Halloween Inspiration

04:27


 Halloween już za niedługo dlatego też mam dla was trochę inspiracji dotyczących tego święta. Myślę, że wam się przydadzą. Dawno mnie tu nie było, a jest to spowodowane tym, że nie mam internetu. W moim życiu nastąpiło trochę zmian: zmieniłam miejsce zamieszkania, musiałam się trochę usamodzielnić i nabyłam kilka problemów ekstra. Obecnie leżę w łóżku i chyba mnie coś rozbiera, ponieważ jest mi bardzo zimno i boli mnie gardło. Ekstra. Jeszcze tego mi brakowało.
  W mojej szkole w tym roku chyba nie będzie Halloween, ale ja mam dla was gotową stylizację, którą chciałabym wam pokazać. Pewnie nie uda mi się zorganizować tego jutro, więc postaram się w sobotę. A wy? Co robicie w Halloween? Może zbieracie cukierki, czy imprezujecie?

Followe me on SnapChat: @dianaashe
Zapraszam również do polubienia! facebook.com/dianaasheblog






You Might Also Like

11 komentarze

  1. ja nie świętuje Halloween, fajne inspiracje :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie obchodzę halloween, ale za to inpiracje bardzo lubię oglądać

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku niestety nie chodzę po cukierki ale w zeszłym roku chodziłam i było świetnie :) Świetne inspiracje!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie wróciłam z halloweenowej imprezy :)
    Śliczne inspiracje!
    Pozdrawiam
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje! Ja Halloween nie obchodzę, ale traktuję to jako zabawę :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje na tak, niestety za Halloween nie przepadam :(

    mercurialbym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie obchodzimy u nas w szkole jest zabronione ale i tak lubię patrzeć na przebierancow i tak dalej :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne inspriracje ;)
    wspólna obserwacja?
    jesli tak to napisz u mnie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie świętuje Halloween, ale super inspiracje! :D
    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe