Lekko zabiegana

02:45


 Cześć wszystkim!
 Dawno mnie tu nie było. Dawno również nie pisałam do was tak po prostu, bez większego tematu, więc chciałabym dziś opowiedzieć wam co u mnie.
  Jak wiecie byłam niedawno na spóźnionych wakacjach, co za tym idzie miała trochę zaległości i przyznam szczerze, że jakoś za specjalnie nie myślałam o pisaniu do was, ani nagrywaniu. Narzuciłam na siebie też trochę obowiązków, ponieważ zostałam przewodniczącą klasy. Nieustanie biegam i coś ustalam, nadrabiam zaległości oraz uczę się na bieżąco.
 No więc nowa szkoła, nowe obowiązki. Nie chwaliłam się, więc piszę to teraz, że oficjalnie jestem licealistką. Nie uczęszczam na żaden biol-chem, mat-fiz czy inne takie, a na jeden z najdziwniejszych profili o jakim słyszałam-sztuka i projektowanie. Za każdym razem gdy o tym opowiadam to ludzie otwierają szeroko oczy. Profil dość mocno związany z modą i sztuką. Mam kilka fajnych, dodatkowych przedmiotów takich jak podstawy projektowania i retoryka. Nauki jest trochę, mam daleko do domu ale naprawdę mi się podoba i mam wrażenie, że to moje miejsce. Chciałam dostać się do całkiem innego liceum, ale mi się nie udało. Nie wyobrażałam sobie siebie w szkole w której jestem obecnie, chciałam się przepisać w pierwszym półroczu, no ale jako przewodnicząca chyba już mi się nie uda. Także może kiedyś opowiem wam więcej o szkole, a na razie idę się uczyć. Zostawiam was ze zdjęciami i życzę miłego zakończenia weekendu! :)
PS wyczekujcie nowego filmu na moim kanale!

Zapraszam do obserwowanie-Klik!
Snapchat @dianaashe



Sukienka-H&M / Buty-H&M / Kurtka-Zara / Torebka-Reserved / Case-Victoria's Secret





You Might Also Like

28 komentarze

  1. Jaka piękna jest ta sukienka :o
    Czy wiesz może, czy są jeszcze dostepne w sklepie ?
    Pozdrawiam i Zapraszam: http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostałam się do szkoły do której chciałam, ale teraz nie jestem pewna wyboru

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te zdjęcia <3 Masz racje, że trochę inny ten profil liceum, nie słyszałam o nim nigdy :P

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o takim profilu a wydaje się być bardzo ciekawy :) Świetna stylizacja, idealnie do ciebie pasuje xx

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka! Zdjęcia również!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia *-* Też jestem licealistką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!:) Bardzo ładnie Ci w tej sukience!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczyłam się tymi zdjęciami :)
    Świetny blog,obserwuję!

    MY BLOG ->CLICK<-

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia ;) !

    Obserwuję, liczę na rewanż ;3
    Poklikasz u mnie? ;)

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! ☺

    Zapraszam do mnie. Będzie miło jeżeli zostawisz po sobie ślad! ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham twojego bloga ah! te stylizacje i zawsze genialne zdjęcia :D Ślicznie wyglądasz :)
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wróciłam niedawno ze spóźnionych wakacji. Na szczęście już uporałam się z zaległościami :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam, że zdecydowałaś się zostać przewodniczącą klasy, ja nigdy nie chciałam brać na siebie takiego obowiązku ;) Śliczne zdjęcia, wyglądasz pięknie w tej sukience :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  16. O jezu ale śliczna *-* Świetny blog
    http://glessfashion.blogspot.com/2015/10/lucluc_1.html#comment-form mogę prosić o wejście w linki? Odwdzięczam się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mojego nowego bloga -> jtusinska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O to gratuluję bycia przewodniczącą !:)
    Śliczne zdjęcia, przepięknie wyglądasz !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki w poście z must have? Byłabym bardzo wdzięczna!:)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie wyglądasz! :) sukienka jest cudowna! :)
    ja pomimo, że przewodniczącą nie jestem to też brakuje mi czasu (uroki klasy maturalnej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę takiego fajnego kierunku :) Ja osobiście jestem na politechnicznym :D
    Wiem co to znaczy nowa szkoła, nowe obowiązki i jeszcze przewodnicząca klasy, jestem w tej samej sytuacji co Ty :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekny stroj! I te zdjecia!!! <3 <3

    http://livialinette.blogspot.co.at/
    https://www.youtube.com/user/GrapefruitLoverin/videos

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez jestem ostatnio mega zabiegana ale naszczescie dzisiaj znalazlam troche wiecej czasu. Zdjecia sa cudowne, te zblizenia i rozmazane tlo *.*Pewnie pomyslisz ze jestem idiotka ale nie moge znalesc przycisku obserwuj, nakierujesz mnie? :D

    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://vframlii.blogspot.nl/2015/10/cold-autumn-days.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana szablonu. Nie było go ale już jest! :)

      Usuń
  23. Świetny blog - super zdjęcia !
    Zapraszam do mnie http://stayfashionablexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe