MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3

09:46

 Od jakiegoś czasu chodzi za mną znana paleta cieni Naked3 Urban Decay, która jest pewnie znana większości z was. Świetny zestaw nude cieni, które idealnie nadają się do szkoły, pracy, ale także na kameralne przyjęcie. 
 Na polskim youtube pojawił się niedawno filmik Ewy RedLipstickMonster o tańszych odpowiednikach mojej nowej miłości. Po obejrzeniu filmu i ówczesnym przeanalizowaniu postanowiłam zamówić tańczy odpowiednik od Makeup Revolution (Znajdziecie ją tu!) za jedyne 20 zł, co w porównaniu z oryginałem jest niewielką ceną. 



 Całe opakowanie jest bardzo dobrze wykonane. W zestawie znajduje się również aplikator do cieni, ale ja używam pędzelek hakuro. Cieni są świetnie odwzorowane. Co do trwałości-jak dla mnie jest ok, lecz pod koniec dnia kolory na powiecie się zmieniały, ale ja nie używam żadnej bazy więc i tak jest bardzo dobrze.  Jedynym minusem jest to, że w opakowaniu się osypują, ale jest to również wina pędzelka, którym je aplikuje. Przy nakładaniu na powiekę nie mam tego problemu. 


 Cała paletka jak dla mnie to 4.5/5. Trwała, świetnie wykonana i cena też świetna nawet jeśli jest mały problem z osypywaniem. Pomalowana nią zbierałam całkiem niezłą ilość komplementów dotyczących właśnie mojego makijażu. Ogółem oferty tej firmy bardzo mi się spodobały i mam nadzieje że będę mogła częściej o niej pisać na moim blogu.

A wy? Polecacie te paletkę? 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Wrzuć zdjęcie siebie w tych cieniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy blog :D zapraszam http://girlsareflawless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka jest idealna <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/3-sezonowcy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Może pokażesz jak to wygląda na Tobie? :D
    świetne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym ją wypróbowała :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki :D
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale super!
    Rzadko używam cienie, ale zawsze chciałam mieć Naked
    dlatego że jest taka stonowana, i cóż, pasują do wszystkiego.
    Ale była za droga, teraz widze fajn,ą alternatywę, może poproszę na Mikołajki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zestawienie kolorów :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego o niej słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nic o niej nie słyszałam, ale jak skończe swoją paletkę to pomyślę nad zakupem tej, skoro tyle z Was ją poleca. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta paletka, ja mam podobną a tak dokładnie to mojej mamy tylko kolory beżowo brązowe

    dorooothy.blogspot.com <---zapraszam jeśli ci się spodoba zaobserwuj prosze

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni ! :*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak gdzieś ją zobaczę to koniecznie kupuję :)

    zapraszamm ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kolory :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów. Bardzo chciałabym dostać cienie z sephory.
    Wymiana obs?
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe