Wyniki konkursu na pocztówkę!

14:00

  Witam was wszystkich i przychodzę do was z wynikami konkursu na które czekaliście dość długo. I malując paznokcie, oraz oglądać Kubę Wojewódzkiego losuję zwycięzców mojego konkursu na pocztówkę z Bułgarii. 

Jak losuję? 
Po prostu policzyłam uczestników (uczestników, nie komentarzy) i wylosowałam kilka licz po czym od góry wybrałam osoby których numerek wyskoczył. Może dość prymitywny sposób, ale najprostszy i skuteczny, oraz sami możecie sobie to sprawdzić. :)
 Mówiłam, że wylosuję 5 lub więcej osób, lecz udział w konkursie wzięło tylko kilka osób przez co do rozdanie mam 3 pocztówki. 

Wylosowane numery to 1,6 oraz 7. Zwyciężczyniami mojego konkursu są Olga BaranowskaKatie MoonWeroonikaaa, więc jeśli czytacie tego posta to szybciutko proszę pisać do mnie maila ze swoimi adresami! mój mail to: dianaashe99@gmail.com :) 
Gratuluję zwyciężczyniom! 


You Might Also Like

6 komentarze

  1. gratuluję! :)
    może następnym razem mi się uda haha
    poklikasz w linki w nowym poście? :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranym!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wam dziewczyny! :D

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranym!
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe