Coś bez czego nie wyobrażam sobie codziennego makijażu? Beauty Blender!

13:50

 Na blogu posty pojawiają się rzadko, a gdy się pojawiają są to najczęściej jakieś przemyślenia. Postanowiłam więc dziś, że napisze dla was trochę bardziej tematyczny post. Jako, że jestem dość mocno zakochana w nowinkach kosmetycznych chciałabym opowiedzieć wam o gąbeczce Beauty Blender. Może to nie jest jakaś wielka nowość, ale wiem, że wiele dziewczyn nie chce kupować oryginalnej gąbeczki ze względu na cenę. Lecz mogę zagwarantować wam, że w parze z ceną idzie jakośc.
 Fakt to małe różowe cudo jest trochę drogie. Przetestowałam już gąbeczkę z Inglota i Real Techniques i żadna z nich nie dorównywała małej Beauty Blender. 



 Do czego służy gąbeczka?
 Stosują się ją do nakładania podkładu na mokro. Najpierw się ją nawilża zimną wodą, po czym rozprowadza podkład. Ja używam jej również do korektora i bronzera w płynie (o nim w następnej notce). 


 Jaki daje efekt? 
  Nasza cera po nałożeniu takiego podkładu zwilżoną gąbeczką powinna być lśniąca i promienna. Podkład staje lekki i bez efektu maski, przy czym nie traci swoich właściwości. 


 Moja opinia? 
  Mogłabym opisać całość dwoma słowami "uwielbiam to!". Obecnie mam już drugą gąbeczkę, którą nakładam tylko podkład, a starą bronzer. Kocham całym sercem i uważam, że warto wydać te 70 zł. Gąbeczka jest miła w dotyku, łatwo się myje i świetnie rozprowadza podkład. Gąbka z Inglota bardzo szybko stała się twarda, natomiast ta po trzech miesiącach intensywnego użytkowania nadal jest miła w dotyku choć już robi lekkie smugi. Ale polecam każdemu z ręka na sercu. :)

 A tutaj porównanie gąbeczki która ma trzy miesiące i tej nowej. Jest wielka różnica.


Zapraszam na snapchat: dianaashe
oraz na mój fanpage: https://www.facebook.com/dianaasheblog/?fref=ts

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Zastanawiam się nad kupnem tej gąbeczki już od jakiegoś czasu, ale troche mi szkoda tyle kasy. Poza tym zastanawiam się czy nie lepiej zainwestować w dobry pędzel. Pędzel zawsze mogę użyć i podejrzewam, że dłużej by mi służył. Sama już nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się bardzo fajna i przydatna ;)

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie chciałabym wypróbować BB, ale niestety, nie jest on na mój gimnazjalny budżet ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupiłam gąbeczki w Inglocie i bardzo polecam.


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem większą fanką pędzli i raczej wole ich używać do nakładania podkładu, ale może kiedyś uda mi się przetestować tą gąbeczke :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę coś ciekawego ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam autentycznego beauty blendera, tylko zwykłą z forever 21 i sprawuje się świetnie! Nie umiałabym teraz znowu nakładać podkładu palcami.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam. Najlepiej nakłada mi się podkład własnymi paluszkami, a produkt jest dla mnie niestety zbyt drogi :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny klimat aż obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta gąbeczka wydaje się być świetna ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej gąbeczce dużo dobrych opini i muszę sama ją wypróbować :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i design bloga ~ !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - nowy post , zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze kupić sobie te gąbeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny post. Muszę kupić i przetestować. :3
    http://panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się :)
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje, na pewno się odwdzięczę. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Props za to, że opisałaś wszystko o BB, zamierzam sobie właśnie kupić :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe