Wyloguj się do życia

07:13

  Wracam ze szkoły i rzucam plecak obok łóżka. Następną czynnością jaką wykonuje jest włączenie laptopa, który leży na moim łóżku, ponieważ uczyłam się wczoraj do późna z notatek, które ktoś udostępnił mi na facebooku; włączam internet. Klik-blog, klik-facebook, klik-youtube. Sprawdzam co kto dodał na portale społecznościowe, szybka notatka na blogu, kilka plotek do koleżanki, ulubione filmy na youtube. Po spojrzeniu na zegarek okazuje się, że mam jeszcze jakieś pół godziny, które mogę przeznaczyć na relaks, więc szybko włączam jakąś grę i próbuję się rozluźnić po ciężkim dniu w szkole. W dzisiejszych czasach internet to miejsce z którego prawie każdy korzysta. Znajdujemy w nim informacje, sposób utrzymania, czy zwyczajną rozrywkę. Ale co, jeśli są osoby dla których internet znaczy więcej niż własna rodzinę? Co, jeśli wolą kontaktować się z ludźmi obcymi, w sieci niż z osobami, które właśnie wołają ich do gry na boisku? To może być niebezpieczne.  

,,Internet jest ok, czasem jednak warto się wylogować''




21% badanych nastolatków spędza w internecie 4-5 godzin dziennie, 32% natomiast bezskutecznie próbuje ograniczyć czas spędzany w sieci, 47% zaniedbuje naukę i zdobywa gorsze stopnie, a aż 48% badanych zaniedbuje domowe obowiązki. Więc czy naprawdę warto tracić tak wiele, za tak niską cenę jaką jest chwilowa rozrywka? Psujemy sobie wzrok, stajemy się agresywni, coraz bardziej schorowani, przez brak ruchu, oraz boli nas głowa. I po co to? Nie lepiej wylogować się do życia? Zamiast napisać na chacie do koleżanki to idź do niej, a zamiast zaktualizować swój status na facebooku to po prostu wyjdź na osiedlowe boisko. 

''Wyloguj się do życia. Jakiego? Ty mi powiedz.''


Więcej o akcji na: 
http://www.wylogujsie.org/

Zapraszam także na najnowszy film, który właśnie został dodany:

You Might Also Like

19 komentarze

  1. O akcji słyszałam już dość dawno. Bardzo fajny pomysł z taką akcją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej akcji, ale bardzo dobryy pomysł z tym ;)) Uzależnienie od internetu to coraz większy problem...
    świetny filmik, jesteś mega śliczna!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja!
    http://klajdikaads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Akcja naprawdę potrzebna! Bo to ile ludzie spędzają czasu w internecie jest naprawdę przerażające..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej akcji ale ma ciekawy charakter. Znam wiele osób które się zaniedbują właśnie przez przesiadywanie na internecie.
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą akcją :) Oczywiście lepiej jest wyjść do ludzi niż siedzieć cały dzień na fb, ale niestety niektórzy są uzależnieni :P Kiedyś pisałam z dziewczyną która mieszka w sumie może 5 minut drogi ode mnie i po jakimś czasie spytałam się czy może w realu sobie nie pogadamy. To powiedziała, że może kiedyś ale jej się nie chce wychodzić z domu o.O XXI wiek :P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz przeczytałam taki post. Szczerze przyznam Ci rację.
    Lepiej jest pójść do koleżanki niz napisać jej na fb.
    Sama nie jestem lepsza, bo wiadomo że w internecie też spędzam czas, ale jestem za tym żeby się zmienić, wychodzić na podwórko a przede wszytskim się ruszać :)
    ***
    Zapraszam do siebie na konkurs http://mylitteword358.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam szybciej o tej akcji :)) Świetny pomysł :) z chęcią znów tu wrócę, co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNA AKCJA :) NIE SŁYSZAŁAM O NIEJ WCZEŚNIEJ .... ;-)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post oraz akcja.
    Przyznam, że nigdy o niej nie słyszałam.
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na post :)

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie napinane i bardzo spodobał mi się filmik ;))

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej akcji, nawet u mnie w szkole puszczali film o tym we wszystkich klasach. ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o tej akcji jeszcze.. fajny blog, obserwuję ;) i subskrybuję kanał na YT :3
    szczureqq-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe