DIY peelingowa rewolucja

04:33

 Całkiem niedawno szukałam czegoś fajnego do twarzy. Czekałam na efekt wow. Po przeszukaniu połowy internetu znalazłam taki prosty przepis DIY na niesamowity peeling. Na kilku blogach znalazłam podobne przepisy, lecz sama trochę go zmodyfikowałam i pomieszkałam te składniki, która najbardziej mi pasowały. 



Co będzie nam potrzebne?
  • Garść otrębów
  • miód
  • cukier (najlepiej brązowy, ale ja mam zwykły biały) 
  • miseczka, lub jakiś słoik do którego to przesypiemy 
  • sok z aloesu
  • opcjonalnie cytryna, mielone migdały itp



 Wykonanie: 

 Otręby zmielić, co ja robiłam  w blenderze. Jeśli ktoś ma taki aloes jak ja, to należy go wycisnąć. Następnie zmieszać wszystkie składniki. Opcjonalnie dodać sok z połowy cytryny.  Po zmieszaniu odstawić na pół godziny do lodówki. 

 I gotowe! 



Stosowanie: 

 Na oczyszczoną twarz nałożyć wcierając okrężnymi ruchami po czym zostawić na 15 minut i zmyć znów wykonując masaż. Zabieg powtarzać co kilka dni. 












Jeśli zrobicie, to możecie podesłać mi jak wam wyszło. :) 



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Fajny peeling. Skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o takim peelingu =D Muszę wypróbować =D

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy o takim nie słyszałam, ale mam składniki to może zrobie

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :D:D


    super blog :)
    Wpadnij do mnie :D
    Zaobserwuj?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam, ale coś kiedyś obiło mi się o uszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny skład. Cukier doskonale oczyszcza i odżywia skórę w końcu to zródło glukozy, aloes łagodzi podrażnienia, a sok z cytryny rozjaśnia cerę i zabija drobnoustroje :)

    Zapraszam

    cooolhunter.blogspot.com

    Pozdrawiam

    PS. Wzajemna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już mi się podoba, muszę spróbować jak tylko znajdę trochę czasu :3

    zapraszam

    annaabouteverything.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe