Happy Bday

09:59


 Nie wiem czy wiecie, ale dziś mój blog obchodzi drugie urodziny! To aż 730 dni z wami! Początek, jak zawsze był trudny, ale nigdy nie myślałam nawet że osiągnę to co mam teraz. Wiem, że to i tak nie jest koniec, ale nie będę się poddawać i wciąż dążyć do celu. Mam nadzieje, że kolejny rok będzie dla nas owocny i uda mi się jeszcze bardziej zbliżyć do celu. :) 
 W tym poście postanowiłam, że zrobię przegląd tego roku w zdjęciach! 


Niestety zacznę o jednej z najsmutniejszych i bardzo ważnych chwil dla mnie. We wrześniu mój kochany piesek Schoody który czasami się tu pojawiał, musiał zostać uśpiony. Niestety chorował na raka krwi i bardzo cierpiał. 



Pojawiło się też sporo stylizacji. Niektóre kolorowe, inne mniej...



Pojawiły się także Phone Outfits 


I wieczorne przemyślenia! 


Nie mogło zabraknąć DIY...


...i pomysłów na smakołyki 

Nie zabrakło również podróżnych postów! 

Ten rok może być tylko lepszy! 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Gratuluję i życzę żebyś jak najdłużej blogowała ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym rocznym podsumowaniem!
    Gratuluję tych dwóch lat i życzę kolejnych sukcesów! Dużo siły i motywacji w blogowaniu!

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :)
    Podziwiam kochana za wytrwałość i trzymam kciuki za dalsze prowadzenie bloga ! ♡
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super post:)

    pinkmysteryofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! życzę dalszych sukcesów! :)

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ten rok był bardzo owocny, oby tak dalej :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale szybko minęło! :D
    Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę jeszcze więcej sukcesów :) Szkoda psiaka, chociaż się teraz nie męczy.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i chyba wszystkiego naj :D uwielbiam twój blog, naprawdę mega mnie inspirujesz i kocham twoje posty i każde zdjęcie :) obyś została tu jeszcze dłuuuużej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ładny wynik.Świetnie,że tutaj jesteś.Twoje posty naprawdę mogą zainspirować i zaciekawić czytelników.Obyś była tu jak najdłużej ! Wesołych Świąt :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrzymałości i powodzenia w dalszym blogowaniu <3
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Gratulacje i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super gratuluje wytrwałości!
    obs za obs? ja juz
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) mam nadzieję, że mi równiez uda się długo blogować :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę trzymać kciuki, abyś wytrwała jak najdłużej :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Już 2 lata tu jesteś. Całkiem sporo. Gratuluję wytrwałości żebyś była tu z nami kolejne 2 :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No to dalszych sukcesów życzę :)

    Dziękuje za komentarz :) Wesołych Świąt!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ♥ outfity są cudowne, masz cudowny styl. Szkoda mi tylko twojego pieska :c
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Outfity są świetne, życzę wytrwałości i kolejnych kilku lat w blogowaniu :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super styl i outfity, życzę wytrwałości ;)

    meovashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Wzruszyłam się. Bardzo mi przykro z powodu psiaka. Życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga i wielu sukcesów, na które z pewnością zasługujesz. Śliczne zdjęcia i TY! Pozdrawiam <3
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję drugiej rocznicy, świetne podsumowanie :) Powodzenia na dalsze lata :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie zdjęcie najpiękniejsze :)

    Zajrzysz na mój pierwszy post ? :)

    ZAPRASZAM ! - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe