Jestem Natalia, czyli post promujący zwyciężczyni konkursu.

14:32

Hei! 
Dzisiaj posta nie pisze dla Was Diana, tylko ja - dziewczyna z bloga http://justsayhei.blogspot.com/. Wygrałam post promujący, w którym chciałabym Was zachęcić do odwiedzenia mojego bloga. Może niektórych przekonam :)) 
Mam 14 lat i pochodzę z podkarpacia. Mimo młodego wieku, przeszłam w życiu naprawdę dużo. Doświadczyłam problemu, który zmienił całkowicie moje życie, poglądy i stosunek do innych ludzi. Nauczyłam się wielu rzeczy, którymi chciałabym się podzielić z innymi. M.in. dlatego postanowiłam założyć bloga. Nie zrobiłam tego z nudów, chciałam coś przekazać ludziom, pomagać im. I już kilka razy mi się to udało :) 



Mam wiele zainteresowań. Jednym z nich jest fotografia. Kocham robić zdjęcia. Wyrażam w ten sposób jakąś historię. Uwielbiam minimalizm i spokój na zdjęciu. Stonowane, jasne kolory u mnie dominują. Zawsze staram się dodawać swoje zdjęcia do postów, nie biorę ich z internetu. Cenię sobie oryginalność, staram się czymś wyróżnić na blogu. Nie znajdziesz u mnie TAG'ów, staram się żeby moje posty były dopracowane, a nie zrobione "na odwal".




Od 4 lat równiez tańczę. Jest to moja największa pasja. Należę do zespołu tanecznego, jeździmy na różne konkursy, zdobywamy różne osiągnięcia. Mimo iż nie jestem profesjonalistką, dzielę się radami na temat tańca, podpowiadam i uczę tego, co sama wiem i potrafię. Nie wypowiadam się jeśli czegoś nie jestem w pełni świadoma. 



Z racji, że uwielbiam również piec, na blogu pojawiają się posty z serii "CIY". Słodkie Cake Pops, naleśniki Oreo czy inne smakołyki - jesli chcesz poznać sekret ich robienia, wpadnij do mnie :) 


To chyba byłoby na tyle. Nie chcę zbytnio Was zanudzać, bo wiem że zbyt długie posty nie zachęcają zbytnio do czytania. Jeśli coś cię zaciekawiło, zachęcam do odwiedzenia mojego bloga. Chciałabym poznać Twoją opinię, bo ty jesteś czytelnikiem :) Cenię sobie szczere komentarze i zawsze zachęcam do wyrażenia swojego prawdziwego zdania (również krytyki, ale uzasadnionej), więc jeśli jesteś osobą, która lubi wyrazać swoje własne zdaniem, śmiało możesz zaglądnąć do mnie :)
Dziękuję Dianie za możliwość napisania tego posta:)
Zapraszam, więcej na blogu http://justsayhei.blogspot.com/



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Już kiedyś chyba wpadłam na twój blog. Śliczne zdjęcia *,*
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Widać, że piszesz z pasją. Ja też lubię piec ale raczej nie w tak dużym stopniu. Życzę wielu osiągnięć w tańcu!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedzałam już Twojego bloga kilka razy, jesteś wspaniałą osobą :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia,naprawdę :) Wpadnę na Twojego bloga ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdj, Bolg również notka interesująca bd wpadać częściej :* Zapraszam :) Obserwacja za obserwacje , komentarz za komentarz :) http://girlkarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam :*
    U mnie nowa sesja! Zapraszam serdecznie :
    http://patrycjawysowska.blogspot.com/2014/11/weronika-wolf.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham robić zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bloga chętnie w wolnej chwili zajrzę, wydajesz się być sympatyczną osobą ♥
    Również uwielbiam fotografować <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam robić zdjęcia, to już takie moje uzaleznienie ;)
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. z checia zajrze na bloga :)
    nadinnes.blogspot.com ( w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe