Kosmetyczne nowości!

11:34

 Dawno nie było tu takich tematycznych postów. Nie sądzicie? Czas trochę to nadrobić. Na dodatek miałam wrócić na youtube, ale ciągle coś mi wypada! Ciężko jest się zabrać do pracy po tak długiej przerwie, ale mam zaplanowane już dużo filmów, które (mam nadzieję)będą lepsze niż te wcześniejsze. :)
 Przejdźmy do tematu właściwego. Jak pewnie wszyscy wiemy, przez ostatnie tygodnie trwały spore promocje w sklepach kosmetycznych. Co rusz obrzucano nas nowymi, niesamowitymi produktami. Jak pewnie większość osób wie, jestem kosmetykoholiczką. Nie mogłam przejść obojętnie obok tych wszystkich cudów świata! 


 Cała seria Ziaja-wcześniej miałam tylko tonik, a pokończyło mi się wszystko czym mogłabym umyć twarz, więc skusiły mnie recenzje i kupiłam jak najszybciej. Nie stosowałam jeszcze na tyle aby oceniać, ale pasta jest bardzo mocna i raczej nie polecam stosować codziennie. Żel fajnie oczyszcza, a co do kremiku to na razie też tylko plusuje. 
 Maskara Maybelline-Szukana na szybkości, zainteresowała mnie ciekawa reklama. Kupiłam, bo nie było mojej ulubionej. Wydawała się naprawdę fajna! Ale niestety tylko wydawała. Zbyt wiele produktu zostaje na szczoteczce i potwornie skleja rzęsy! (cena: ok 15 zł na promocji)


 Balsam Victoria's Secret-wprawdzie dostałam go, ale zakochałam się od pierwszego powąchania. Cudownie nawilża, a niesamowity, kwiatowy zapach utrzymuję się przez wiele godzin.
 Krem do rąk Sephora, oraz perfum-wcześniej posiadałam zapach o dokładnie tym samym zapachu-karmelowym. Na perfum skusiłam się po recenzji Maffashion, a niesamowity zapach sprawił, że sprawiłam sobie również krem do rąk. Zapach utrzymuję się długo, choć perfum nie jest zbyt wydajny, a cena (20 zł) jak na taką wydajność to dużo. Mimo wszystko jestem zakochana! (cena obu produktów: 20 zł)


  Rozświetlacz lovely-nigdy nie przepadałam za tą firmą, ale te produkt jest naprawdę fajny. Kupiłam go za 4 zł i póki co nie zauważyłam żadnych wad. Świetnie rozświetla, bez nachalnego efektu. (cena: 4zł na promocji)
 Paleta The Balm-spodobała mi się w sklepie. Idealny, podróżny zestaw. Mały rozświetlacz w zestawie z cudownym czarno-fioletowym cieniem z drobinkami i różem w moim ulubionym złamanym odcieniu. Jedynie nie odpowiada mi ten brąz, ale to nic! Bardzo długo trzymające się produkty, które polecam każdemu-do torebki. (the balm autobalm, odcień: California, cena:62 zł na cocolita.pl)
 Color Tatto Maybelline-naprawdę fajny produkt. Świetnie sprawuje się na brwiach. Dobrze rozprowadza i długo utrzymuję. Jedyny minus jest taki, że odcień jest troszeczkę zbyt zimny jak dla mnie. (Odcień: 260 matte brown, cena:12 zł-na promocji)
 Róż Sephora-już mówiłam, że lubię przełamane róże(chodzi oczywiście o odcień!). Ten widziałam w filmie RLM, ale w innym odcieniu, który mi nie pasował. Skusiłam się jednak na ten i powiem jedno: Cudowny! Świetnie na pigmentowany, długo utrzymujący się i wydajne. Lekko się osypuje, ale mi to nie przeszkadza. (Sephora Colorful odcień: 06-Flirt it up, cena: 39 zł)


 Szminka Bobbi Brown-mój kosmetykoholizm ma swój odłam: szminkoholizm. Uwielbiam drogie szminki, a ta jest naprawdę cudowna! Świetna konsystencja, trwałość, lekko matowe wykończenie i niesamowity winny kolor, która optycznie wybiela zęby! (odcień: rose blossom 11, cena: 125 zł)


Znacie któryś z tych produktów? Opowiedzcie jakie są wasze wrażenia! 


Nowy nowy! 

You Might Also Like

28 komentarze

  1. mi za to tusz z Maybelline bardzo przypadł do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kosmetyki ;) zastanawiam się nad kupieniem kolejnego kosmetyku z tej serii z Ziaji, bo jak na razie mam tylko tonik
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten balsam od Victoria's Secret kusi mnie już od dłuższego czasu, mam nadzieję że niedługo wpadnie w moje ręce!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  4. a teraz używam pudru z lovely i u mnie się świetnie sprawuje, dużo tych kosmetyków kupiłaś, ja niestety ominełam promocje,i czekam na następne

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przykrością muszę stwierdzić, że nie znam żadnego z tych produktów. ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka z The Balm jest super ! Nizełe zakupy zrobiłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel z Ziaji mam, używam i jestem zachwycona!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie używałam żadnego produktu z wyżej wymienionych ale na pewno to nadrobię :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  9. You’re the most talented person I’ve virtually met today! I went through your posts and I must say you’re incredibly talented! Keep it up!


    http://worldpedispa.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam całą firmę Ziaji! Według mnie to jedna z najlepszych firm na polskim rynku :)

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!
    Ja uwielbiam kosmetyki z Ziaji :) Mam dużo kremów z tej firmy :)

    Mój Blog!
    Mogę prosić o kliki w ostatnim poście ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o kilku produktach, a po tym co napisałaś o tuszu, zastanowie się czy do końca go kupić :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam styczności z produktami opisanymi powyżej ale kto wie może w najbliżej przyszłości świetny post :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
    zaobserwować lub zostawic komentarz <3
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. hah witaj w klubie szmikoholizmu :) balsamy z VS są cudowne :) też mam ten rozświetlacz i mam zamiar kupić róż z sephory ale nie mogę znaleźć idealnego dla siebie :(
    Dziękuje za komentarz xx a korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię ponownie na mój blog i zachęcić do przeczytania nowej notki :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kosmetyki! Musiałabym kupić sobie jakieś cienie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio zakochałam się w paletce z Revilona :) Ale nadal szukam dobrego rozświetlacza i chyba skuszę się na ten z Lovely ^^ Widzę, że nie tylko ja używam Ziaji
    Pozdrawiam i zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/04/i-addicted-to-you-instagramphotomix.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie używam takich kosmetyków, ale dla osoby która się nimi interesuje może być bardzo przedatny :)
    Zapraszam na nowy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kosmetyki! Piękny blog. Zajrzy ktoś do mnie? crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale bardzo zaciekawił mnie tusz :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam żadnego z tych produktów,ale chyba zakupie któryś z ziaja :)
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle cudownych kosmetyków! Chyba stracę przez Cb kieszonkowe, haha :) Piękne zdjęcia!

    http://angegar-blog.blogspot.com/ Zapraszam również do mnie. Blog dopiero co powstał. Jest jakby moim fit dziennikiem, na którym zapisuję efekty moich ćwiczeń, jak i rodzaje diety oraz treningów. Nie brakuje na nim również motywacji, mody oraz porad :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mój blog! Z góry dziękuję, bo w końcu początki są trudne xx

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam nic :)no ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie posiadam żadnego, ale skusiłabym się chyba na tą szminkę :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great tutorials about nails for pedicure spa salons. Thanks

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe