Rockowy look

10:34


 Siedząc właśnie w stroju kąpielowym w ogrodzie próbuję wymielić coś co mogłabym wam przekazać. Ciężko ostatnio u mnie z myśleniem. Tym co mnie ostatnio zastanawia jest to jak ja dam radę znów zacząć myśleć za dwadzieścia cztery dni. Tak! Już za dwadzieścia cztery dni szkoła. Nowa szkoła nowe wyzwania. Na samą myśl jest mi niedobrze. Najgorsze jest to, że akurat teraz gdy zauważam jak mało zostało czasu, zauważam również ile jeszcze chcę zrobić. Czeka mnie jeszcze podróż do Warszawy, do Krakowa i wiele innych. 


  W dzisiejszej stylizacji pokazuję wam się nieco rockowo. Botki w środku lata wydają się strzałem w stopę (dosłownie), choć wcale nie było tak źle. Bordowa koszulka stała się ostatnio moim ulubieńcem i nieustannie do niej wracam, a ulubione szorty są świetnie w połączenie ze wszystkim, nawet w te leniwe dni, gdzie wsiadam na rower i zaszywam się z dala od cywilizacji. Szorty i koszulkę na pewno spakuję ze sobą w moją wrześniową podróż, mam nadzieję, że złapię jeszcze końcówkę bułgarskiego słońca. 

Botki-CCC / Top-Pull&Bear / Szorty-New Yorker / Koszula-Reserved / Torba-Nike /
Okulary-ecarla.pl / Obudowa na telefon-Victoria's Secret

Miłego sobotniego wieczoru-lecę do basenu! Enjoy your weekend! 



Bądź na bieżąco ze mną, nieważne gdzie jestem!
Dodaj mnie na snapchacie już teraz! :*


You Might Also Like

32 komentarze

  1. świetna stylizacja, ale w tych botkach musi być gorąco

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę pogody. super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! lubię połączenie takich butów z szortami, chociaż faktycznie przy takiej pogodzie nie jest to najlepszy pomysł :D

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, uwielbiam takie połączenia ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje licze na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! Uwielbiam looki rockowe, szczególnie w wersji minimalistycznych topów i krótkich szortów. Zawsze są przepiękne :)

    Mój blog (Think Okay)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny look, naprawdę ładny. ^^
    + śliczny case na telefon...
    M Ó J ♥ B L O G zapraszam.
    Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki styl. Grugne to mój typ. Bardzo podobają mi się te buty, choć pewnie są trochę za ciepłe na taką pogodę.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. boziu kocham twojego bloga i tylko czekałam na nowy post :D ja muszę kupić sobie jakieś botki, ale to już bardziej na jesień :P ja już niedługo też będę spędzać dnie w basenie jak wreszcie go przyślą :P
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i śliczny blog. Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno złapiesz jeszcze trochę tego słońca ;> Aż będziesz mi dosyć;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega stylizacja :) Podoba mi się bluzeczka :)
    Na pewno złapiesz troszkę słońca :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog!!!
    Zapraszam do mnie!!
    http://maaarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Przepiękna bluzeczka! Masz piękną figurę :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się nie uśmiecham, gdy słyszę, że za parę dni do szkoły, ale z drugiej strony chciałabym do niej powrócić :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    ♥ PS: Follow for follow? I always follow back! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie chcę wracać do szkoły ;c
    Świetna jest ta stylizacja! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczna stylizacja :D,
    ja nawet nie próbuję myśleć o szkole
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne masz imie ! :D poza tym, fajna stylizacja:)

    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham zdjęcia w tym stylu !
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły :) Piękna stylizacja.
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. No dobra, po pierwsze masz nową obserwację :)
    Po drugie to uwielbiam rockowe stylizacje i koszule przewiązane w biodrach.
    Apel do ludu : naprawdę warto zaobserwować tego bloga! ;)
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, bardzo lubię takie klimaty! ;)

    www.juliaszymanczyk2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny look, i żeby te wszystkie podróże doszły do skutku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super stylizacja! w moim stylu, bo po 1. wygodna po 2. troszkę drapieżna i po 3. w moich glaniorach mogę chodzić całe wakacje, pomimo upałów!


    serdecznie zapraszam do mnie na blog DIY :)
    http://dinosaurinbeanies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe