Hallowenowy konkurs!

10:14

 Jak każdy pewnie wie w piątek mamy Halloween, więc postanowiłam, ze zorganizuje dla was mały konkurs, ponieważ tak owego dawno u mnie nie było. 
 Na czy on będzie polegał? Chciałam zorganizować coś kreatywnego, ale będzie to rozdanie na szybko, które mam nadzieje, że wam się spodoba. 

Zasady konkursu:
1. Zostawiacie Like na moim fanpage KLIK!
2. Zostawiacie obserwację na moim blogu
3. Dodajecie baner który znajduje się niżej na swojego bloga z przekierowaniem do mojego
4. Dodać komentarz z waszym imieniem, pierwszą literą nazwiska, lub całym nazwiskiem, jak kto woli, mailem oraz linkiem do bloga. 

 Takie konkursy znacie z innych blogów i nie jest to nic trudnego. Jakie będą nagrody? Wydaje mi się że fajną nagrodą, może być post promujący na moim blogu. Wiem, że często wam się to przydaje i was to ciekawi. Więc zapraszam do brania udziału! Wyniki zostaną ogłoszone w niedzielę 02.11.14 o godzinie 12:00 w południe :)

Baner:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. każdemu życzę powodzenia! ;) u mnie również konkurs! może i ciebie zainteresuje!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com/2014/10/konkurs-halloweenowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiłam, obserwuje, dałam baner, a tu link http://dorothy-dorothy001.blogspot.com/
    Dorota Kotlarz, e-mial: dorota.kotlarz@gmail.com

    a tak wogóle to zapraszam, i pierwszy raz byłam pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze wszystkim powodzenia!
    Halloween<33

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam jako: Natalia K
    Obserwuję :)
    blogr: justsayhei.blogspot.com
    email: talik_xo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chodzę po domach z koleżankami z klasy lub idę do chłopaka ;)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Imię i nazwisko: Patrycja Piankowska
    E-mail: ppiankowska@gmail.com
    Link do bloga: http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great giveaway, good luck to everyone. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe