Ulubieńcy życia

11:47


 Całkiem niedawno, na pewnym blogu znalazłam bardzo fajny post. Tak, tak-postanowiłam się zainspirować i napisać swoją wersję. Mam nadzieję że autorka nie jest zła! Jeśli tak to przepraszam, ale bardzo zaciekawił mnie ten temat. Mamy ulubieńców miesiąca, roku, a czasami nawet tygodnia jeśli nie ma się pomysłów na inne posty. Tyle tych ulubieńców, więc ja dziś mam dla was ulubieńców życia! 
 Każdy ma pewnie takie rzeczy które nagminnie ze sobą nosi, czy które codziennie powtarzamy, słuchamy czy co tylko tam chcemy. Dziś opowiem wam o moich ulubieńcach (dziś nadużywamy słowa "ulubieńcy" woho!) 

 Odkąd pamiętam strasznie lubiłam tradycyjnego schabowego z mizerią, mimo, że przez tyle lat moje upodobania się zmieniły (choć z pracownikami McDonald's jestem po imieniu) to pokochałam sushi! Zawsze byłam przeciwniczką takich nowości i bardzo długo przekonywałam się do owoców morza, do glonów i ryżu z surową rybą też, ale obecnie jadłabym te potrawę bogów codziennie! 



 FirmY, nie firmA, a dlaczego tak? Ponieważ postanowiłam to rozdzielić na kategorie, ale nie rozdzielać na kolejne podpunkty. Więc uwielbiam buty firmy Nike, nie tylko buty, ale głównie to kupuje. To stanowczo moje ulubione buty, natomiast firma kosmetyczna to Dior oraz Benefit, nie wiem dlaczego, ale w Beneficie zakochałam się na amen i mam nieustanną chęć wydania całych oszczędności na te kosmetyki. A ostatnią firmą jaką pragnę wymienić to Apple (och, jak to bardzo przewidywalne!) Ale tak, zauroczyłam się dostając ipoda, a teraz przy iphonie po prostu chce wziąć ślub z moim telefonem! 

 Pewnie was nie zaskoczę, jeśli powiem że jest to Cassandra Clare, czyli słynna twórczynie Darów Anioła, oraz Diabelskich Maszyn. Nie będę się długo rozpisywać, ponieważ na moim blogu już nie raz o tym pisałam i recenzowałam te książki,a jej dzieła są wymieniane praktycznie w każdych ulubieńcach! 


 Szybko i na temat. Eos, eos i wszystko z bath and body, do tego jeszcze moja kosmetyczna z Victoria's Secret. Tak, to moje ukochane rzeczy z którymi się nie rozstaje i naprawdę czuje się samotna gdy nie ma ich pod ręką (przywiązuje się do kosmetyków haha).


 LOL, LOL i jeszcze raz LOL. Uwielbiam wszystkie filmy z Miley Cyrus, ale ten jest moim absolutnym numerem jeden! Oglądałam go już chyba z 15 razy i za każdym razem płacze i przeżywam tam samo. Polecam każdemu. :) 



Wy też lubicie któreś z tych rzeczy? 

Ogłoszenia duszpasterskie! 
1. Za niedługo wracam na youtube, więc jeśli jeszcze nie subskrybujesz to już! Biegiem! 
2. Po egzaminach mam zamiar wystawić na sprzedaż trzy pary butów w bardzo dobrym stanie i cenie. Rozmiar 38, miętowe converse, fioletowe air max'y oraz jeansowe vansy! Poinformuje was jeszcze dokładnie. :*

You Might Also Like

25 komentarze

  1. niestety nie lubię żadnej z tych rzeczy, do sushi chyba nigdy się nie przekonam, a lola jeszcze nie miałam okazji oglądać, ale może wkrótce

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli zainspirowałaś się moim postem, to jestem bardzo z tego powodu szczęśliwa ♥ też uwielbiam sushi i LOL
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam LOL, mega film. Super post z przyjemnością przeczytałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety zadnej z powyzszych rzeczy nie uwielbiam, może jedynie firmę nike, bo mają bardzo wytrzymałe rzeczy, no i przy okazji ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna forma ulubieńców, mega mi się spodobała! Także, tak samo jak i Ty, uwielbiam buty firmy Nike :).

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam buty Nike, uwielbiam równieź Apple mimo tego, że mam z niego tylko iPoda, ale tak samo uwielbiam Samsunga, bo stamtąd mam mój obecny telefon, który uwielbiam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym spróbować tej potrawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię sushi ! I ogólnie wszyscy ulubieńcy są również moimi ulubieńcami , dodałabym jeszcze mojego psiaka :D http://lausio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. także lubię film LOL :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. haha oprócz sushi wszystko uwielbiam ♥

    dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  11. z takimi ulubieńcami się jeszcze nie spotkałam! muszę spróbować sushi :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sushi nigdy nie próbowałam, ale jest już na liście rzeczy, które w tym roku muszę spróbować :) a oprócz tego uwielbiam całą resztę, od mojej ukochanej autorki Cassandry przez Apple, Eos po LOLa, Miley jest po prostu genialną aktorką *-* <3

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam LOL i zawsze to oglądam jak nie ma nic fajnego :)))
    Zapraszam do siebie, trzeci post, liczę na kom :) Jak się spodoba to zaobserwuj! http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie mogłam się przekonać do sushi, ale chyba muszę w końcu spróbować! Obserwuję :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na posta, ja również uwielbiam sushi i markę Apple
    http://maryelizabeth-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, jeszcze się z takim nie spotkałam :) Większość twoich ulubieńców to także moi ulubiency :D agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam sushi,będę częściej wchodzić na twojego bloga! bardzo ciekawy! Mój jest o modzie: femmesxxfatales.blogspot.com Mam nadzieję że również Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej!
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetni ulubieńcy! Pozazdrościć iPhone'a ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś prześliczna :) masz super bloga :) pozazdroscic iphona
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz mojego bloga :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. idź z tym jabłkiem kobieto zła :D

    www.sali-pno.blogspot.com
    ▬Snapchat☻ Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię produkty firmy apple i błyszczyki eos które ślicznie owocowo pachną mogła bym mieć wszystki ale to i tak mało :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Rowniez kocham sushi! No i Apple :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog oby tak dalej :*
    zapraszam na naszego bloga http://maniaandjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe