A co by było gdyby?

12:12


Siedząc w swoim pokoju i oglądając telewizję zastanawiam się nad wieloma decyzjami, które podjęłam. W moim życiu nastąpiło ostatnio wiele zmian. Wyprowadziłam się z domu, poznałam naprawdę ważną dla mnie osobę, straciłam inną i odzyskałam przyjaciółkę. Nasze życie toczy się nieubłaganie na przód i nawet jeśli bardzo byśmy chcieli to nie możemy zatrzymać go ani na chwilę. 
  Siedząc w swoim pokoju zastanawiam się co by się stało gdybym została podczas wielu kłótni, a nie zamykała za sobą drzwi, co by się stało gdybym od razu pozwoliła się poznać, a nie wierzyła wszystkim plotkom, lub co by się stało gdybym nie mówiła kilka słów za dużo. Chyba nigdy w życiu nie miałam takiego momentu jak teraz-takiego momentu w którym zatrzymuje się i widzę jak wiele innych decyzji mogłam podjąć i jak one wpłynęłyby na moje życie. Każdy z nas na pewno prędzej czy później znajdzie się w takim momencie i spoglądając wstecz uświadomi sobie jak wiele złych rzeczy zrobił, lub jak wiele rzeczy mogło potoczyć się inaczej.


Follow me on Snapchat: dianaashe
Like on facebook: facebook.com/dianaasheblog



Całkiem niedawno dowiedziałam się bardzo ważnej w życiu rzeczy: nie ważne jak wiele złych decyzji podjęliśmy, ale ważne ile z nich lekcji wyciągnęliśmy. Uczymy się przez całe życie. Każdy nasz wybór ma swoje konsekwencje, czasami gorsze, czasami lepsze, lecz każdy z nich sprawia że stajemy się bogatsi o nowe doświadczenia. I nieważne co złego zrobimy, nieważne ile osób skrzywdzimy, ważne jest to jak spożytkujemy lekcję którą dało nam życie. Więc nie należy gdybać, ponieważ decyzja która okaże się złą pozwoli nam następnym razem podjąć lepszą i da nam odpowiedź na wiele pytań w przyszłości, a może nawet sprawi że naprawimy swoje stare błędy



Spódnica-Bershka / Buty-Vans / Torba-Nike / Sweterke-H&M / Kurtka-Zara / Kapelusz-Zara


You Might Also Like

31 komentarze

  1. Moim zdaniem każda "porażka" uczy nas więcej niż wygrana ;) śliczne zdjęcia ♥

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze to uczyć się na własnych błędach ;) cudownie wyglądasz!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Super się czyta. Masz smykałkę do tego. Świetne zdjecia. :)
    Zapraszam do mnie, po długim czasie wracam do bloggera. Zajrzysz ? :)
    http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zastanawiaj się nad tym co by było gdyby!:) Wszystko w życiu dzieje się po coś ♥
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  5. im dłużej będziemy się zastanawiać nad tym, co byśmy zrobili inaczej, tym więcej życia nam zleci xD
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym spódniczkę założyła do prostej bluzki bo jej wzór jest trudny do noszenia ;) Ale fajnie na tobie wygląda.
    Pozdrawiam ♥
    wildfiret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie majka-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też często mam takie chwile, gdy zastanawiam się nad czymś co zrobiłam, czego nie zrobiłam, ale wydaje mi się, że nie powinniśmy się tym przejmować co było. <3 Spódniczka śliczna
    Dopiero zaczynam byłoby miło gdybyś wpadła (:
    http://catherineblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boze kochamy tá piosenké :) Post bardzo wzruszjacy :) Moze wspolna obserwacja ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, wszystko daje nam lekcje z których wyniesiemy coś w przyszłości. Świetne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja, wszystko daje nam lekcje z których wyniesiemy coś w przyszłości. Świetne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, uczymy się na błędach. Ahh, ja też czasami myślę, co by było gdyby :D
    Świetnie wyglądasz ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna z lepszych sesji, jakie widziałam na blogerze ;)
    Uwielbiam tą piosenkę Adele ;>
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna spodniczka i jakie ladne zdjecia!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie rozpamiętywanie przeszłości to głupota.. I tak tego nie zmienimy a to przeszłość ukształtowała nam taki charakter jaki teraz mamy. Jakbym nie przeżyła jakiegoś dowolnego złego wyboru czy czegokolwiek miałabym inny charakter..ale czy lepszy?

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie ładna jakość zdjęć! <3 jaki to aparat?

    http://jessica1209240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Post daje do myślenia :) Spódniczka i sweterek, genialne ♥

    Zapraszam do siebie :)
    http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, beautiful!
    Much enjoyed meeting your blog.
    I am finding that it is very stylish , you have a beautiful view and is full of useful information.
    Dé just pass on my blog, you will love it as much as I loved her .
    If you like , follow me . But if you do not like .......
    FOLLOW ME anyway !!!
    Kisses Brsil !
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia i mądrze napisany post!
    w sumie wypadałoby stanąć na chwilę i spojrzeć na decyzje z przeszłości, ja wciąż mknę naprzód :D
    +obserwuję
    Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądre słowa. Każdy upadek kształtuje nasz charakter i z tego upadku możemy wyciągnąć jakieś wnioski, i nie popełniać w przyszłości tych samych błędów. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję
    Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze jest,żeby po każdym upadku się podnieść i niczego nie żałować :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najważniejsze,żeby uczyć się na własnych błędach :)
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?Bardzo prosimy <3
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę :)
    Jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie ! Bardzo ciekawe i niebanalne połączenie :)

    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem też się tak nad tym zastanawiam i nie widzę w tym nic złego. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia!! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna spódniczka!
    http://makowiecart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tą spódniczkę. Super pościk :*
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe