Osiągnąłeś coś-jesteś gorszy.

03:06

 Kpiny-temat rzeka. Na wielu blogach wciąż o tym czytamy, na moim blogu również pojawił się ten temat, ale czuje, że nadal go nie wyczerpałam. Dlaczego na stronach innych dziewczyn wciąż się to pojawia? Bo my, jako nastoletnie dziewczyny zaczynające swoją przygodę w internecie spotykamy się z ogromną falą kpin i przyznam szczerze, że nie spływają one po mnie, a nieraz mocno bolą. Nie można udawać, że to nic. Ale ostatnio zauważyłam, że nie ważne co bym robiła, według polskiego społeczeństwa robisz coś=trzeba Ci dowalić. Masz dobrze prosperującą firmę z której dochód jest niemały-kradniesz, piszesz bloga? Sprzedałaś się i chodzi Ci tylko o hajs. A gdy jesteś ładna, masz ładne ciuchy i piszesz bloga, lub inaczej pokazujesz swoją urodę to już na 100% jesteś prostytutką, bo skąd byś miała brać te wszystkie pieniądze? Ludzie! Tak nie może być. 


 Spotykam się z komentarzami, że mój blog jest zły. Moją jedyną odpowiedzią na takie coś jest proste zdanie 'załóż lepszego, wtedy będziesz mógł mnie oceniać'. Osoby, które nic nie robią ze swoim życiem mają najczęściej najwięcej do gadania. A wiecie co wam powiem? Od grania całymi dniami, picia co piątek i spania do 11 nic nie osiągniecie! Ja w wieku 15 lat ciężko pracuje nad tym aby mieć dobry byt w przyszłości, uczę się już tego co chce robić w życiu, by na studiach było mi łatwiej. Pisze bloga, bo chce osiągnąć coś robiąc to co kocham. A wy myślicie, że przyszło mi to łatwo i jeszcze mnie krytykujecie? Ludzie którzy krytykują bez żadnych podstaw, po prostu ZAZDROSZCZĄ. Od dziecka było mi to mówione i będę mówić to dalej.



 Szczerze? Ja jestem tak pochłonięta swoją pasją i swoim życiem, ulepszaniem samej siebie, że nie mam czasu nawet na zastanowienie sie nad tym co mnie irytuje. Nie podoba mi sie-wciskam magiczny przycisk X w prawym górnym rogu i żyje dalej. 
 A po tym poście pewnie dostanę masę komentarzy od hejterów o tym że jestem brzydka, gruba, a mój blog ssie, bo nie będą mieli argumentów.


Zapraszam także na najnowszy filmik:


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja uważam że super że robisz to co kochasz, że ulepszasz siebie, ja też staram się to robić. A hejterzy to zwykli szarzy ludzie, którzy nic nie osiągnęli w życiu. Rób to co kochasz, a dojdziesz na szczyt :D

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nie rozumie takich ludzi, którzy wszystkim hejtują za byle co, że ktoś jest brzydszy oszywiście wegług nich albo grubszy i odrazu mówie że to nie co cb

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację ci którzy krytykują po prostu zazdroszczą
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to głównie sprawa zazdrości... Ja jeszcze nie miałam takich hejtów...
    Ludzie są po prostu czasami beznadziejni, dogryzają innym by się dowartościować.
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem bardzo trafnie ujęłaś problem, który dotyczy anonimowych hejterów... oni chcą się po prostu dowartościować, więc nie należy się nimi zbytnio przejmować ;*

    Zapraszam : http://tocouwielbiam.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto robić to co sie kocha. Ludzie nie mają swoich pasji i zazdroszczą.
    Po prosto chcą się dowartościować. Bez sensu ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie to napisałaś!
    Nieważne jaka byś była, co byś robiła - hejterzy zawsze coś znajdą żeby móc się ciebie uczepić i cię poniżyć...

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie się z tobą zgadzam,choć nie raz sama kogoś hejtowałam ze złości... Teraz uważam,że hejter jest to osoba,która nie ma swojego życia...

    Zapraszam na nowego posta :)
    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/11/mini-haul-urodzinowy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. nie patrzmy się na innych i róbmy to, co kochamy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze, że robisz to co sprawia Ci przyjemność, że wieszcz czego chcesz od życia. To, że ktoś gada to... Niech mu na zdrowie wyjdzie. Nie ma co się przejmować. Mamy takie czasy, że ludzie będą zaglądać Ci w portfel, rozliczać Cię z każdej złotówki, bo zwyczajnie jest im żal, że Ty możesz do czegoś dojść, a oni są na tyle beznadziejni, że tylko siedzą i zrzędzą. Życie jest zbyt krótki, żeby przejmować się opinią chorej publiczności. Działaj - nie oglądaj się na innych :)


    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty, takie osoby hejtujące itp. to zazwyczaj typ kanapowca i żarłoka który wylewa swoją złość na kogoś zamiast zauważyć swoje wady.
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, zgadzam się z Tob w 100procentach!
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem kim są ludzie, którzy mają w sobie tyle nienawiści i zazdrości. Nigdy nie przyszłoby mi do głowy, żeby obrażać kogoś bezpodstawnie. Ludzie, którzy osiągneli sukces naprawdę na to długo pracowali. Niestety właśnie, niektórzy tego nie rozumieją .. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektórzy już tacy są, "mam gorzej to poniżę kogoś kto ma lepiej", a nic nie robią by poprawić swoje życie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety zawiści jest coraz więcej na tym świecie..

    obserwuję
    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe