"Love, Rosie" czyli opowieść o przeznaczeniu które mogło się nigdy nie spełnić.

13:17

 

Pewnie znacie te historyjki o księżniczce zamkniętej w wieży i jej księciu który pewnego dnia zjawia się i ją ratuje? Kto ich nic zna. Ale na ogół prawdziwe życie wygląda inaczej. Na pewno nie stać nas na wystawne suknie, a książę nie jeździ na białym koniu, ani na 240 koniach-pod maską. Często jest też tak, że książę wcale nas nie kocha, a my płaczemy zajadając się lodami. Inna historia jest też taka: książę jest na wyciągnięcie ręki, ale ty zachodzisz w ciąże z innym, a na końcu obaj wyjeżdżają, jesteś samotną, nastoletnią matką, a twoje przeznaczenie wyjeżdża i umawia się z modelkami. Los płata różne figle. Ten ostatni przydarzył się Rosie. Zwykła, dojrzewające dziewczyna, która przez 12 lat kochała jednego chłopaka, ale za każdym razem mijała się z nim o włos. Najgorszym pytaniem było: "A co gdybym pamiętała i poszła z nim na ten bal?" bo dokładnie o tym pewnie myślała Lily Collins, wcielająca się w tytułową Rosie. Na szczęście (bądź też nie) przeznaczenie nas zawsze dopada. A Alex końcu musi zaprosić na bal swoją księżniczkę. 
 Niesamowity wyciskacz łez. Płakałam nie tylko z Rosie, ale również na każdym co smutniejszym momencie. Niebanalny i prawdziwy. Opisuje życie kopciuszka zanim zamieszkał w zamku. Szkoda tylko, że książę co rusz ucieka jej sprzed nosa.
  Jeśli chcesz przekonać się jakie są ich dalsze losy. Opowieść ich poznania? Rozterki dziewczyny która powinna studiować, a zamiast tego leczy kolki niemowlaka? To naprawdę polecam ci te film. Jeden z lepszych jakie obejrzałam od dłuższego czasu. Musisz to zobaczyć, bo aż wstyd mi, że tak płakałam. To egoistyczne, ale życzę wam takich samych łez. 



Zapraszam na filmik:

Oglądaliście? A może zachęciłam was do obejrzenia? 

You Might Also Like

41 komentarze

  1. zacheeciłaś, ale do przeczytania ksiazki najpierw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam, cudowny film. Prawdziwy, wzruszyłam się kilka razy ;) Polecam
    zapraszam na nowy post
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny film, zakochałam się w nim!

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja koniecznie musze obejrzec!!już od dawna chcialam zobaczyc ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, o filmie nie słyszałam, ale się skuszę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    cooolhunter.blogspot.com

    Ps obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuje obejrzeć ten film już od jakiegoś czasu;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw chcę przeczytam książkę, a później wezmę się za ten film. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to chyba mam zajęcie na kilka wieczorków- najpierw książka, potem film ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega film *_*
    Dzuliiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słysząłam i o książce i o filmie i chcę to i poczytac i golądnąć :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam ten film w tę sobotę i trafił na czołówkę mojej czołowej listy czołowych, ulubionych filmów!
    Zakochałam się w historii Rosie i Alexa. :')

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  12. Yes, I follow you on gfc #373, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tym filmie, ale na pewno oglądne

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, masz bardzo ładny blog i fajne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać że moja kolej.:)
    blogmoimzyciem.blogspot.com
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jejejku kocham to! <3
    przeczytałam książke już dawno, a na filmie byłam w kinie na Walentynki (haha), naprawde cudowny <3!!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo o tym słyszałam. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja musze obejrzeć i przeczytać ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę to obejrzeć, widziałam kilka recenzji i jeszcze bardziej zachęcają :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja siostra to czyta. Ja w chwili obecnej przerabiam "Jesteś cudem", a później zabiorę się za "Love Rosie" :)
    Dałam suba na yt i zabieram się za oglądanie filmików. Kocham takie vlogi ^^ Pozdrawiam ! :)


    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam się na to wybrać do kina, muszę obejrzeć!
    Świetna recenzja, bardzo zachęca.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Takk! To tego filmu szukałam! Dzięki! :D Muszę koniecznie obejrzeć. Wyciskacze łez są idealne teraz dla mnie :)

    Spodobała mi się całość i obserwuję :>
    Zapraszam do mnie (klik) =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią zobaczę ten film, uwielbiam wyciskacze łez !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post! Byłam na tym filmie w kinie i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam na mojego bloga, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale mam zamiar szybko to zmienić :)
    Super blog, obserwuję.

    Zapraszam do mnie na nowy post!:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Napewno , koniecznie muszę obejrzeć film <3
    Dziękuje za komentarz :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz czytam tak ciekawą recenzję filmu haha, mam akurat trochę czasu i właśnie biorę się za oglądanie. Będę ryczeć jak nienormalna! :D

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się świetnie , musimy obejrzeć !
    Wpadnij do nas na KONKURS :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/konkursy-lecimyztym.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle słyszałam już o tym filmie i chyba najwyższy czas go obejrzeć! :)
    ruwonka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam tego filmu, ciekawa recenzja ♥

    Skomentujesz, zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    Mój blog ♥ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Zamierzam obejrzeć już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. najpierw przeczytam książkę a później zobaczę film, jestem bardzo ciekawa super!
    obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. słyszę same dobre oceny o tym,ale zanim obejrzę fil planuję przeczytać ksiażkę!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem w trakcie czytania książki :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam chęć na przeczytanie tej książki i zobaczenia filmu :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio oglądałam film długo wyczekiwany przez wszystkich: "Love, Rosie" i bardzo mi się podobał. Lubię takie historię. I jeszcze wspaniali aktorzy ♥

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chciałabym przeczytać książkę lub obejrzeć film.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Łzy są cudownym darem intensywnego doświadczania życia, dlatego nigdy nie powinno być Ci wstyd, że płakałaś! Naprawdę! Swoją drogą zachęciłaś mnie do obejrzenia i jak dam radę, to jeszcze dziś obejrzę ten film :)

    mój blog- Minimalistyczny

    OdpowiedzUsuń
  38. miałam zamiar obejrzeć ten film ze względu na to, że ta sama autorka napisała "p.s. i love you" :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. czytałam książkę i niedawno pisałam o niej na swoim blogu :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham ten film. Płakałam przez większość filmu :D
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe