Organizacja czasu, życia i pokoju.

08:13

  Postanowiłam wreszcie zrobić coś ze swoim lenistwem i niezorganizowanie. Nie wiedziałam od czego zacząć, ale poszperałam w internecie i mam kilka pomysłów o których postanowiłam wam napisać.


 Organizacja pokoju
  Jak wiele nastolatek w swojej sypialni mam wielkie bałagan, nieraz jest on niewidoczny z zewnątrz, natomiast w moich szafach aż roi się od niepoukładanych rzeczy. Jaki jest mój pomysł na to? Kolorowe, podpisane i ciekawie ozdobione pudełka. Mam zamiar włożyć kilka do szafy, do szafek z książkami i bielizną. Nawet gdy nie będę miała siły wszystkiego idealnie układać, to wystarczy że wrzucę do odpowiedniego pudełka i będzie to miało jakiś ład i skład.

 Organizacja czasu
  Moim pomysłem na to jest prosty organizer, który mam zamiar sobie złożyć sama. Będę tam zapisywała cały plan dnia, jadłospis, rzeczy które muszę zrobić, kupić, czy nawet to że muszę zadzwonić do babci. Wszystko. Z idealnymi godzinami. Mimo iż wiem że nie zawsze mi się to uda tak idealnie uporządkować, to mam nadzieje że jakoś to zadziała, jako że chce iść w tym roku na kilka kursów, w tym językowe i może jakiś wolontariat, to taka organizacja jest mi potrzebna. 

  Mam nadzieje że dzięki takiej organizacji na blogu posty będą pojawiać się regularnie i będzie też więcej moich zdjęć, dotyczy się to też filmów na youtube. 


A wy jakie macie pomysły na organizacje? 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Fajny post :D
    Zapraszam serdecznie
    http://cetrin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być bardziej zorganizowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna organizacja na biurku! Na moim nie ma prawie nic, a jeśli jest to to chowam, aby się nie rozpraszać ;)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam pomysłów na organizacje ;p Na pewno skorzystam w Twoich!

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wiele pomysłów na organizacje,tylko problem w tym,że ich nie stostuje haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wszystko sobie organizuje. Dobry post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, u mnie z organizacją słabo xD
    ale staram się być bardziej zorganizowana :))
    super post :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizacja najważniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie standardowo kalendarz, jakieś kartki ze starych zeszytów i długopis :)
    http://whitepulery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie bywa różnie, ale staram się wszystko planować i przemysleć :)
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze wszystko muszę sobie zaplanować :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja układam sobie w głowie co muszę zrobić, czasem tylko coś zapisuje dla przypomnienia :D


    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysl z tym organizerem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełka zdecydowanie ułatwiają mi życie :))

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałabym w tym roku szkolnym być dobrze zorganizowana :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kalendarz zainspirował mnie! Chyba sama taki zrobię :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie mam pomysłu na organizację, wręcz jej nie lubię. czuję się nieswojo, kiedy wszystko jest poukładane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny post :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mądrze napisane....
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydalby mi sie sposob na zorganizowanie czasu :)
    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatny post :P
    Zapraszam http://loliwiaa.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  22. Staram się być zorganizowana, ale naprawdę różnie to wychodzi haha :) W końcu podobno artyści tak mają! :D
    obserwuje.

    www.aleksandra-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, własnie to samo sobie postanowiłam.Pomysł z pudełkami świetny!

    okiem-asi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się staram nas swoją organizacją ale przychodzi co do czego i nie zawsze mi to przychodzi :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ohoho, ja w swojej szafie mam stny bałagan ale dobrze mi z tym.
    A jeśli chodzi o organizację czasu to też jest taka że prawie w ogóle i chyba muszę spróbować to zmienić...
    Pozdrawiam ciepło :)
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe