Wakacyjny must have / review

12:58


  Latem nasz tryb życia zmienia się całkowicie. Zmieniają się nasze kosmetyki, przyzwyczajenia czy sposób ubierania. Moje życie zmienia się o 180 stopni. Przestaję się malować, czy układać włosy. Dłużej śpię, czytam książki i zajmuję się rzeczami, na które nie mam czasu podczas roku szkolnego. W tym poście chce wam pokazać kilka rzeczy, które są moim absolutnym must have na wakacyjny czas!

 Krem z filtrem
  Jestem leniwą osobą, przez co bardzo nie chce mi się robić makijażu. Na dodatek to tylko utrudnia życie, spływa i brzydko się odwarstwia. Dla mnie idealną alternatywą są kremy z filtrem, które zabezpieczają naszą twarz przed szkodliwym działaniem promieni UV, oraz chronią nas przed niepożądaną opalenizną. 


Sukienki i kombinezony
  To co uwielbiam w upalne dni to stanowczo sukienki i kombinezony. Uwielbiam to jak się w nich wygląda, a dodatkowo są bardzo wygodne. Taka przewiewna część garderoby przy okazji na pewno spodoba się płci przeciwnej. 


A wy? Macie takie rzeczy? 


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Śliczne te sukienki w wyklejance! :))

    Czy mogłabyś polikac w linki w tym poście?:) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie maluje się przez całe wakacje, wyjątkami są jakieś przyjęcia u rodziny gdy jestem w innym mieście wtedy gdy nie wyglądam najlepiej, a kremów nigdy nie używam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wyobrażam sobie lata bez kramu z filtrem, chociaż teraz nie za bardzo jest on potrzebny ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezony też są zdecydowanie jedną z moich ulubionych rzeczy na lato :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie wyobrażam sobie lata bez kremu z filtrem i sukienek .

    pauline-memories.blogpost..com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ostatnio przypadły mi do gustu kombinezony i mam zamiar kupić jeszcze więcej :)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony, dużo ich do wyboru jest w h&m! :) Oj, nie wyobrażam sobie lata bez kremów z dobrymi filtrami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój must have latem to zdecydowanie butelka wody, bo nawilża skórę itp:)

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. super ciuszki ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam sukienki i kombinezony. Nie wyobrażam sobie też życia bez zimnej wody z dodatkiem owoców czy mięty ogrodowej. Bo jednak ostatnio mamy dość wysokie temperatury.
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie krem z filtrem to konieczność, chociaż nigdy go nie używam i później chodzę spalona

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie miałam w planach zrobienie takiego postu z moimi ''must have'' ! Racja - to co wymieniłaś jest bardzo przydatne :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzisz bardzo interesujący blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  14. krem to podstawa :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post oraz konkurs ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie luźne rzeczy gdy na zewnątrz jest gorąco, a krem to dla mnie absolutny must have :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na konkurs, który organizuje z dwoma blogerkami!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam kombinezony, najwygodniejsze co może być ! świetny post
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe