Promocja idealna dla każdej z nas!

09:35

  Właśnie dostałam maila z niesamowitą ofertą od sheinside! O co chodzi? Dziś i jutro (tak naprawdę od kilku dni) są wybrane dwa produkty w kosmicznie małej cenie! Każdy produkt jednego dnia, dziś znajdziecie świetne pierścionki w cenie $3.90, które zostały przecenione z $7.50. W przeliczenia na nasze, polskie złotówki jest to jakieś 10 zł, więc naprawdę się opłaca, ponieważ podobne ostatnio widziałam w h&m za 25 zł. Bierzcie puki macie okazję! 
  Dziś pierścionki, natomiast jutro specjalnie dla was zostanie przeceniona kultowa koszulka w paski. Jest świetna i sama takiej szukam od dawna więc pewnie się skuszę! Z $19.30 została przeceniona na $15.17, więc szczerze polecam! 





Przypominam wam także o konkursie na moim blogu! KLIK!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. nie noszę zbytnio pierścionków, a bluzka bardzo ładna :3
    wzięłam udział w konkursie ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie swietna oferta ;)

    P.S. Nareszcie udało mi się wrócić do blogowania, niestety przez brak internetu nie mogłam Ciebie odwiedzać :( za co przepraszam, aktualnie nadrabiam zaległości.....zapraszam również do mnie na nowy pościk ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W takie pierścionki muszę się zaopatrzyć :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam sheinside, ale szczerze to trzeba przeglądać ebaya, bo często jest tak, że coś na ebayu jest tańsze niż na sheinside...:/ Ale tym razem chyba cena nie do przebicia;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka świetna jest! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję! świetny blog, spodobał mi się, zostaję tu na dłuzej.

    Zapraszam :**

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post i sliczna bluzka. ;3

    Poklikasz w linki? To dla mnie bardzo wazne. Dziekuje <3
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka w paski, jak i pierścionki świetne :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny blog, uwielbiam *.*
    zapraszam do mnie http://bbygolddress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe