Chorobowy przewodnik-czyli co, jak i gdzie aby nie zwariować.

16:02

 Każdy z nas zna to uczucie, gdy ból gardła mieszka się z rożnymi innymi rodzajami bólu i dolegliwości, a odległość dzieląca nas od toalety, to prawie że nie do pokonania. Każdy z nas choć raz w swoim życiu doświadczył czasu gdy ciągle brakuje nam czystych chusteczek, natomiast ilość tych zużytych mimo sprzątania wciąż wzrasta. Lecz to wszystko nie może równać się z nudą i brakiem chęci do zrobienia czegokolwiek podczas choroby. Ja natomiast (jako wprawiony chorowitek) mam na to kilka sposobów, które spodobają się ciału jak i duszy. 
 Mimo, że moja mama zawsze czepia się, gdy roszę się z łóżka bardziej niż powinnam, to takie odświeżenie dla ciała jest nam naprawdę potrzebne. Sprawa bardziej dla dziewczyn, ale kto wie. Co w takim spa może się znaleźć? Obowiązkowo ciepła kąpiel, maseczki na twarz (najlepiej DIY, które znajdziecie TUTAJ!), peeling dla ciała i twarzy też nie zaszkodzi, a oczyści nas z tych wszystkich zarazków, a to wszystko w oprawie dobrej muzyki, oraz ulubionych świeczek (które często pomagają też na zatkany nos). 

 Oo tak! To jest coś, po co sięgam za każdym razem. Nie tylko podczas choroby, ale w każdej wolnej chwili. Na ten tydzień chorobowy znalazłam sobie nowych ulubieńców. Ja i moja siostra absolutnie zauroczyłyśmy się Pamiętnikami Wampirów. Siostra zobaczyła mimochodem, a od wczoraj obejrzałyśmy całe sezon. Może serialoholizm jest u nas rodzinny? 

 Ja podczas choroby nie mam siły na książki. Z telefonem natomiast się nie rozstaję, więc zagłębiam się w opowiadania. Na moje szczęście odkryłam ostatnio Wattpad, gdzie znajdują sie same opowiadania i od tamtego czasu ciągle coś czytam. To naprawdę świetne. 


 Z tą aplikacją natomiast się nie rozstaje! Uwielbiam inspirujące zdjęcia z tej strony, więc podczas choroby zaglądam tam nałogowo. Wciąż coś rebloguję, obserwuję nowe blogi i dbam o statystyki. Uwielbiam nie tylko podczas chorowania, ale w każdej wolnej chwili. A mojego bloga znajdziecie w prawym pasku bocznym! 


A jakie są wasze sposoby? Koniecznie poinformujcie mnie w komentarzach! 

You Might Also Like

33 komentarze

  1. haha dobre sposoby :D ja rzadko choruje, a gdy juz to robie to najczesciej spie albo czytam ksiazki. Przewaznie na nic innego nie mam ochoty nawet, moze to wlasnie dlatego ze rzadko dopada mnie choroba i kazda jest dla mnie niemal nie do zniesienia, ale osobom które czesto choruja to pewnie faktycznie moze byc nudne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy praktycznie nie choruje. Ostatnim razem ponad 1.5 roku temu i to tylko przez jeden dzień, więc niestety pomysłów na przetrwanie choroby nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice Pictures and Blogposts.mlove the MacBook :)

    Xoxo Johanna

    www,fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie chorowalam już przeszło dwa lata, Ale post jest naprawdę świetny , więc przeczytałam to z przyjemnością ;D
    Pozdrawiam ;)
    kreatywnie-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja choruję naprawdę rzadko, dlatego też nie mam jakiś ambitnych chorobowych pomysłów. Zawsze oglądam po dwadzieścia odcinków seriali dziennie i piszę 63426 zapasowych postów. No i moja niezastąpiona przyjaciółka zawsze mnie odwiedza i oglądamy filmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio na szczęście nie chorowałam dużo :) Ale jeśli już się zdarzy, to zwykle czytam książkę, przeglądam blogi albo oglądam jakieś ciekawe filmy :)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To są dobre sposoby na zwalczenie nudy podczas choroby ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne sposoby, właśnie choruję więc mi się przydadzą:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na post, ja gdy jestem chora oglądam setki bajek, haha. Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rady :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rady :) U mnie to wygląda tak , że od rana do wieczorka ja oglądam bajki na Disney'u :)
    Zapraszam do mnie na duże Diy :)
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rad ja niestety często choruję :/ Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak, podczas choroby tumblr obowiązkowo xD

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju jak dawno mnie tutaj u Ciebie nie było.
    Świetne rad,ja podczas choroby zazwyczaj spędzam przed ulubionym serialem na tvnplayerze :D
    Zachęcam teraz do zaobserowania mojego nowego blogu,który dopiero staruje.
    Pozdrawiam,http://makeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja aktualnie jestem chora i szukam sobie jakichkolwiek zajęć bo inaczej bym zwariowała :)) zaobserwowałam ;*
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  17. też kocham seriale i tumblra <3
    pozdrawiam :)

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the last pic!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  19. te sposoby są naprawdę genialne ^^, jak zachoruję na pewno przetestuję domowe SPA ^^, kiedy ja jestem chora pochłaniam niewyobrażalną stertę książek hahaha ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobne sposoby do ciebie :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam bardzo podobne sposoby do twoich :)
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog , zapraszam do siebie :) http://wierze-w-cieplo-dni.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wtedy głównie śpię i czytam, i dużo jem żeby mieć więcej siły haha :D
    Zapraszam do mnie i do obserwacji :)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zwykle w czasie choroby oglądam filmy i czytam książki :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś ostatnio nie choruje,ale jak już mnie dopadnie to skorzystam z twoich pomysłów ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sama ciągle choruje, więc myślę że taki post jest bardzo przydatny.
    Też kocham Pamiętniki Wampirów i tumblr'a haha
    TEA WITH NUTELLA- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten serial ! :D

    Pozdrawiam :*
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post <3 Wspólna obserwacja ? jeśli się zgodzisz odp na moim blogu ;*
    zapraszam do mnie ♥
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam te same sposoby co ty :) tumblr jest najlepszą metodą!
    Ogólnie blog spodobał mi się, więc obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie [KLIK]
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. -------------> http://amiliaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej.
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. BARDZO ŁADNE ZDJĘCIA :D zapraszam do mnie na bloga http://dontperfect.blogspot.com/ mam nadzieję że zaciekawią cie moje mosty :) Zapraszam do komentowania wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne, dzięki nim czuje że to ma sens

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe