Moja codzienna rutyna

08:07

  W dzisiejszym poście pragnę opisać wam moją codzienną rutynę. Nie chodzi tu o post typu vlogów na youtube, gdzie pokazuję co robię i jak robię. A taki mały plan dnia, punkty które raczej się nie zmieniają. Moje małe dziwactwa, o ile takie znajdę (a znajdę) też tu wypiszę. Nie wiem czy taki post jest ciekawy, ale ja lubię czytać tego typu posty. Często interesuje mnie jak swój dzień układają mnie inne osoby, choćby z tego względu iż ja sama bardzo lubię układać sobie dzień, o czym pisałam kilka postów wcześniej. No to zaczynajmy!

5:50 , 7:30
Te dwie godziny, to czas mojej pobudki. Są one niezmienne. O siódmej wstaję w środę, gdy nie idę na wf, natomiast codziennie budzik ustawiam na 5:50, ponieważ autobus którym jadę do szkoły mam o 6:40, czyli mam czas na szybki makijaż, poranną toaletę, czyli mycie zębów, twarzy, układanie włosów itp, szybkie śniadanie i do szkoły!
 6:40 
Autobus. Tu z domu staram wychodzić się 10 minut wcześniej aby spokojnie dojść do przestanku. 


7:30
Jestem w szkole
8:00-14:00 
czas lekcji
12:10 
drugie śniadanie które najczęściej składa się z obwarzanka z sezamem i Kubusia. Nie wiem skąd mi się to wzięło że akurat codziennie jem to. 
15:00 
Jestem w domu
15:00-17:00
Czas odpoczynku. Siedzę na komputerze, robię dla was zdjęcia i pisze posty, jakoś tak potrzebuję po szkole dużo relaksu. Często też śpię. 
17:00-20:00
Nauka, czyli siedzę i czytam ten sam tekst po raz setny, a nadal nic z niego nie rozumiem. 
20:00-22:30
Znów odpoczynek. Siedzę wtedy i czytam, lub piszę jakieś opowiadanie, które i tak nigdy nie ujrzy światła dziennego. Dużo tego czasu spędzam również nad rozmyśleniami do jakiej szkoły iść, co ostatnio zabiera bardzo dużo mojego czasu.
22:30
Wieczorna toaleta. Nakładanie tony odżywek na włosy i kremów na twarz, aby następnego dnia wyglądały dobrze. Ciężko być kobietą. Gdy wyjdę z łazienki pakuję się do szkoły i zbieram do snu. 
23:00
Sen (teoretycznie) w praktyce przypominam sobie o czymś ważnym do szkoły i spędzam jeszcze ok pół godziny na zrobienie tego


Post może nie najciekawszy, ale niektórych z was może interesować to co dzieje się u mnie na co dzień. Nie mam najciekawszego życia! 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Bardzo fajny post :) Lubię takie czytać bo czasem ciekawi mnie co robią inne osoby w tym czasie :D

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój plan dnia wygląda podobnie. No może z wyjątkiem tego, że do domu wracam o 16 :)
    Świetny pomysł na post!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja nienawidzę takiej rutyny. Dobrze, że jeszcze nie muszę jeździć autobusem do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz ciężko jest mi wcześnie wstać, ponieważ mam na południe do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNY POST :) SZKODA, ŻE NIE DODAŁAS SWOICH ZDJĘĆ. ZAPRASZAM DO MNIE : HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam tego typu posty i chyba wkrótce sama taki zrobię :3

    OdpowiedzUsuń
  7. mój dzień wygląda troszkę inaczej :) oprócz szkoły mam jeszcze masę innych zajęć :\\
    fajny post :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój dzień wygląda naprawdę bardzo podobnie do twojego :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobnie... i ta szkoła jak wszyscy ... Zapraszam do mnie http://thisismylife-kasiasidor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely pictures. Would you like to follow each other?


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. Post bardzo ciekawy, mnie ciekawią takie rzeczy, więc spodobał mi się, mój plan mniej więcej też tak wygląda. :)
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~Zapraszam!~~

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatni post, dobra organizacja. Ja mam podobnie :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się bardzo podobają tego typu posty! :) Moim zdaniem naprawdę świetnie Ci się udał! Lubię oglądać/czytać takie rutyny.

    http://minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojojoj, powinnaś chodzić wcześniej spać (no chyba, że rano jesteś wyspana to ok) Ja Ci powiem jak było u mnie:
    Chodziłam spać o 23:30, wstawałam o 07:00 (7, 30 godzin snu). A teraz chodzę spać o 21:30 i jestem o wiele bardziej wypoczeta + nie muszę spać po szkole.
    Polecam Ci zrobić taki test i sprawdzić, czy lepiej będziesz się czuła :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem post bardzo ciekawy. Chyba też muszę sobie zrobić jakiś plan dnia, bo często nie ogarniam ;/

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post. Współczuje Ci tego wstawania o 5:50 ;c
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja rutyna wygląda podobnie ;) Ładne zdjęcia!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia. ;) Może masz ochotę na wspólną obserwację?

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję, żee wstajesz o 5:50 :O Ja na szczęście o 7:00 :)
    Świetny post :*

    http://lisaandnel.blogspot.com/2014/10/you-see-real-lifes-much-different-nel.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post.Ja mam autobus o 7:20 :)

    Skomentujesz nowy post i klikniesz w link do koszulki? :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/10/juz-jestem.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny post ! :) współczuje , że tak wcześnie wstajesz :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ Mój blog- nowy post zapraszam ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne te szare paznokcie!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Całe szczęście że ja już nie chodzę do szkoły ;p Nienawidzę wstawać tak wcześnie rano

    OdpowiedzUsuń
  25. Nienawidzę rutyny i próbuję codziennie robić coś innego :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe