Lato wciąż trwa!

04:02

Czas mija nieubłaganie. Te wakacje przeleciały mi przez palce tak, że nawet nie miałam czasu to cokolwiek napisać za co was bardzo przepraszam. Te wakacje miały być niezapomnienie i najlepsze (jak każde kolejne), ale niestety dla mnie nie były zbyt fajne. Pogoda jest zła, do tego dużo obowiązków związanych z weselem siostry (09.08.14). Wiem że nasz czas wypoczynku się jeszcze nie skończył i smęcę wam tu czymś o czym nie chcecie gadać, ale zastanawiam się jak to będzie. Chciałabym załatwić jeszcze parę wyjazdów, do babci, do Warszawy na zakupy itp, a nie mam jeszcze ani jednej książki, do tego w mojej skrzynce pocztowej zalega kilka zaproszeń na imprezy pożegnalne lata i kilka wizyt u lekarzy zapisanych w kalendarzu, a zostało już niecałe trzy tygodnie błogiego wypoczynku. 


Do tego wszystkiego w październiku jadę na Kretę, więc zakupy ubrań muszę już zacząć, bo jesienią tego nie będzie. W czasie tej podróży mam zamiar do was pisać krótko ale częściej, a gdy wrócę do polski chcę wydać opowiadanie ff o Justinie, które już piszę i wydaje mi się że idzie całkiem dobrze. Mam nadzieje że uda mi się to wydać i że będziecie zadowoleniu z tego drugiego bloga, czeka mnie nad tym trochę pracy, wiec nie wiem czy będzie to listopad, a może luty, to się zobaczy, ponieważ chciałabym mieć jak najwięcej napisane.  No nic. 


A wy? Jak spędzacie wakacje?
+Proszę o pytania w komentarzach na temat szkoły, nie ważne czy będą to pytania o moich przygotowaniach, czy o jakichś sytuacjach które mogę zaistnieć w roku szkolnym, jeśli macie jakiś problem to też piszcie, chce na to wszystko odpowiedzieć w filmiku na moim kanale. 

You Might Also Like

42 komentarze

  1. nie martw się, moje wakacje też nie były takie jak chciałam! :) ale jeszcze jest chwilka wolnego czasu, a kto wie, może coś się jeszcze wydarzy? pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wypadu na Kretę. ;) ja dopiero na dłuższe wakacje też się szykuję, planujemy szukać jakiegoś totalnego last minute od razu po egzaminach, nawet z opcją wyjazdu z dnia na dzień, bo urlop w pracy tylko na tydzień raczej dostanę, a chcemy jak najwcześniej po sesji się gdzieś wybrać. ;) w sumie nie wiadomo czy to Kreta też nie będzie, ale nie nastawiam się na nic. ;)
    mnie wakacje też lecą szalenie szybko, nie mogę uwierzyć, że to już prawie końcówka. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super też chciałbym odwiedzić Kretę.
    Obserwuje i zapraszam do mnie www.przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała polecieć na Kretę, ja wakacje spędzam w domu a koniec sierpnia w szpitalu niestety. Zaobserwowałam, bardzo spodobał mi się Twój blog :)
    http://kejtifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje też nie były jakieś wyjątkowe, raczej zwyczajne. No jest jeszcze kilka dni wolnego więc może coś jeszcze się wydarzy! :)
    http://aishiteru6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na obozie.:)

    http://nicoola-nicoola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej też chcę jechać na Kretę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam podobny problem- czuję, że się ze wszystkim nie wyrobię co chciałam zrealizować w ciągu wakacji :(
    lipiec wspominam bardzo dobrze, aczkolwiek w sierpniu nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło, ale co tam jeszcze połowy nie ma ! :)
    Skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę krety ;) Czekamy na opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały czas aktywnie . Rowery, spacery, spotkania ze znajomymi ; )

    http://madeandleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wakacje też nie były super, ale nie ma co narzekać, nie zmienimy tego co było. Sprawmy żeby te ostatnie dni były lepsze :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko będziesz w Warszawie to daj znać może gdzieś się razem wybierzemy :D
    Na Kretę? Zazdroszczę *.*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja pracuje akurat czas zarobic na super aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam kiedyś na Krecie i zakochałam się w tamtym miejscu ;)) przygotuj się na zapierające dech w piersiach widoki ;))
    ja też nie mam jeszcze nic do szkoły xd

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie nie narzekam na te wakcynacje,bo są na prawdę bardzo fajne,ale zobaczymy jeszcze czy nic się nie zmieni ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku na Kretę też bym chciała :) Bardzo ładne zdjęcia
    Udanej podróży życzę i zapraszam do mnie
    w-poszukiwaniu-swojego-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tego wyjazdu na Kretę :) Też bym chciała ;) Bardzo ładne zdjecia :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, letnie inspiracje! Udanego wyjazdu na Kretę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udały ci się te inspiracje cudowne :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne inspiracje, miłego wyjazdu ^.^

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te inspiracje ! :) zazdroszczę wyjazdu !

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma co się dołować i rozmyślać o tym, że to powoli już koniec wakacji. Pora korzystać z wakacji w 100%, aby przeżyć te dni aktywnie i pozytywnie. Bardzo ładne inspiracje! Jeśli chodzi o pytania to:
    1. Czego najbardziej boisz się wraz z powrotem do szkoły?
    2. Jaki przedmiot sprawia Ci największą trudność?
    3. Masz jakieś postanowienia na ten rok szkolny?

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby trwa, ale ja czuję zbliżającą się jesień :)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja spędziłam dość leniwie, ale no cóż.. haha :D
    Fajne te inspiracje. Jeju, kocham ten strój kąpielowy dwuczęściowy.. !

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne inspiracje :)

    Jak radzisz sobie ze szkolnym stresem?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wakacje spędzam moim zdaniem bardzo fajnie :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia ! <3
    zapraszam również do mnie : http://czarnamamba322.blogspot.com/
    zaobserwujesz? ja wtedy również

    OdpowiedzUsuń
  28. jak sie czujesz idac do nowej szkoly kiedy nikt cie tam nie zna?
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. To ostatnie zdjecie jest bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia super, fajne inspiracje. Moje wakacje? Szybko mijają, choć jestem cały czas u siebie :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego lata!

    OdpowiedzUsuń
  31. To też nie sa moje najlpesze wakacje :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Rzecz bez której nie wyobrażasz sobie wyjść do szkoły?
    2. Rzecz, która poprawia Ci humor w szkole?
    3. Jak układają Ci się relacje ze znajomymi z klasy i szkoły?

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie te wakacje będą niezapomniane :*

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez mam wesele :D
    Wakacje lecą nieubłagalnie szybko a widzę ze ty jeszcze msz dużo do zrobienia Heh powodzenia ! :D
    Fajne zdjęcia ♥
    śliczny wygląd bloga
    Obserwuje ♥

    http://milciaszek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zazdroszczę wyjazdu na Kretę :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny pościk może follow for follow ?

    odpowiedz u mnie : http://www.vicirage.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy blog . Kliknełabyś w bannery Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)
    __________________________________________________
    fajny wygląd blogaa!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi też wakacje strasznie szybko mijają ;) Ten tydzień jeszcze siedzę w domu, ale w następnym wyjeżdżam, a gdy wróce to już tylko szkoła :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. oh wakacje bardzo szybko mijają! ja jade na obóz jeszcze c:
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe