Poszukiwanie idealnej sukienki

12:49

 Do komersu jeszcze dużo czasu. Sylwester zbliża się wielkimi krokami. A może w trakcie jakieś wesele? Z doświadczenia wiem że szukanie sukienki na 'ostatnią chwilę' w czerwcu nic nie da. Sama rok temu szukałam trzy miesiące idealnej kreacji na letnie wesele. Dlatego dziś postanowiłam pokazać wam kilka propozycji sukienek które zrobiły na mnie wrażenie. Niektóre będę ze sklepów inne natomiast inspiracjami, które będziecie mogły uszyć na miarę (co czasami jest tańszą wersją niż w sklepie). Taki zestaw pięknych kreacji to naprawdę wielka pomoc. Sama szukam wciąż tej idealnej, w której oczaruję wszystkich niczym Blair na każdym ze swoich bali (tak, przesadzam z Plotkarą). xoxo 


Skoro o plotkarze mowa, to Serena i Blake stały się moją największą stylową inspiracją, a co do sukienki. To jedna z tych propozycji, które można uszyć, lub poszukać w internecie, za marne grosze (w porównaniu do oryginału)


Ta sukienka z asos również trafiła w mój gust, ale wydaje mi się zbyt poważna jak dla mnie. KLIK! 

Image 3 of New Look Spot Mesh Prom Dress

 Bardzo dziewczęca sukienka. Jest przeurocza i bardzo poważnie się nad nią zastanawiam! KLIK!

perfect dress

Delikatna, ale odważna mała czarna. Raczej do uszycie, ponieważ nie znalazłam sklepu, ale wydaje mi się, że przy odrobinie szczęścia można zaleście coś podobnego! 

A wy? Macie już sukienki na komers? 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. śliczne sukienki, ja ma wesele i sylwestra czyli ten sam dzień pożyczałam, ale mam nadziję że na komers coś kupie

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raz szukałam sukienki na ostatnią chwilę i wcale nie jest to takie proste. Teraz wiem,że tego typu rzeczy trzeba najpierw przemyśleć;p Sukienka Blake idealna - ona dla mnie również stała się inspiracją;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta granatowa sukienka jest przepiękna! *-*
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te sukienki!
    Wesołych świąt kochana! Bogatego gwiazdora. Czekam na post o prezentach gwiazdkowych!
    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)

    malinowe-ciasto.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia sukienka jest cudowna :) ja też nie mam jeszcze wymarzonej sukienki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi sukienkami zawsze jest największy problem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z sukienką jest zawsze największy problem ja własnie poszukuję i ostatnio natknęłam się na tą ostatnią bardzo mi się podobała ale nie było już rozmiaru ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @ZUZANNA EM , mogłabyś mi podać stronę na której, ostatnio natknełaś się na tą ostatnią sukienke?

      Usuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe