Ostatki lata czyli wygraj pocztówkę z Bułgarii! :)

10:05

 Za pięć dni lecę na upragnione wakacje i kolejnym miejscem które będę podbijać jest Bułgaria, a dokładniej Słoneczny Brzeg. W związku z tym chciałabym podarować wam odrobinę tego magicznego i pięknego miejsca i przesłać kilku wybranym osobom pocztówkę. Pocztówek będzie pewnie pięć lub więcej. Bułgaria to piękne miejsce a ja chce podzielić się z wami tym klimatem, wszystkim się nie uda, ale chce choć kilka osób uszczęśliwić tym drobnym gestem. Sama uwielbiam pocztówki więc myślę, ze wam też spodoba się taki konkurs.


  • Od kiedy do kiedy trwa konkurs?

Od teraz do 25 września.


  •  Co trzeba zrobić? 
Nic prostszego!
Wystarczy że zaobserwujesz mojego bloga, za subskrybujesz na youtube (KLIK!) oraz zaobserwujesz mnie na insta! (KLIK!) (jeśli nie masz instagrama to poinformuj mnie wcześniej)

  • Co później? 
Dodaj komentarz pod tym postem, w którym napisz mi nazwę swojego intagrama oraz kont z których obserwujesz mojego bloga i youtube. A 26 września wylosuję kilka osób którym potem wyślę te pocztówki. Opłatę za przesyłkę biorę na siebie!

Podsumowując: zaobserwuj mojego bloga, yt, instagrama, dodaj komentarz a już 26 września może to ty dostaniesz ode mnie pocztówkę oraz niewielką niespodziankę! :) Wszystkie podpunkty będą sprawdzane!








You Might Also Like

46 komentarze

  1. Obserwuje i subskrybuję jako: Olga Baranowska
    Na instagramie jako: baranowskaolga

    Miłego pobytu :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje bloga i yt, z tego konta czyli Dorota Kotlarz, instagrama nie mam, ale planuję jak najszybciej kupić telefon i go założyć

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako karolyna na blogu, na yt jako iks de a na instagramie jako __kaarolinaa

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział! :D
    insta: onxevh
    YT: Ajina Blog
    blog: byAjina

    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl na konkurs, tak ci zazdroszcze wyjazdu do Bulgarii :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie, zazdroszczę wyjazdu. ♥
    Oczywiście biorę udział! Obserwuje na blogu i subskrybuje pod nazwą Zuzanna Piotrowiak.
    (nie mam instagrama)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się tam kiedyś wybrać! <3


    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę miłego pobytu :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę miłego wypoczynku (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny widok :))
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dianka kochanie wyślij mi pocztówke <3 /Ligacz

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog, obserwuje i bede wpadać częsciej. Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o jejku jak tu pięknie i pomysłowo, poza tym Bługaria >>>>

    www.bunny-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako Czoko melk na yt i blogu, a instagram to czokomelk :D
    Moze wygram :))
    Powodzenia wszystkim biorocym udzial ^^

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Pozazdrościć wycieczki :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia <3
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już zdążyłam zapomnieć że byłam na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojjj też bym sobie jeszcze gdzieś pojechała, miłych wakacji :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie konkurs :) Wszystkim życzę powodzenia <333

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na konkurs, śliczne zdjęcia!

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice photos :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/09/50-shades-of-gray-firmoo-giveaway.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !
    http://zubrzycanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam w Bułgarii trzy razy, to cudowny kraj ❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Weronikaaa
    Na instagramie jako: Stilinska.24
    Na yt jako: Weronika Fearless

    Mam nadzieję, że wygram, gdyż moja siostra zbiera pocztówki :D
    e-mail: Werusia123dreams@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny post ♥
    poklikasz u mnie w nowym wpisie? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanego wyjazdu, cholernie zazdroszczę!
    mój insta: k4ti3m00n
    youtube: Katie Moon
    obserwuje na blogu jako: Katie

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako: Kinga
    yt: Kinga Bednarz
    instagram: kinga_bednarz
    Świetny pomysł na posta ;* Mój Blog,zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam w Bułgarii, na pewno niesamowite miejsce ;]

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe