Besties

12:37

 *Najgorzej jest wymyślić tytuł. Tak. To najgorsze w pisaniu bloga* 
 Dawno mnie tu nie było, nie mam namyśli postów, bo te pojawiają się w miarę regularnie; dawno nie było mnie, mojej twarzy, moich zdjęć. Zapomniałam jak mam pozować. To przytłaczające gdy stoisz przed fotografem i wydaje Ci się, że wyglądasz jak ziemniaczek. Nie znasz tego? Ja znam. Szczególnie gdy nie miałam robionych zdjęć przez tzw. ruski rok. 
 Jak to już tradycyjnie bywa-przy stylizacji piszę co u mnie. Więc są wakacje (jakby ktoś nie zauważył!), czas płynie mi nieubłaganie szybko, ale bez zastanowienia mogę powiedzieć, że są to jedne z najlepszych wakacji jakie przeżyłam, o ile nie najlepsze. Skończyłam szkołę, zaczynam nowy rozdział w życiu, zaczynam go z najlepszymi ludźmi na świecie; mimo, że nasz rozdział się skończył, to na nowo też się zaczął. Nie jesteśmy już klasą, jesteśmy teraz paczką przyjaciół i wiele razy słyszałam, że to w gimnazjum poznaję się przyjaciół na całe życie. Nie wiem czy na całe życie, ale mam nadzieję na jak najdłużej. Smętny post i nie wiecie o co chodzi, ale mogę zapewnić was, ze chyba pierwszy raz w życiu czuję, iż znajduję się na tym miejscu w którym powinnam być. I nie, nie chodzi mi o mój balkon na którym obecnie się znajduję. Ten rok szkolny był bardzo ciężki dla mnie i mojej psychiki-po prostu nie wyrabiałam, a teraz znalazłam wreszcie ludzi z którymi chcę spędzać każdą wolną chwilę. Więc spędzam wakacje w moim basenie, z moimi przyjaciółmi, nawiązuję nowe znajomości, bawię się, odkrywam nowe miejsca. To wielka zmiana, ponieważ raczej zawsze czas wolny spędzałam samotnie-z wyboru. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie szukałam niczego na siłę, szczęście samo przyszło i polecam wam to! Już nigdy więcej nie będę szukać kogoś na siłę-nie ważne czy przyjaciela, chłopaka, czy nawet kuriera(oni chodzą jak chcą!), po prostu zaczekam. 
 To mój blog i mogę wam pisać o czym chcę, więc proszę, taka krótka notatka na temat mojego szczęścia. Za chwilę pewnie zostanę wyśmiana, ale to nic, bo potem obgadam tych hejterów z tymi najlepszymi ludźmi! 
 Kocham was i choć nie wiem czy to czytacie (bo moi przyjaciele nie interesują się moim blogiem!) to wiedzcie że jak już mnie macie to się mnie nie pozbędziecie! 


 Spodnie-H&M / Top-H&M / Marynarka-H&M / Torba-Nike / Buty-Reebok aleosu




You Might Also Like

18 komentarze

  1. cudownie wyglądasz na tych zdjęciach, a stylizacja jest genialna ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałaś jak pozować, ale i tak ładnie wyszłaś, ja wakacje spędzam w domu z rodzeństwem

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie bluzki! Mam chyba taką samą z hm tylko że w innym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się ten crop-top. Ja też w tym roku skończyłam szkołę, To był bardzo ciężki dla mnie rok. Chyba za dużo na siebie wzięłam. Od września czeka mnie liceum. Jestem przygotowana na to, że będzie mi jeszcze ciężej..

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyglądasz jak ziemniaczek. Ja tak mam czasami, to okropne :'c
    Ja właśnie chyba na siłę chcę szczęścia, czyli np. chłopaka.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak śliczne zdjęcia! :D Życzę Ci więcej szczęścia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja mi się podoba :) Ja mam zawsze problem z pozowaniem, ale zawsze staram się być po prostu wyprostowana i uśmiechnięta! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie praktycznie to samo co u Ciebie, moja była klasa to teraz moja paczka przyjaciół :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne buciki :o!
    zapraszam do mnie KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wyglądasz na 16 dałam bym ci max 25 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wakacje też szybko mijają.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely blazer :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w Reebokach <3
    Pozdrawiam :)
    kaam-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog, ładny wygląd bloga i ciekawa treść. W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne buty, a takie tatuże to ja też uwielbiam.. Mogłabyś napisać o aparacie?

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe