Photo mix

01:07

 Dawno nie było tutaj także fotograficznych mixów. Ja wiem, że najczęściej są to posty "nie mam co napisać, wiec oglądajcie moje zdjęcia" ale raz na jakiś czas są wręcz wskazane. Ostatnio trochę zapomniałam o mojej koncepcji na bloga i odbiegłam od pierwotnej tematyki. Dziś wcześnie wstałam i zebrałam ostatnio zrobione zdjęcia z instagrama, czy po prostu z telefonu i oto jest zbiór zdjęć z ostatniego czasu.
 Więc zapraszam was do przeglądania zdjęć, oraz na mojego instagrama KLIK!
  A jeżeli chcecie obejrzeć większą porcję zdjęć to dodajcie mnie na snapchacie:


You Might Also Like

13 komentarze

  1. świetny mix ;)

    miło by było jakbyś wpadła też na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście bardzo lubię oglądać właśnie takie mixy:) Super zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie ładne mixy:) śliczne paznokcie!:))

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mix :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz paznokcie na tym zdjęciu... a w sumie to na wszystkich są piękne <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne paznokcie *.*

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny mix :)
    pozdrawiam :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Ja lubię takie notki :D Czasem fajnie dodać tylko zdjęcia! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe