Zniszcz ten dziennik. Hit czy kit?

11:40


Niedawno w moje ręce wpadł ten oto, cudowny dziennik. Pewnie znacie go już w wielu blogów, ponieważ obiegł je jeszcze w angielskiej wersji językowej, a Polska blogosfera zawrzała na wieść o tak dziwnej, a za razem fajnej rzeczy. Blogerki lubią tego typu rzeczy. Nie wiem od czego to zależy, ale wydawanie 40 złotych na rzecz która i tak należy zniszczyć wydawało mi się dziwne. Aż do teraz.



Co to? Jak to działa i w jaki sposób mnie do siebie przekonało?
Cała idea książki to dążenie do kreatywnej destrukcji. Cała książka ma, na oko, 300 stron z zadaniami, które należy wykonać, aby ją zniszczyć. Dla jednych może się to wydawać idiotyczne, dla innych zabawne, a dla jeszcze innych dziwnym pomysłem na zarabianie pieniędzy. Jak to powiedziała moja mama 'ludziom to już wszystko można wcisnąć'. Ja przechodziłam przez każdą z tych faz, ale ostatecznie przekonała mnie Polska wersja językowa, oraz cena. No właśnie. Wyżej powiedziałam że kosztuje 40 złotych, ale jak się okazuje w Empiku jest za 25, gdy to zobaczyłam postanowiłam spróbować i absolutnie się zakochałam. Póki co jeszcze nie jest testowany, przez to że chciałam wam go pokazać, ale od jutra ruszamy z destrukcją! 



Życzcie mi powodzenia! 


You Might Also Like

50 komentarze

  1. niby bezsensu a jednak cos na celu ma :D


    http://czesc-jestem-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. http://www.matras.pl/zniszcz-ten-dziennik.html
      za 20 zł :p

      Usuń
    2. a te strony się wyrywa?

      Usuń
    3. Niektóre tak. Ale to max 10 stron

      Usuń
    4. Od 27.12 do 9.01 w Biedronce jest po 19.99 więc tam Ci polecam najbardziej !

      Usuń
  3. genialna! chętnie bym sobie kupiła :D
    super zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawe! ;) Racja, ludzie już wszystko wymyślą!

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna poluję na ten dziennik. Trzeba będzie go w końcu kupić i wyżyć się artystycznie :)

    Itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bez sensu :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieki marzył mi się ten dziennik, a skoro mówisz, że w Empiku jest już tak tani, to lecę jak najszybciej i biorę w swoje łapki, wreszcie będę mogła wyżyć się psychicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie marnowanie papieru i kasy :D
    Widzę, że też masz aparat na zębach, długo już nosisz?;>

    http://martixs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nigdy nie widziałam, ani nie czytałam o tym dzienniku, ale po tym co ty tu napisałaś bardzo mnie zainteresował. Bardzo ciekawy pomysł ;D Skoro w empiku jest to może kupię.

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... ten dziennik zapowiada się baaaaaardzo ciekawie :D Będzie trzeba się conieco z nim zaprzyjaźnić :D

    miasteczkosarkazmu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo teraz o nim piszą, sama chcę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też kupię coś takiego, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne takie coooś :D muszę sobie kupić :)

    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukałam tej 'książki' i dziękuję bardzo jutro wybiorę się do Empika. :)
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/2014/09/jesien-plany.html~~Jak już jesteś to zostaw po sobie ślad.~~

    OdpowiedzUsuń
  15. mam właśnie zamiar kupić ten dziennik,bo czuje że będzie przy nim wiele zabawy!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz o niej słyszę, super sprawa!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/09/120.html

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz o niej słyszę, ale mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet za 25 zł [!] to dla mnie bez sensu. Przykro mi.
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. moja koleżanka go robiła ale po angielsku :)

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm...Twoja mama ma racje :P Mi by było szkoda kasy tak czy siak :P Ale niemniej jednak ciekawy pomysł, w życiu bym nie wpadła żeby w taki sposób zarabiać kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia :)

    Mogłabyś poklikać w linki pod tym postem http://l0velymee.blogspot.no/2014/09/blog-post.html
    Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo słyszałam o tej książce, mam w planach zamiar ją kupić :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiedziałam że jest polska wersja tej książki haha chyba będę musiała się przejść do empiku :)

    http://weronikamat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ta książka jest świetna:)x

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszędzie piszą o tym dzienniku... jak będę miała troche kasy to chyba go sobie kupie ;)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com <- wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny ten dziennik :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tej książce wiele dobrych opinii! Mam nadzieję, że uda mi się kupić polską wersję językową :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. dziwna książka... ale bardzo intrygujaca ;-)

    zapraszam też do mnie www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie jest to hist :D wiele razy pozytywnie słyszałam o tej książce :D
    nblog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam posty o tym dzienniku na wielu blogach i wydaje mi się bardzo fajny. Można wyładować emocje :) myślę nad kupnem.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. pierwsze słyszę o czymś takim :o Chyba będę musiała na niego zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie sądziłam, że jest taki świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Próbuję ogarnąć fenomen tej dziwnej książeczki i czekam, aż ktoś mi wytłumaczy, w jakim celu ona dokładnie powstała. Ja się na razie do zakupu nie zabieram, xx.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz słyszę o tej książce, a czytam o niej dopiero na drugim blogu. Obie (Ty i Daga, która również o niej pisała) zaciekawiłyście mnie tym wydawnictwem. Daga dodatkowo napisała u siebie, że niekoniecznie trzeba zniszczyć tę książkę, bo może okazać się ona dobrą pamiątką na przyszłość. ;) Szkoda tylko, że w Mielcu Empiku nadal brak. :( Ale jeśli tylko będę miała okazję jechać do Rzeszowa, to wizyta w Empiku będzie nieunikniona (chyba, że wcześniej pojawi się ta książka w Biedronce). :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super jest ten dziennik :) poprosiłam o niego na mikołaja hihi
    obserwuje i z niecierpliwością czekam na kolejne ciekawe posty <3

    Tutaj mój blog -> nowy post i ROZDANIE
    matiaga.blogspot.com CLICK CLICK CLICK <3
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zniszcz Ten Dziennik jest genialny :) Mam go od dawna i juz skończyłam wypełniać, bardzo zaluję i zastanawiam się czy nie kupić sobie drugiego. :) Jak dostaniesz na mikołaja nie będziesz mogła przestać wypełniać. Super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niedługo będę mieć ten dziennik, już nie mogę się doczekać <3
    Zapraszam: kalapublicdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. widać wystarczy tylko podłapać styl, w jakim można trafić do baranów, a nawet gów.o jako pastę do zębów kupią :]

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie kit, marnowanie papieru i zdzieranie z ludzi pieniędzy, no ale skoro młodzież to kręci...

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe