A może tak Warszawa?

09:25

 O mój boże! Nie było mnie tu prawie miesiąc. Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Niestety pod ostatnim postem było 5 (?) komentarzy i przy tych 60-90 które czasami potrafiłam uzbierać naprawdę mnie demotywowały. Coś trzeba z tym zrobić! (na dole wyjaśnię)
 Jutro natomiast jadę do Warszawy. Moje ukochane, Polskie miasto w którym mogłabym spędzać lata i taki mam zamiar, ponieważ chce tam studiować. Ale nie o tym dziś. Jestem prze szczęśliwa ponieważ od tak dawna marzyłam o wielkich zakupach i kawie ze starbucksa.
 Ten post to raczej takie 'hej. żyje!' niż coś konkretnego. Z racji tego, że są ferię postaram się napisać coś w przód, ale to trochę ciężko, ponieważ nie pisze już tylko na jednym blogu, a na dwóch i jeszcze youtube. Ostatnio zauważyłam coś z czego również ogromnie się cieszę, a mianowicie po przekroczeniu 100 subskrypcji na moim kanale codziennie przybywa 2-5 nowych osób, przez co w przyszłości może uzbierać się fajna sumka.
 Jest za dużo rzeczy o jakich chciałabym wam napisać! Ale tak w sumie to chyba fajnym pomysłem by było, że jeśli ktoś mieszka, lub jest w Warszawie, to jutro, lub w poniedziałek (02.02.15) można by się ze mną jakoś spotkać, ponieważ ostatnio trochę osób do mnie o to pisze! Jutro (01.02.15) raczej od południa będę w złotych tarasach, tak, że ten tego. haha. Chętnych zapraszam do mnie na maila. :)


A co do komentarzy i mojej motywacji, to postanowiłam, że posty nie będą pojawiać co po określonym czasie, tylko po statystykach. Np następny post dodam, jeśli po tym będzie 20 komentarzy! 

http://as-long-asyouloveme.blogspot.com/ - a tu zapraszam was na mój drugi blog

You Might Also Like

13 komentarze

  1. wkońcu post, niestety nie mogę być w warszawie są dwa powody, pierwszy szkoła, a drugi 600 km

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę. Chętnie bym wybrała się do Warszawy. To piękne miasto.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też kiedyś posty dodawałam po określonych przeze mnie statystykach :P ja chętnie bym się z tobą spotkała, ale nie za bardzo mam jak ;/
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabierz mnie ze sb do Wawy, też kocham to miasto,mieszkałam tam 2 miesiące i najchętniej wgl bym stamtąd nie wracała...Ja czekam na twoje posty z niecierpliwością a co do statystyk nie martw się, u mnie też ostatnio jest gorzej, ale motywują mnie długie komentarze pod postem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj chciałabym być ten pierwszy raz w Wawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego pobytu w Warszawie! :)
    Bez obrazy, ale dla mnie to trochę głupie, że posty będziesz pisała zależnie z liczbą komentarzy. Przecież jak napiszesz dobry wpis to wtedy będzie dużo komentarzy, a jak słaby to nie dziw się jeśli będzie ich mało :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwazam, że to bez sensu, ponieważ powinnaś pisać na blogu, kiedy masz na to ochotę. Czasem pod postem jest większy odzew, czasem mniejszy.
      A teraz takie narzucanie, że nie napiszę dopóki nie będzie tyle a tyle wyświetleń, tyle a tyle komentarzy przez wiele osób może zostać źle odebrane i nie będą komentować, bo ludzie z natury nie chcą być do czegoś zmuszani.
      Wygląda też to trochę jakbyś pisała bloga, aby mieć jak najwięcej komentarzy, większe statystyki, niż z pasji.
      Takie jest moje zdanie na ten temat, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. dokładnie tak samo pomyślalam i az mnie odrzuciło. Piszesz bloga dla siebie czy dla komentarzy? To tak jakbys miala pretensje do czytelnikow 'och jak mogliscie mi nie skomentowac posta'. Moze zastanow sie czy ten post byl wystarczajaco dobry, jesli tak Ci na tych komentarzach zalezy.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Miłego pobytu w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę miłego pobytu! ;)
    Pisz, pisz, pisz do nas! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, masz bardzo ładny blog i ciekawe posty. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne posty. W Wolnej chwili zapraszam do mnie do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warszawa kocham, uwielbiam chętnie bym pojechała :)

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuza :D

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe