Czym tak pachniesz?

10:34

 Jakkolwiek dziwnie brzmi tytuł... Bardzo często dostaje pytanie czym pachnę. Od obcych osób, znajomych, pań w kiosku... Jest to jedno z niewielu pytań które nagminnie się pojawiają w moim życiu. A sklepy zapachowy należą do tych z których nie wychodzę godzinami... dlatego postanowiłam dziś napisać dla was post o tym... czym pachnę.
 Mam dla was kilka moich ulubionych produktów i ich zdjęć! Życzę miłego czytania.

Mgiełka do ciała-Bershka, Mango Vibes 

  Dość intensywny, ale słodki zapach mango. Trzyma się dość słabo, ale to wiadome jako, że to mgiełka. Zapach jest mocny i jak dla mnie pachnie cudownie, mimo, że jest dość specyficzny i nie wszystkim przypada do gustu. Cena to niecałe 25 zł (o ile się nie mylę). 

Mgiełka do ciała-Bath and Body works, A Thousand wishes

  Zapachowe połączenie szampana musującego, piwonii i kremu migdałowego. Bardzo kobiecy zapach, lecz trochę ciężki. Po spryskaniu utrzymuje się dłużej niż pierwszy zapach, ale i tak nie tyle ile perfumy. Uwielbiam te nutę zapachową, a moje nieszczęście aby kupić te mgiełkę muszę jechać aż do Warszawy! 

Perfum-Lancome, Tresor Midnight Rose

  Zapach zmysłowy, prowokujący i pełen pożądania. Różany aromat, połączony z malinami i lekką wonią wanilii. Perfum jest bardzo wydajny, oraz trwały. Utrzymuje się cały dzień i często przesiąkają nim wszystkie moje rzeczy. Słodki kwiatowo-owocowy zapach to coś co naprawdę lubię! 

Balsamy do ciała-Bath and Body Works, Autumn, A Thousand Wishes, Amber blush. 

  Każdy z zapachów jest cudowny! Pierwszy z nich to gruszka i drzewo kasmirowe, drugi już znacie, a trzeci to malina i bursztyn. Każdy zapach jest inny: gruszkowy-orzeźwiający, środkowy-zmysłowy, malinowy-słodki i kobiecy. Zapachy potrafią utrzymywać się przez kilka godzin przy czym świetnie nawilżają i są bardzo wydajne! 

Płyny antybakteryjne-Bath and Body Works

  Tu nie będę się tak bardzo rozpisywać o zapachu, ponieważ każdy jest cudowny. Mój ulubiony to ten środkowy, ale innych zapachów mam aż 12! Cudowny zapach w lekkim opakowaniu i pożytecznym antybakteryjnym działaniu. 

Opakowanie na płyny antybakteryjne Bath and Body Works
 A to moje kochane opakowanie z breloczkiem na płyny. Słodkie, prawda? 


Znacie któryś z tych zapachów? 

A na samym końcu chce wam polecić blog o którym pisałam całkiem niedawno, blog który jak mniemam szybko przerośnie mojego (co mnie martwi), blog świetnej dziewczyny, pełnej energii i zapału-Inez! :) http://bforbasic.blogspot.com 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Znam te balsamy z bath and body works!<3

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jejku ile cudownych zapachów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trzymam się jednych perfum, a jeśli się skończą - kupuje drugie, inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam tylu rzeczy, mam jeden perfum, mgiełkę, którą nie mam jak pryskać bo moi bracia zgubili ten psikarz, i z 2 ślicznie pachnące dezodoranty

    dorooothy.blogspot.com zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych zapachów nie miałam niestety jeszcze okazji powąchać. Ale bardzo przemawiają do mnie te płyny antybakteryjne :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś przeważnie nie używam perfum i mgiełek. Płyny antybakteryjne uwielbiam, a te opakowanie z motywem aparatu jest cudowne!

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę powąchać tą mgiełkę o zapachu mango:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wąchałam żadnego z tych zapachów, ale samo czytanie o nich to coś cudownego ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I have that autumn lotion. I love it.

    www.thefancyfashioncastle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zapachy! Miałam kilka z tych perfum, pięknie pachną :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam okazji mieć ani poczuć żadnego zapachu z B&BW :( a wielka szkoda, nawet nie ma mi ich kto kupić :(

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chcę wyciągnąć mojego Pana Chłopaka jak jestem w Warszawie do B&BW ale uparł się i zazwyczaj stoję sama i tylko wącham, bo przecież nie wydam całej kasy tylko na zapachy ^^
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/04/and-winner-is-top5.html.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej! Ciekawe, nieznane dla mnie zapachy! Ale mojego ulubionego i egzotycznego tutaj nie ma. Po mój muszę jechać aż do Kanady! :o Haha. Gdzie można kupić takie pudełeczko? zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Patrząc na opis myślę, że bardzo spodobałby mi się perfumy Lancome:)
    Czy mogłabym cię prosić o kliknięcie w linki? Z góry dziękuję:) MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zapachy i zdjęcia ;)
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam pójść do Bath and Body Works :)
    Obserwuje!
    http://loooveelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę u Ciebie dość słodkie nuty zapachowe:) ja zdecydowanie wolę takie mocniejsze, ale orzeźwiające:).
    WHITEZUZ -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. żadnego nie znam, ale z opisu muszą pachnieć ładnie :) breloczek uroczy! obserwuję ♥

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam zadnego, ale slyszalam od kolezanek, ze produkty z Bath& Body sa swietne! :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie napisane, może wspólna obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe