Problem

11:03


 No i stało się. Mamy nowy rok. Mam nadzieje, że następny znaczy nowe chęci.  Muszę się zorganizować. Szkoła, blog, youtube-to wszystko narasta, a ja jestem zbyt leniwa. Zima mnie dobija, najchętniej przespałabym całą. Wstaję o 12, idę coś zjeść, a następnie znów się kładę i śpię. 
 Mam nadzieję, że w 2015 roku osiągnę to co będę chciała. Znów zaczynam ćwiczyć. Może nie ćwiczę dlatego, ze nie podoba mi się moje ciało, a dlatego, że mam poważny zanik mięśni po operacji, a za niedługo czeka mnie druga. Nauka do egzaminów i ciągłe dążenie do idealnego liceum to też mój cel. Dużo osiągnięć na blogu, na youtube, to mój cel, ale czy w tym roku mi sie uda? 





 Od kilku dni wciąż nic nie robię, tylko jem. Gdy byłam u dziadków udało mi się zrobić te kilka zdjęć, wiec po bardzo długiej przerwie wreszcie widzicie mnie. Mam nadzieje, że nie rozchoruje się znów przez to, choć już pokasłuje i boli mnie gardło. Oby jednak udało mi sie uciec chorobie, ponieważ ani ja ani mój żołądek nie zniesiemy tego. Mam bardzo dużo zaległości w szkole i już powinnam się uczyć. 



szal-Pull&Bear / spodnie-Cubus / Rękawiczki-Medicine / Sweter-New yorker  / Buty-ccc /
skarpetki-cubus
tak wiem że szal nie pasuje, ale było mi zimno.

No nic. Za chwile padnie mi bateria w laptopie, a zbierałam się do napisania tego posta przez dwa tygodnie. xoxo do zobaczenia.






You Might Also Like

19 komentarze

  1. Powodzenia z wszystkimi problemami ;))
    śliczne zdjęcia <3
    obyś się nie rozchorowała :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz na tych fotkach ;* Życzę dużo szczęścia i wielu osiągnięć w 2015 roku! ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam że masz operacje, żeby nic ci sie nie stało przy następnej

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że uda się ponadrabiać zaległości w szkole :) Przecudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz!

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Także i ja muszę się zorganizować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ^^ ja też muszę się przyłożyć do nauki i znów zacząć ćwiczyć :)
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :)
    Ja też musze zaczac sie uczyc.

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zima. Ślicznie Ci z tym szalem.
    Udanego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Pozazdrościć zimy ;) zapraszam do siebie. Jeśli sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dążeniu do celów :)
    Szalik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Ciebie, ja również mam nadzieję, że ten rok będzie dużo lepszy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :*
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mi by bylo zimno tak wyjsc jak Ty wyszlas :D
    mój blog - klik - ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia, w tym roku mnie także czekają testy gimnazjalne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę powodzenia :)
    też zamierzam niedługo zacząć ćwiczyć
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno w 2015 osiągniesz to co będziesz chciała ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe