Jak dbam o swoje włosy?

02:18

 Od czasu farbowania stałam się włosomaniaczką. W pewnym momencie moje włosy były tak zniszczone, że na sam widok fryzjer się zdziwił. Dziś dbam regularnie o swoją fryzurę i wydaję kupe pieniędzy na coraz to nowsze odżywki. Wciąż coś testuje i sprawdzam. W dzisiejszym poście chciałabym przybliżyć wam moją 'stałą' kurację.

1. Zabieg który robię regularnie i widzę dość duże efekty to olejowanie, na włosy stosuje głównie olejki, ale co do olejkowania jest to dłuższa kuracja. 
Na czym polega?
Na suche włosy nakładam sporą ilość oleju. Można wykorzystać do tego zwykły kuchenny olej, oliwę z oliwek, lub tak jak w moim przypadku specyfiki nadające się do tego. Po nałożeniu preparatu na głowę zawijam ją czymś i kładę się spać. Całość powtarzam raz w tygodniu. Ostatnio użyłam olejku z bielendy i niestety moja głowa była bardzo przetłuszczona nawet po umyciu, więc nie wiem czy to wina ilości, czy raczej jakości. 
Najlepszym produktem jak dla mnie jest olejek do ciała z Rossmanna. KLIK! skład jest bardzo przyjemny i przede wszystkim naturalny. Zawiera takie ilości różnych składników, że nawet nie widziałam, iż mogą być takie oleje! Zapach jest limonkowy (ja mam te wersję). Po umyciu głowa nie jest przetłuszczona. Jest wydajny i tani. Jego cena to ok 17 zł. 


Kolejny produkt, który naprawdę dobrze działa na moje włosy i mimo, że cena nie jest przekonywująca, to naprawdę polecam! Stosowany codziennie przed stylizacją nie obciąża włosów i nadaje im zdrowy blask. Zapach jest przyjemny. Chroni włosy i wnika w nie zamykając łuski włosa. 
Jak stosować?
Ja nakładam może dwa 'naciśnięcia pompki' na dłonie i delikatnie wczesuję we włosy. Oczywiście jak z każdym olejkiem trzeba uważać aby nie nanieść za dużo, przez co włosy mogą wyglądać na nieumyte. 


Ostatni już produkt 'stały' na mojej liście to ten właśnie olejek. Jest chyba najlepszy jeśli chodzi o argan, niestety jego cena nie powala. 10 zł za 20 ml to wydaje mi się dość sporo, szczególnie biorąc pod uwagę to, że wykorzystuje się go dość dużo. Jest wydajny i ma same zalety. Stosuje go tak samo jak olejek z L'oreala, na zmianę te dwa produkty.

Jak sami widzicie stosuję głownie olejki, ponieważ są chyba najlepsze. Szukam zazwyczaj również produktów tanich i fajnych. Kilka masek przewinęło się również przez moją kosmetyczkę, ale je najczęściej 'kończę' po swojej siostrze i mimo, że jest kilka fajnych to już ich nie mam i nie pamiętam nazwy, Zbieram się teraz do zakupu kosmetyków z firmy beaver, ponieważ miałam kiedyś zwykły produkt termoochronny i działał lepiej niż wiele odżywek mających na celu odbudową włosów zniszczonych. Niestety, cena tych kosmetyków jest wysoka. 

+Przepraszam, że zdjęcia nie są moje. Jestem znów chora i nie wstaję z łóżka. 


A wy? Polecacie jakieś produkty? 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja polecam produkty z Kallos'a oraz Gloria (dostępne w Auchan za grosze ) :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam jedynie odżywki przeciw puszeniu się włosów, bo z tym mam największy problem :)

    www.cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te włosy. Chyba zacznę używać olejków ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zwykle używam odżywek, olejków nigdy nie używała, włosów nie farbowałam ale mam je do pasa, więc troche mi sie niżdzą

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejowanie także i ja stosuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niekiedy stosuje odżywkę i to mi wystarczy :)
    Zapraszam do mnie: http://dreams-are-cerefully-waited.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez musze dbać bardzo o włosy bo miałam ombre :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post, pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega przydatny post! :) Ja od jakiegoś czas również walczę z włosami, teraz mszczą się na mnie, za te wszystkie lata katowania ich prostownicą :/ Musze wypróbować tych specyfików podanych przez Ciebie :)
    Zdrówka życzę kochana :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, ogółem bardzo ciekawy blog ♥
    śliczne włosy ze zdjęć, chciałabym takie :(
    PS szablonik śliczniutki :3
    może obs/obs? jeśli się zgadasz to zacznij i napisz na moim profilu wraz z linkiem do bloga to odwdzięczę się! :)
    mój blog klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, zdrówka życzę!
    dobrze, że pielęgnujesz swoje włosy, faktycznie widać że są zadbane! zazdroszczę :p
    haha ja swoje myję tylko szamponem :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chora, piona! ja polecam tabletki drożdzowe!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny post :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam szamponu i odżywki ze Schwarzkopf + olejku arganowego i jedwabiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam jedwabiu i odżywki od GLISS KUR :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe