite rodzeństwo, wielki dom z wielkim ogrodem. A wcale tak nie jest. Ta otoczka wspaniałości, to coś w rodzaju bariery. Każdy ma problemy, szczególnie na tym etapie życia na którym jestem ja i większość moich czytelników. Teraz wdaje nam się że są one wielkie, że nikt nie ma gorzej, a za kilka lat usiądziemy na kanapie z lampką wina i głośno zaśmiejemy się w twarz starej sobie. Niektórzy mają problemy które za kilka lat przyprawią ich o płacz, ale nie oszukujmy się, zła ocena, czy to że rodzice nie chcą nam kupić nowiutkich butów to nie najgorszy problem. Ale najważniejsze w tym wszystkim jest to, aby potrafić się dobrze kryć, gdy okażemy słabość, to słabsze osobniki, które żyją w naszym cieniu szybko to wykorzystają i ciężko będzie nam znów wznieść się w górę. 


Spodenki-New Yourker / Koszulka-Cubus / Buty-H&M / Okulary i plecak-Claire's


You Might Also Like

17 komentarze

  1. slicznie wygladasz - super stylizacja <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2014/06/7-prawd-zyciowych.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja ! ;))
    Masz sliczne spodenki.
    http://smerfetkawera.blogspot.co.uk/2014/06/basen-jeziora-egzaminy.html <-- zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszłaś na zdjęciach♥ ogólnie ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie :*
    http://ki-ka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i zdjęcia ! :)

    Zapraszam na naszego bloga ! Prowadzę go wraz z przyjaciółkami! http://best-bands-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie szorty <3
    pozdrawiam serdecznie, woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no dokładnie. Najbardziej mnie wkurzają ludzie dla których problemem jest to ze nie może mieć iphone'a :D
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny outfit :D
    Bardzo mądry post :) Obserwuje i liczę na rewanż:))

    kari-blogg-kari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądrze napisane! Kiedy ktoś kto nas nie lubi zauważy nasze chwile słabości od razu to wykorzysta, niestety taka jest prawda.
    Śliczny outfit! Świetny design bloga! Bardzo mi się podoba : ) Wydaje mi się, że będę zaglądać tu częściej.
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądrze to wszystko napisałaś i bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :)

    Message to you

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i zdjęcia bardzo dobrej jakości. :) Posty są bardzo ciekawe, a wygląd bardzo mnie przyciągnął. ♥


    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże dziewczyno... jak to czytam śmiać mi się chce- z każdym postem coraz bardziej się pogrążasz.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby coś ale w tym momencie pogrążasz się tylko ty. :)

      Usuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe