5 pomysłów na przechowywanie książek

03:47

  Od jakiegoś czasu zbierałam się na ten post, nie wiem dlaczego jeszcze go nie zrobiłam. To bardzo ciekawy temat i mój odwieczny problem. "Gdzie trzymać książki?" Ja osobiście przetestowałam już chyba każdą możliwość. Leżału na komodzie w stosach, poukładane na parapecie, na regale u siostry w pokoju, obecnie znajdują się w wielkiej szufladzie pod moim łóżkiem, ale tych małych przyjaciół powinno się eksponować. "Ale jak?" Postaram się dziś pokazać wam kilka ciekawych sposobów na przechowywanie książek. 
 Do dzieła! 
A może by tak wykorzystać nieużywany kominek? 

Różnego rodzaju stare koszyki też się nadają. 

Fajnym pomysłem są takie schody, ale wchodzenie po nich w nocy może być męczarnią. 

Taki sposób marzy mi się już od dawna! :)

W moim domu na pewno nie zabraknie oddzielnego pokoju do czytania. 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ciekawe pomysły, muszę któryś u
    siebie wypróbować :)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Schody to ekstra pomysł, jejku *-* Bardzo podoba mi się też wykorzystanie kominka, a pokój do czytania - marzenie!
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ciekawy pomysł z tymi schodami ;) Mi się od zawsze marzy wielki regał na całą ścianę wypełniony książkami ;) Jak w bibliotece trochę xD Bardzo fajne sposoby na przechowywanie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow,ale super! szczerze to a mam zawsze z tym problem i sie walaja po podldoze:) kiedys zrobie sobie tak ischowek pod schodami :)
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji chetnie zostane tu na dluzej :) http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na posta! U mnie książki są na półce:)
    A z twoich pomysłów najbardziej mi się podoba te z przedostatniego zdjęcia przy oknie :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły :) wszystko wygląda bardzo ładnie

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły! U mnie niestety książki są w komodzie pod telewizorem, ale przydałaby się jakaś półeczka na moje skarbki:)


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię tradycyjnie na półce, spodobały mi się te schody :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysły, mi się ten z oknem podoba

    http://dorooothy.blogspot.com/ <---jęśli ci się spodoba zaobserwuj PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś wolę wypożyczać niż kupować ksiązki ,ale pomysły zawsze się przydadzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre są naprawdę kreatywne :D
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. te schody wyglądają okropnie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie czytam książek, ale pomysł z koszykiem na książki wygląda super :)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe