Plany na wakacje

03:06

Pisze o tym obecnie wiele blogerek, ja miałam w planie dziś inny post, ale tak na prawdę jutro zaczynają się wakacje, a wiem że wielu z was ciekawią moje plany na wakacje, mimo że nie różnią się wiele od planów innych dziewczyn. Nie są one wielce wygórowane, ponieważ czeka mnie wesele siostry w sierpniu, więc nie ma czasu na nic więcej. 


Blog jest moim numerem jeden na te wakacje. Mam zamiar wprowadzić kilka zmian, oraz na bieżąco streszczać moje wakacje. Pojawi się też na pewno wiele zdjęć, oraz vlogów, od których na chwilę odpoczywam, ponieważ mam remont. Ale to jeszcze tylko ok tydzień. 

Mm. Tego już zażywam od dłuższego czasu. Od środy ubiegłego tygodnia nie chodzę do szkoły, więc wciąż leniuchuję i leżę przed telewizorem. Podejrzewam że tego będzie najwięcej w te wakacje.

Na pewno wiele się będzie działo spontanicznie. Jakieś wyjazdy z przyjaciółmi, basen, zalew, zakupy, imprezy. To na pewno się okaże wszystko w praniu. Co roku tak jest, takich rzeczy po prostu nie da się planować. 

Oczywiście bardzo ważne dla mnie będzie też dbanie o siebie. Mam też ochotę na zmianę swojego wyglądu. Zakładam aparat na zęby, dwa kolczyki w nosie, idę również do fryzjera. Nie wiem jak będę wyglądać, ale zawsze chciałam zrobić te rzeczy, więc mam nadzieje że nie znudzi mi się to po tygodniu. 

To jest jeszcze nie pewne i raczej nie zalicza się do wakacji, ponieważ na ten wyjazd pojadę pewnie, tak jak rok temu, w październiku, ponieważ są to wyjazdy ze znajomymi moich rodziców. Od stycznia mówiłam o Grecji, ale wciąż słyszałam że nie, bo wesele. Wczoraj jednak moi rodzice przyjechali mówiąc że w tym roku wyjazd jest na Kretę, są dwa miejsca, ale że pewnie dokupimy i pojedziemy wszyscy. Na prawdę się cieszę, tym bardziej że jest to w czasie roku szkolnego. 

.@ffashionholic | xoxo, gossip girl | Webstagram - the best Instagram viewer
Nie obejdzie się oczywiście bez seriali, oraz książek. Mam nadzieje że uda mi się przeczytać jak najwięcej, ponieważ w roku szkolnym nie będę miała czasu. Zabieram się także do pisania i piszę kolejne opowiadanie, ciekawe czy wreszcie uda mi się jakieś skończyć, nie mam zamiaru go jednak publikować. 


A wy? Jak spędzacie te wakacje? 



You Might Also Like

32 komentarze

  1. U mnie będzie podobnie choć w pierwszym miesiącu jadę na 4 tygodnie na obóz harcerski więc moje plany będą musiały poczekać :)
    http://life-is-brutal-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne plany, tez musze nadrobic pare seriali! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na moje wkacje nie mam żadnych planów, spontaniczne wakacje są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mamy dosyć podobne plany wakacyjne, tylko zamiast na Kretę jadę do Niemiec, też chcę przeczytać jak najwięcej książek i dokończyć kilka seriali, bo zaniedbalam je przez szkołe. Też uważam że spontaniczne wakacje są najlepsze ;)

    Zajrzyj jak będziesz mieć czas i ochotę :)
    http://sylwietta-ta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego wesela siostry! ;* mam zamiar w te wakacje obejrzeć Plotkarę i Grę o tron :)

    Wracam po sporej przerwie do blogosfery, zależy mi bardzo na tym żebyś odwiedziła mojego bloga, na którym będę pisać o bieganiu, fitnessie i wszystkim co związane ze zdrowym trybem życia. Chciałabym bardziej zmotywować siebie do aktywności fizycznej jak i być może zachęcić kogoś do zaczęcia biegania bądź ćwiczeń. Proszę o pomoc i zapraszam wszystkim bardzo serdecznie na bloga: http://mimi-runs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wakacje również spędzam na spontanie :)
    https://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba jadę do Hiszpanii na Costa Brava :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS z super nagrodami, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybieram się z bratem do Anglii na prawie całe w wakacje, ale na pewno zdążę jeszcze coś zorganizować z przyjaciółmi, jakieś namioty, jeziorko ;)
    Życzę udanych wakacji, i szczęścia na nowej drodze życia dla siostry :))
    Pozdrawiam
    boczulakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne masz plany, ja zamierzam zrobić taki post w sobotę :)
    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się wybieram w tym roku do Francji i również Grecji :)
    Bardzo fajne plany na wakacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Świetny blog, godny podziwu! :) Serdecznie zapraszam do mnie w wolnej chwili! http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na wakacje wyruszam na obóz harcerski :))

    truskawkowee-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to mam bardzo podobne plany, jako że zaczynam przygodę z blogiem, to chciałabym go jakoś rozwinąć. Na początku lipca wyjeżdżam do Krakowa, później do Chorwacji i Anglii. W między czasie na pewno będzie masa niezaplanowanych wypadów z paczką znajomych. Mam też rozpoczętych kilka książek, oraz kilka, które chciałabym przeczytać. Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :*

    http://just-beyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zrobiłaś i zaprojektowałaś ten post :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci wyjazdu ;c Ja pewnie przesiedzę wakacje w domu ;c

    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lecę na spontanie ;D co wyjdzie to wyjdzie ;]
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tego wyjazdu. Zrobię taki post u siebie bo fajnie go zaprojektowałaś. :)
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe plany. Też chciałabym się kiedyś wybrać na Kretę :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile bym dała, żeby moi rodzice pozwolili mi chociaż na kilka dziurek więcej w uchu, a co dopiero w nosie!
    Widać, że nie będziesz się nudzić w te wakacje! Bardzo ciekawe plany :)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wakacje spędzam podobnie :)
    Podoba mi się Twój blog :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na spontanie będę. Ale fryzure moze odmienię - szamponetka. Poczytam, porobie zdjecia, pobloguję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post :)

    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę że jedziesz na Kretę :3

    Udanych Wakacji ! ♥
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe plany. ^^ Życzę CI udanych wakacji! A ja mam zamiar w 50% poświęcić się blogowaniu, a w pozostałych 50% relaksowi, wyjazdom i zwiedzaniu. Wszyscy mówią, że ja nie potrafię odpoczywać, więc może mój kot mnie nauczy...? :D Loreline naprawdę bardzo się leni (i to słowo można odbierać dwuznacznie...)
    Zapraszam ❤
    Emiliiempire.blogspot.com
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja raczej wszystko na spontan, oprócz wyjazdów nad morze i do puszczy Białowieskiej ;)


    juliabloger.blogspot.com <---- Kliknij ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. mega design <3
    mogłabyś poklikać u mnie w linki sheinside? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    OdpowiedzUsuń
  27. O moich planach możesz dowiedzieć się na moim blogu:)
    Kreta *-*

    Zapraszam także na mojego bloga jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj:)
    https://nicol-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. mam podobne plany :D swietny post... :)
    http://sabina-inna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. oo fajnie, że jedziesz na Kretę ja jadę do Pragi :)
    zapraszam do zaobserwowania! ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy wygląd bloga i śliczne zdjęcia ;);) serdeczne zapraszam do mnie ;);)

    najkalove.blogspot.com
    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe