Nie rozumiem dlaczego...?

13:01

 Więc szczęśliwego Halloween! Happy Halloween itd.
  A czego nie rozumiem? Tego, że to święto jest tak bardzo u nas potępiane. Rozumiem że mamy swoje święta i ludzie nie chcą kopiować od amerykanów, ale wmawianie nam, że złe moce nas opętają przez to, iż przebiorę się do szkoły za hmm, lalkę? To naprawdę niedorzeczne. Co innego gdybym wymalowała sobie na całym ciele pentagramy, czy inne znaki szatana...jednorożce... ale nie! Je po prostu się dobrze bawię. Nie od razu muszę odprawiać czarne msze. UWAGA TERAZ WAS ZASKOCZĘ! W ogóle nie muszę odprawiać czarnych mszy, magii, rytualnych śpiewów czy czego tam jeszcze. 


  Pewnie zostanę zlinczowana za to co pisze, bo wielu z was nie obchodzi tego święta i powiem szczerze, że ja też nie, bo na chodzenie po domach jestem za stara, a na imprezy za młoda (taaak! Chyba za leniwa!) W sumie to mam cichą nadzieje, że święto zakorzeni się u nas na tyle, iż będzie można za rok, dwa wyjść gdzieś ze znajomymi i po prostu pobawić się w amerykańskim stylu! 




Przypominam o konkursie na moim blogu! Rozstrzygnięcie już w te niedziele! 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. ja też nie rozumiem, dlaczego według wszystkich halloween jest tak złe :\\ przecież jeśli to się robi dla zabawy to nic nie szkodzi :))
    super makijaże! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie halooween ale nie obchodze tego swieta ;)
    Obs za obs ? Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodzę tego święta ale nie mam nic przeciwko aby ktoś je obchodził. Również nie mogę zrozumieć dlaczego u nas jest to potępiane, Polska jak dla mnie jest dziwnym krajem. :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie to potępiają dlatego, że to nie ma żadnego powiązanie z religią chrześcijańską. Gdyż w naszej religii nie ma żadnych znaków jakimi są czaszki, kościotrupy itp. wszystko co jest związane ze śmiercią. Nasza religia jest religią życia, bez żadnych czaszek xd. Chociaż niektórzy odbierają to błędnie. Kiedyś wierzono, że to jest noc duchów (dotychczas) i przebranie się za coś strasznego, odstraszy złe duchy, które mogą nas opętać.
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za tym świętem, ale dobrze wiem, że ludzie mają z tego wielką frajdę!

    famelle

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie mam do tego święta, ale jakoś specjalnie jego nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tego święta nie obchodzę, aczkolwiek nie przeszkadza mi, jeżeli ktoś je obchodzi. To osobisty wybór każdego z osobna :)
    Świetne charakteryzacje! :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja halloween zawsze obchodzę z przyjaciółmi i jakoś puki co nic mnie nie opętało xD Dlatego też nie rozumiem o co to całe zamieszanie, o dobrze bawiące się dzieci?
    Świetne makijaże :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo Polacy sa tacy szarzy, poważni, nie umieją się zabawić (oczywiście nie wszyscy)

    Masz czas na szczęście?
    http://polgia.blogspot.com/2014/11/100happydays.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie obchodzę tego święta ale nie mam nic przeciwko. Kto chce niech się bawi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od niedawna odchodzę Halloween :)
    Właśnie dodałam przed chwilą nową notkę na ten temat serdecznie
    zapraszam do przeczytania i skomentowania będzie mi bardzo miło :D
    Fajny Make up zapraszam : http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To znaczy ja powiem tak, że jakoś dla mnie to święto jest obojętne, co prawda nie jest to nasze święto, ani święto naszej religii i to dlatego wszyscy je tak tępią. W Ameryce na przykład to jest ich 'tradycja' a my to skopiowaliśmy ;)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog! żałuję , że wcześniej na niego nie trafiłam.
    z przyjemnością dołączam się do grona obserwatorów i pozdrawiam:))

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem Halloween to nic złego, jeśli chodzi się z cukierkami lub przebiera, ale wywoływanie duchów jest już niebezpieczne, a tak to to spoko :D
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkowicie się z Tobą zgadzam.
    Fakt, że to nie jest święto polskie nie oznacza, że bawiąc się w to czcimy jakieś szatany.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie rozumiem , czemu ludziom nie podoba się to święto.. Według mnie jest świetne, z resztą jakby się poczytało o znaczeniu Halloween... To ludzie może zmieniliby zdanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że Halloween to nic złego, bo przecież jak napisałaś to aby zabawa. Chodzenie po domach, czy makijaż to nic złego!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma nic w tym złego to tylko zabawa :)
    Świetnie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe