Cześć, jestem Diana i jestem pewna siebie, oraz zdystansowana-dlaczego warto poznać znaczenie swojego imienia i co o tym sądzę?

13:18

  Cześć! Jestem Julia i jestem nieśmiała ale zawsze wybaczam.
  Cześć! Jestem Ola i jestem przywódcza, oraz spokojnie podchodzę do wielu spraw.
  Cześć! Jestem Paula i łatwo mnie zranić, bo jestem delikatna, oraz nerwowa.
  Cześć! Jestem Karmena i mam mocny charakter oraz pełno energii.
 
  Poza tym, że wymieniłam tutaj imiona moich przyjaciół to chciałabym także się do tego odnieść. Już jako dziecko interesowałam się swoim imieniem. Zawsze byłam tą jedyną Dianą i częściej od innych musiałam odpowiadać na pytania typu "jesteś polką?" "jak to się piszę?". Może się wam wydawać, że moje imię jest dość pospolite, ale zawsze nosiłam je z dumą. Wiele razy słyszałam, że rodzice zniszczyli mi nim życie, ale ja wciąż czułam że nie chciałabym być nikim innym. Diana pasuje do mnie idealnie! Skąd to wiem? Wystarczy, że wklepię w google tak proste zagadnienie jak "znaczenie imienia Diana", po kliknięciu w pierwszy link uzyskuję taką oto notatkę:
Diana to twarda wojowniczka –  Ze stoickim spokojem przyjmuje porażki i niepowodzenia. Wytrwale dąży do celu. Jest niezależna i bardzo pewna siebie. Ludzi trzyma na dystans, rzadko kiedy okazując uczucia. Znajomi lubią ją, ponieważ to urodzona optymistka, chociaż zdaje się być pozbawiona ludzkiego ciepła. Jest pamiętliwa, gardzi słabością, nie lubi patetycznych uścisków oraz całusów. Pozostaje nieufna wobec tego, czego nie da się pojąć rozumem – wobec miłości. Życie seksualne stanowi dla niej temat tabu. Diana rządzi w domu niepodzielnie!





  Czy zgadzam się z tą dość niepochlebną notatką? Może was zdziwię, ale tak. Szczególnie ten fragment o miłości! O tak! Co cała ja. Również podczas szukania informacji o moich najbliższych czułam jakbym w tym tekście znajdowała całą Julię, Olę czy Paulę. Wiele osób uważa, że imię to nic, lecz ja twierdzę, że to ono zdradza najwięcej i kreuje nasz charakter. Gdy się komuś przedstawiamy pokazujemy mu jak na tacy podajemy coś cholernie intymnego. Utożsamiamy się ze swoimi imionami tak silnie, że gdy ktoś wstuka w je w google ma całą notatkę naukową na nasz temat. Czasami mając dość ciągłych pytań na temat swojego imienia, lub po prostu jestem nieufna i boję się podać tak pozornie nieważną informację jak imię. O ile Ali, czy Basiek jest dużo to ja jednak często przestaję być anonimowa. Często gdy ktoś rzuca "ta Diana" wiadomo, że chodzi o mnie. Jest mnie zawsze, wszędzie pełno. 

 Osoby które mnie znają widzą teraz, że znaczenie mojego imienia leży na mnie jak szyte na miarę, dlatego zachęcam was do poszukania informacji na temat swojego imienia. To fajny sposób na dowiedzenie się czegoś o sobie i poznanie różnych ciekawostek. Mówię to po raz setny w tym poście, ale ja kocham swoje imię, jego historię i nie, nie mam na imię po księżnie Dianie, oraz nienawidzę, jak ludzie myślą, że wymyśliłam sobie sama imię gdy się im przedstawiam. Jestem wstanie to wszystko znieść, ponieważ utożsamiam się z tą nieszczęsną Dianą tak mocno, że nie wyobrażam sobie być kimś innym i podobają mi się te cechy które nabyłam dzięki temu a nie innym imieniu. Uf, ale sie napisałam, a i tak nie wyczerpałam tematu, bo to temat o którym dyskutowałabym godzinami! 


  Buty-Nike Roshe Run / Spodnie-Mango / Kurtka-Zara / Top-Pull&Bear / Bokserki-Calvin Klein
Fot. Julia Ukochana Moja 

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Już nawet gdy zobaczyłam na początku swoje imię to od razu zgodziłam się z tym co tam o mnie było, myślę, że chyba zacznę szukać informacji właśnie na temat swojego imienia :)
    Świetne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje imię jest świetnie i z pewnością opisuje ciebie! :)
    Cudowne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje imię na początku (chociaż jestem Aleksandrą :P ) zgadza się w 100 gdy przeczytałam więcej na ten temat, znowu poczułam się jakby mnie ktoś szpiegował i zapisał to wszytko na tej stronie :D

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, też muszę się dowiedzieć, co znaczy moje imię :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory nie specjalnie interesowało mnie znaczenie mojego imienia, ale teraz chyba zacznę szukać informacji na jego temat :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Ja zazwyczaj zapominam znaczenia mojego imienia, jednak zawsze słyszę, że to cała ja. Aż sprawdzę zaraz to znaczenie bo jestem bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zawsze ciekawiło znaczenie swojego imienia i zrobiłam podobny post kiedyś :)
    Pierwsze zdjęcie jest meeega ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool jacket :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/08/lost-in-woods.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię swoje imię, ale nigdy nie sprawdzałam co ono oznacza ;) muszę to zmienić :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawiający post ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sprawdziłam znaczenie swojego imienia i część się zgadza, a część nie. Ja nie do końca wierzę w te znaczenia, ale fajnie czasem sobie poczytać nawet z ciekawości :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałm nawet za zadanie domowe sprawdzić znaczenie swojego imienia ;)
    Ciekawy pomysł na posta ;)
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajowe buty ;> Mega napisane, ja nie wiem co oznacza moje imie, ale chętnie to sprawdze ;>
    Zapraszam do obserwacji: flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, świetna stylizacja i idealne zdjęcia! :*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! *.* Wyglądasz fantastycznie :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e as fotos ficarão maravilhosas..
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jaka megga stylizacja, bardzoo mi się podoba ♥
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. baardzo dawno sprawdzałam znaczenie swojego imiona, ale mam zamiar właśnie to zrobić :)
    mogłabym liczyć na wejście w linki (back to school tag), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli jestem nieśmiała i zawsze wybaczam:-) coś w tym jest
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. Az się skusiłam, żeby sobie przypomnieć znaczenie mojego imienia. Czytam to i czytam i... w sumie to bym się zgodziła, bo w końcu piszą, że Magda to osoba inteligentna (cała ja...), która uwielbia planować (cała ja), a w głębi jest wrażliwa (niestety). Z drugiej strony jest Magda ma niby mieć świetną pamięć (akurat), szybko nawiązuje nowe znajomości (chciałabym), co do mnie średnio pasuje.
    Interesujące są takie rzeczy, ale zdecydowanie uważam, że trzeba by było prześledzić coś więcej niż internet, żeby się czegoś o sobie dowiedzieć, bo jednak internet to niezbyt wiarygodne źródło informacji (szczególnie takich) o czym stale uczą mnie na studiach...
    Ale temat na post jest świetny!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Znaczenie mojego imienia się ze mną zgadza ;)
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przypadkowo trafiłam na Twój blog i jejku, jest wspaniały
    Będę stałą czytelniczką
    http://0kayb4e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wpis, nie wiem jak ludzie mogą Ci mówić, że rodzice zmarnowali Ci życie. Diana to piękne imię :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  25. Super sprawa, sama wklepałam w google znaczenie swojego imienia. :P Moje jednak nie do końca się zgadza haha :D
    Genialne zdjęcia!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. wow świetne fotki! a to co napisalas o imieniu Ola to w sumie sie ze mną zgadza xD super post.
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. You look so cool !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia :) Czasami lubię poczytac,niektórę rzeczy nawet pasują do mnie
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne zdjęcia!Śliczna jesteś:)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdyby nie ten CK na wierzchu to byłoby świetnie.
    Ale sesja całkiem fajna i luźna z teco co widzę, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Diana to dość niespotykane imię, choć teraz coraz częściej nadaje się takie nietuzinkowe imiona :)
    sesja fajna, mocna, aczkolwiek nie jestem przekonana co do tej wystającej gumki ze spodni :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie uważam, żeby osoba opisana w nitce była jakaś nie taka :) Wiele w niej pozytywów! Masz rację od razu jak patrzyłam na zdjęci widać, że to ty jesteś tą jedyną Dianą :)

    Zapraszam do mnie na na ostanie chwyty wakacji :)My nie damy rady?! My?!

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie świetne zdjęcia! i super post! :) ( I strasznie zazdroszczę ci takiego brzuszka)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi często mówią, że moje imię "Ilona" jest bardzo dziwne, niespotykane i w ogóle :) Ale ja się cieszę i jestem z niego dumna ;) Nie jestem Anią czy Agatką, który każdy mógłby mylić z innymi :)
    Bardzo ciekawy post, i śliczne zdjęcia ;)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka figura! *.*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/
    Zaobserwuj mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog i fajny post :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne te zdjęcia :)
    Ciekawy post . O moim imieniu mówią często '' że takie niepotykane i śliczne '' ,ale ja często słyszę jak ktoś mnie co chwilę '' woła ''

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy post :) Masz bardzo ładne imię! Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję i liczę na rewanż!

    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. genialny blog! zapraszam do mnie http://ka3iafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześwietna stylizacja oraz zdjęcia :) Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia a co do postu ? Bardzo interesujący i mądrze napisany :)
    orchixn.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe