Born in paradise

12:44



Eh. Ostatnio piszę coraz mniej. Coraz rzadziej tu zaglądam. Ale to tylko chwilowe. W tym tygodniu miałam testy próbne (lub podsumowanie dwóch klas. Jak kto woli). Zarywałam noce na nauce i nie miałam czasu nawet na to aby regularnie jeść, co zawsze kończyło się okropnymi bólami brzucha. To było nie do wytrzymania. Moja mama strasznie się o to martwiła, ponieważ po zjedzeniu czegoś męczyłam się z nudnościami, ale nie będę wam się rozpisywać o moich problemach z żołądkiem, ponieważ to dość ohydny temat. No. Pewnie czytaliście to już na wieeeeeelu blogach, ale został jeszcze jeden tydzień takiej prawdziwej szkoły. Muszę poprawić dwie rzeczy (z religii mam 2 na koniec roku. wow) i mogę odlecieć w błogi stan wakacyjny. Niesamowicie się cieszę. Czego możecie się spodziewać na wakacjach? Przede wszystkim ogromnej ilości zdjęć z Tinnqu KLIK!, ponieważ mam zamiar spędzić z nią te wakacje (jak każde inne od początku jej życia, gdyż ja jestem starsza). Na prawdę. Gdy mamy wolne, lub ferie to nie rozstajemy się. Mogłabym z nią zamieszkać, ale dzieli nas jakieś 70 km, co utrudnia nasze spotkania. Do tego jeszcze moje problemy w domu dodatkowo nam to utrudniają. Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam te istotkę od 155 cm wzrostu, blond włosach, niebieskich oczach i z aparatem na zęby. Kiedyś była okropnie wredna, nadal jest.  A co do aparatu na zęby, to jeszcze przed wakacjami będę miała swój własny. Nie wiem dlaczego się cieszę, ale jakoś tak. Nie wyobrażam sobie siebie z żelastwem na zębach, bo uważam że jest zbyt słodki, a ja wyglądam dość poważnie. W piątek pierwsza wizyta u ortodonty, a na drugiej już powinnam mieć aparat. Nie mogę się doczekać. :3







kolejna porcja zdjęć z wycieczki.
Spodziewajcie się filmiku, miał być dziś, ale okazało się że przesłałam nie ten co trzeba. :)
                                 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ładne zdjęcia. Ja miałam stały aparat ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak, taka mała istotka ;c

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge sie doczekac tego filmiku juz! :D <3
    u mnie też filmikowo :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia ;3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/wspolny-wypad.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam aparat na zęby, nie jest straszne zakładanie, lecz późniejsze podkręcanie go na wizytach, polecam jakąś maść, gdy bardzo będę boleć Cię zęby. Ja już mam dokładnie aparat rok i 2 miesiące, zęby naprawdę się wyprostowały:) + uważam, że też jest słodki ;3
    super blog i zdjęcia:):)

    zapraszam do mnie:( dopiero zaczynam
    http://one-day-one-love-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż czuć lato na twoich wycieczkowych zdjęciach :))

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zjdęcia i czekamy na filmik ;)

    http://styletimeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już poprawiłam to co miałam poprawić,wiec teraz mam więcej luzu.Śliczne zdjęcia.Ja kiedyś też miałam mieć aparat ortodontyczny
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i świetnie piszesz! http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/06/sheinside-na-lato.html Mogę prosić o poklikanie w link podany tutaj?
    Wzamian polecę Cię w następnym wpisie, a również będę mogła zorganizować rozdanie.
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze co zauważyłam wchodząc na Twojego bloga, to bardzo przejrzysty i jasny wygląd! :) Od razu aż chcę się go czytać. Posty są bardzo ciekawe i czekam na kolejne. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, no i oczywiście Ty jesteś śliczna. ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe