A gdyby tak...zostawić wszystko?

12:18

Zastanawiacie się czasami co by było gdybyście zostawili wszystko i wszystkich i znaleźli sobie takie miejsce w którym będziecie sami, tylko ze sobą? Bez całego świata i zgiełku bijącego od rzeczywistości. Mimo że mam niecałe szesnaście lat, to uważam że wcześniej, gdy nie było tej całej technologii ludzie byli wolni i mimo że tak naprawdę nieraz kierowały nimi pobudki takie jak popularność, czy zaakceptowanie społeczne co nie zmieniło się do dziś, to nadal byli wolni. 


Dziś wolni możemy być sami ze sobą, ewentualnie z osobami którym bezgranicznie ufamy. Cała technologia, nieustanne zakazy i normy społeczne sprawiają że myślimy szablonowo. Jak każdy. Nasza kreatywność sprowadza się do wyboru napoju Starbucksa, lub koloru nowego iPoda. Dajmy na to w XVIII wieku (inspirowane lekcją historii) ludzie sprzeciwili się wielu normą społecznym i brnęli w naukę, to wtedy byli wolni, kreatywni i nic ich nie ograniczali. Myśleli, byli sobą, a nie kolejną kopią Kim Kardashian czy Justina Biebera. 


Bądź kimś, kim nie był jeszcze nikt inny-bądź sobą, nie myśl o tym co powiedzą inni i nie pozwól się ograniczać. 

A wy? Co o tym sądzicie? 

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Bardzo wartościowy temat do przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, daje do myślenia!
    szczerze to nie wiem czy potrafiłabym ot tak wszystko zostawić...

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100% :)
    Chętnie udałabym się do takiego miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wartościowe przemyślenia, ja ostatnimi czasy przez wszelakie problemy chciałabym uciec jak najdalej stąd
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie hasło: Bądź sobą, bo wszyscy inni są zajęci...

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie nie ma chyba miejsca gdzie możemy poczuć się na 100% wolni..

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :)
    Zapraszamy na nowego posta : http://little-black-dress1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry post! Dobrze być sobą. Nie warto udawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądze, że każdy powinien być sobą :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. warto przemyśleć tą sentencję;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto być sobą i nikogo nie udawać :)
    Super post!

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba najpierw wiedzieć co to znaczy być sobą. Trzeba znaleźć prawdziwego siebie wśród całej kupy gnoju. Trzeba nauczyć się odróżniać wolność od reszty. Żeby być wolnym wcale nie trzeba odcinać się od życia, wystarczy je przeżywać.

    http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam sie. Teraz dla wiekszości nastolatków liczy sie tzw. fejm czy swag. Na siłe próbują byc "fajni" i wybic sie w swoim otoczeniu. Oczywiscie wubijac sie nie zabraniam, ale bądźmy przy tym sobą, a nie udawajmy kogoś. Predzej czy później to czas, udawanie zacznie nas meczyc. Nowinki techniczne też przysłaniają nam rzeczywistośc. Moi rodzice zawsze powtarzają " kiedyś, jak byłam w twoim wieku nie było telefonów i internetu, a i tak wszyscy wiedzieli gdzie sie szukac i spedzali na dworze praktycznie cały wolny czas a nie siedząc przed komputerem" niestety zatracamy sie w tych nowinkach i całej pogoni za techniką i byciem "słeg".. No ale na siłe śmiata nie zmienimy...

    Bardzo ciekawie piszesz, wygląd bloga też mi sie podoba. Klikełam w magiczny prostokącik obserwuj i zostaje na dłużej :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie samo zdanie na ten temat jak ty ;) O wiele ciekawszy byłby ten świat, gdyby ludzie nie udawali nikogo tylko byli po prostu sobą.

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisane, mam takie samo zdanie jak ty. Za bardzo rozwinął się świat i teraz ludzie udają kogoś kim nie są i to jest najgorsze.. Ciekawa jestem jakby wyglądał świat, kiedy nie byłoby tych wszystkich urządzeń itp :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A gdyby tak, zwiększyć czcionkę i wyjustować tekst :D byłoby jeszcze bardziej czytelnie. Poza tym fajny wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam zawsze staram się być sobą ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie to napisalas,ale niestety teraz tak już jest, z jednej niechcianym byc tylko ze sobą odciąc się, nie lubię tego, ale z drugiej teraz można zwariować widząc co się dzieje, chciałabym czasem cofnąć sie na jakis czas daleko w tył


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny wpis podoba mi się :)
    fajny temat
    Uważam że fajnie by było na jakąś dłużą chwilę odciąć się
    od tego wszystkiego w jakimś fajnym miejscu oddalonym od naszych
    wszystkich problemów mieć spokój i tak po prostu pomyśleć
    nad tym wszystkim na spokojnie
    Uważam że każdemu by się to przydało obserwuje cie
    będzie mi miło jak w wolnej chwili wpadniesz do mnie na bloga
    zapraszam: http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądrze opisane. Ludzie w dzisiejszych czasach zdecydowanie myślą szablonowo. Moim zdaniem technologia zepsuło społeczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  22. dokladnie najwazniejsze jest to zeby byc soba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chciałaym zostawić wszystko i ucieć od tego :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dość podobne zdanie do Ciebie. Nie chcę pisać tego co wszyscy że starają się być sobą, napiszę po prostu że świetnie to napisałaś :)

    obserwuję :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie napisane, naprawdę genialnie!
    klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz rację! Technika sprawia, że jesteśmy ,,więźniami świata''. Chciałabym móc być wolną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze piszesz :) ale to tez ułatwiam nam życie ;) nalezy umieć z tego korzystać
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mądrze napisałaś, zgadzam się z wszystkim
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy post :)
    Obserwuję ;))
    Zapraszam do mnie :) http://angeluusss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe