Napisz do mnie!

10:25

 W dzisiejszych czasach często zapominamy o czymś takim, jak poczta. Taka prawdziwa, nie elektroniczna, no chyba że przychodzi coś do zapłaty... Wiem, że wiele blogerek i youtuberek stara się pisać listy i ten pomysł baardzo mi się podoba.
 Ostatnio przeglądając biuro moich rodziców natrafiłam na 3 kartony wypełnione kopertami i pomyślałam, że dlaczego niby ja miałabym rezygnować z takiej rozrywki? Często gęsto chcecie się ze mną skontaktować, dlatego ślę pytanie do was. Co wy na to? Czy chcielibyście korespondować ze mną? Oczywiście nie jak z jakąś superblogerką, ale jak ze mną, Dianą, normalną, nowo poznaną osobą. Najpierw pytam, ponieważ musiałabym założyć sobie skrytkę pocztową. Więc proszę o odpowiedź w komentarzach lub na maila (być może ostatni raz) dianaashe99@gmail.com, ask też może być @dianaashe.
O! I zapraszam was również na mój snapchat! moja nazwa to standardowe: dianaashe
A teraz zostawiam was ze świeżą porcją zdjęć. Jeszcze ciepłe!









Buty-nike AF1 / Bluza-Zara / Spódnica-marks & spencer / torba-h&m


*zdjęcia nie są nieostre, ale jakość bloggera nie pomaga....
*mało twarzy, ponieważ leczę trądzik i jestem poparzona od leków, przez co wyglądam jak mały buraczek.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. nigdy nie wysyłałam takich typowych listów ;) a co do filmiku to: też jestem taka mega energiczna, ale w negatywnym znaczeniu, no i też nieznoszę niemieckiego, a Teen Wolf to coś genialnego! ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś wysłałam parę tradycyjnych listów, ale malutko.. ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym do Ciebie napisała, bo wydajesz się świetną osobą i na dodatek jesteś moją rówieśniczką, wiec myślę, że znalazłybyśmy wiele wspólnych tematów :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam tradycyjną pocztę. Często wysyłam listy :D Fajna spódnica! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tymi listami, od wczoraj chodziłaś mi po głowie pamiętałam zdjecia, design, ale imienia nie

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie a zdjęcia no mega !! Kocham twoje posty. :) Super pomysł z tymi listami zastanawiam się czy nie zrobić takiej akcji u mnie. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Dobry pomysł z pisanie listów ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :) mój snap to hehsyxd

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny styl i super zdjęcia boski blog obserwuje oczywiście :) madzia-magdzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejka, jakie śliczne zdjęcia! ♥
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia.Co do poczty fajny pomysł.
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mega pomysl! :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To całkiem ciekawy pomysł. Oderwijmy się trochę od komputerów, haha. Na razie jednak nie skorzystam, może kiedyś? ;)
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię wysyłać listy, super pamiątka :) Świetne zdjęcia!

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow taka korespondencja to fajny pomysł :)
    Teraz to raczej większość zamiast papieru i długopisu to używa komputera :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł!listy na pewno będą dla ciebie super pamiątką!:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie wysłałam listu/paczki do żadnego blogera czy youtubera ;)
          
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez taki post mialam kiedys u siebie na starym blogu no a teraz mam taka zakldke na blogu :)
    A u mnie malutki konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie głupi pomysł :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisanie listów z czytelnikami jest cudowne i zdecydowanie powinnaś się za to zabrać :) Zostaje świetna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na poczcie siedzę cały czas w razie gdyby nowy email przyszedł ^-^ Pisanie listów musi być jeszcze milsze. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny masz pomysł z tymi listami :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ten pomysł! :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne buty, a te pierwsze zdjęcie po prostu BAJKA.

    Zapraszam na mojego bloga poświęconemu Natalii Oreiro, liczę że wpadniesz i zostawisz po sobie jakiś ślad. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i będziesz moim regularnym gościem :)
    natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super spódniczka :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna spódnica ! Obserwuje !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania i obserwowania :)
    izzyybella[KLIK]

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe