Spodziewaj się niespodziewanego

17:10




Już od dziecka planowałam swoje życie w każdym szczególe. Nigdy nie chciałam, żeby było idealnie idealne, bo ideały są nudne, ale planowałam.
Zawsze chciałam podróżować z wysokim brunetem u boku, znaleźć dobrą pracę i mieszkać w jakimś wielkim mieście. To bardzo oddalone i wielkie plany. Myślałam również o tych mniejszych rzeczach, takich jak szkoła, czy fryzura w której miałam chodzić przez najbliższe pół roku. Miałam uczęszczać na profil medialny w wymarzonej szkole w niebieskich włosach, a skończyłam całkiem gdzie indziej, a moje niebieskie włosy za niedługo chyba będą rude. Ciekawe czy znów nie wyjdę od fryzjera czarna, zawsze to się tak kończy. Do czego dążę? Przez ostatnie pół roku moje życie prawie całkowicie przewróciło się do góry nogami. Prawie nic nie poszło tak jakbym ja tego chciała. Całkowicie inna szkoła...całkowicie inny chłopak, dom, rodzina, mój wygląd, przyjaciele i spędzanie wolnego czasu. Nic nie jest takie jakie bym to sobie zaplanowała, ale gdy siedzę tak sobie w łóżku w innym mieszkaniu niż to w którym byłam pół roku temu, o godzinie 2 w nocy i o tym rozmyślam to stwierdzam, że jest fajnie. Gdyby moje życie potoczyło się tak jak ja tego chciałam to siedziałabym z innymi ludźmi, pewnie nie poznałabym tych którzy są dla mnie teraz tak bardzo ważni i może byłoby nawet nudno, mogłoby być też lepiej, ale nie interesuje mnie to. Wszystko jest inaczej niż chciałam ja, jest tak jak chciał dla mnie ktoś inny a ja jestem szczęśliwa. To nie tak, że nie mam władzy nad swoim życiem, ale jeden inny wybór pociągnął za sobą wiele decyzji które doprowadziły mnie do tego miejsca w którym jestem naprawdę szczęśliwa. Dlatego przekonałam się o tym właśnie, że tak naprawdę nic nie da się zaplanować w stu procentach, a to co niespodziewane czasami da nam prawdziwe szczęście. 

Buty-Nike / Spodnie-H&M / Koszula-Zara / Kurtka-Zara 

You Might Also Like

69 komentarze

  1. ciekawe zdjęcia i mądry post :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to napisałaś każdy dąży by było idealnie ale co potem gdy stanie się to monotonne?
    Świetna stylizacje jednak krawat mi tu jakoś przeszkadza..

    ZAPRASZAM NA KONKURS! WYGRAJ ŚWIĄTECZNĄ PACZKĘ!(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy jakoś planował swoją przyszłość, swoje życie. Ale gdyby wszystko bylo jak chcemy, to faktycznie byłoby nudno. Wspaniały post

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik
    Mój instagram <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! zmieniłabym tylko buty :)

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ;3 Życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Zapraszam do mnie http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądrze napisane. Planuje niektóre rzeczy, ale ważne, żeby się nie zniechęcać jak wyjdzie zupełnie inaczej. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący post i piękne zdjęcia. Jesteś śliczna :)

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa, dla mnie jest to najważniejsze w życiu :)
    Świetna ramoneska, pozdrawiam :)
    http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądry post i śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane, daje do myślenia w sumie. Piękne zdjęcia i masz prześliczne włosy! <3 Wesołych Świąt! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, dużo radości i miłości w nadchodzącym roku.
    Większej aktywności na blogu od tych stałych jak i nowych czytelników.
    Życzy: http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, nic nie można zaplanować. A czasem nawet warto dać życiu sobą pokierować. Najważniejsze to być szczęśliwym ;) Ładne zdjęcia :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, ideały, idealne życie jest trudne, a mimo tego, każdy je planuje. Twoje życie, tak jak napisałaś, potoczyło się inaczej… Nie skończyłaś w niebieskich włosach, w innej szkole, ale mimo tego, ty dostrzegasz w tym pozytywu i to mnie właśnie cieszy. Inny szukałby samych negatywów. bardzo dobrze robisz! A pomijając tematykę postu, to masz bardzo śliczny makijaż i brwi i cała jesteś śliczna :) Zazdroszczę.

    http://developmentofeve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspanialy post ! Też zawsze planowałam swoją przyszłość, zeby była idealna. Myślałam o studiach - ale wylądowałam w Anglii czego nie żałuję, poznałam wspaniałych ludzi, mam wspaniale wspomnienia, a na studia wybieram się na przyszły rok :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jako małe dziecko byłam bardzo zmienna i wiedziałam, że i tak nic z tych rzeczy mi nie wyjdzie w życiu, dlatego postanowiłam żyć tak aby wszystko mnie zadowalało. Planuję tylko najbliższą przyszłość która jest bardzo ważna, myślami nie uciekam bo nigdy nie wiadomo co nam życie wywinie.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I really love your fashion sense.
    you always look amazing so all of your outfits are lovely.
    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  18. w sumie moje życie też potoczyło się inaczej, ale ja tak jak ty jestem szczęśliwa z tego ja wygląda to wszystko teraz :)
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja, a zdjęcia...super :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na moim blogu :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sobie niektóre rzeczy planuję, ale jestem świadoma tego, że może coś nie wyjść lub po prostu zmienię zdanie i będę miała inne plany na siebie. Wszystko zależy od podejmowanych przeze mnie decyzji i od losu. Mam nadzieję, że chociaż moje marzenia na przyszłość się spełnią :D Bardzo odmienna, ale i ciekawa notka. Rozwijaj się dalej! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniale z tym krawatem..tak kobieco ! super!
    ja tez planowalam wiele jako dziecko ale wiadomo ze co dziecko moze wiele planowac. plany swoim zycie swoim. ;/ a w dodatku nasze upodobania też bardzo mocno ulegają zmianie choc pewne zostaja z nami do konca zycia\

    NOWA PIOSENKA! Zapraszam http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jako małe dziecko co parę miesięcy wymyślałam sobie, że będę albo piosenkarką, albo tancerką. To były tylko takie krótkie zajawki. Teraz od dłuższego czasu, marzę o tym, aby zostać fotografką, chociaż nie wiem czy do końca tego chcę. Mogła to by być taka druga praca, która sprawia mi przyjemność. W sumie nie planuję mojego życia, bo nie mam pojęcia jakie będzie i jakich ludzi spotkam na swojej drodze do dorosłości :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda wystarczy podjąć jedna decyzję czy zmienić plany a cała reszta ulega zmianie o 180 stopni. Czasmi na lepsze czasmi na gorsze. U myślę, że każdy przez takie zmiany się czegoś uczyć. Popełniamy wtedy błędy, których będziemy się strali uniknąć w przyszłości.

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, uwielbiam zdjęcia na któych siedzisz na poręczy! :)
    Tak naprawdę nie da się wszystkiego dobrze zaplanować. W ciągu dwóch miesięcy u mnie zmieniło się wszystko - nowa szkoła, inna, niż zamierzałam, fryzura, podejście, miejsce zamieszkania, inne miasto.. Czy żałuję? Nie! Bo tak jak powiedziałaś poznałam wielu ludzi, bez których teraz nie wyobrażam sobie życia.
    Każdy wybór ciągnie za sobą jakieś konsekwencje :)
    Buziaki, udanego Sylwestra!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje życie również wygląda zupełnie inaczej niż zaplanowałam. Poszłam do liceum na profil językowy, ale po kilku dniach przeniosłam się do zupełnie innej szkoły, w zupełnie innej części miasta i co najważniejsze na zupełnie inny profil- służba graniczna. Zupełnie nie planowałam ani nie myślałam, że znajdę chłopaka, który mnie polubi, a nawet pokocha, a jednak to się stało. Gdyby ktoś powiedział mi pół roku temu, że tak będzie wyglądać moje życie- nie uwierzyłabym :)! Świetne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkowicie zgadzam się z tym, że nie jesteśmy w stanie zaplanować wszystkiego w 100 procentach ;) Zawsze wychodzi trochę inaczej

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Życia tak naprawdę nie da się zaplanować jedna mała, niby nieznacząca kwestia może zadecydować o późniejszym stanie rzeczy, a my możemy niezdawać sobie z tego sprawy, ale najważniejsze jest to, żeby być szczęśliwym, mega mi się tu podoba, masz cudowny wygląd bloga, piękne zdjęcia i piszesz bardzo mądrze, obserwuję, takiego bloga nie można tak po prostu pominąć :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie cudowne zdjecia :>
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. przesadne planowanie też jest niedobre, czasami nie da się przewidzieć niektórych rzeczy
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nic nie planuję, bo takie spontaniczne decyzje są o wiele lepsze. :) I nawet do tej pory nie wiem co chciałabym robić w życiu.:P
    Ładne zdjęcia.

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia, wow. Justin *-*
    Czasami nasze plany się zmieniają z czasem :/
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również jako dziecko planowałam, ale nie da się wszystko dokładnie zaplanować i przewidzieć!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia są świetne! podoba mi się :)
    wspólna obserwacja?


    Zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mądry post!
    moje plany też diametralnie różnią się od rzeczywistości i wcale nie żałuję! ;)

    momentforme-jessica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie da się tak wszystkiego zaplanować, życie szykuje nam niespodzianki, których często nie da się przewidzieć ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. wow Super!
    Zapraszam do siebie! (podczas zmiany nazwy bloga straciłam wszystkie komentarze, za co z góry przepraszam)
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nigdy nic nie planuje,bo nic z tych rzeczy nie wychodzi...
    Moze wspólna obserwacja? Ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja póki co planuję. Wiem, że pewnie większość z tego mi nie wyjdzie, ale pomarzyć zawsze można. Wszystko okaże się za 1,5 roku. Czy dostanę się do wymarzonego liceum, czy się wtedy wyprowadzę stąd, gdzie mieszkam. Świetnie napisany post. Daje do myślenia. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja bym chyba chciała, aby wszystko co sobie ustaliłam wyszło, tak aby moje życie mnie ni zaskoczyło :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjecia :)

    Post też wspaniały,czasem warto dać losu szansę,bo to co nam się trafi może być lepsze od naszych planów

    http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. http://janickaajestemm.blogspot.com/ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Też myślę, że należy pozwolić życiu toczyć się samemu. Z lekką pomocą ;p
    http://owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasami sami nie zdajemy sobie sprawy z tego, co jest dla nas dobre i planujemy, planujemy... a potem wszystko wychodzi całkiem inaczej. Ale wcale nie oznacza to, że jest gorzej. Miałam podobną sytuację, więc rozumiem o czym piszesz :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post i blog!! Super kurtka <3 zapraszam do mnie canofcocacola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja wychodze z założenia że nie da się wszystkiego zaplanować, bo życie i tak wszystko po zmienia a i tak najlepsze rzeczy wychodzą na spontanie :)
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. racja, najlepsze chwile w życiu są niezaplanowane, juz to słyszałam 354235 razy. I całkowicie się z tym zgadzam/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja kocham niespodzianki.... zależy też jakie ;D

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. W moim życiu też wszystko wygląda inaczej niż sobie to "zaplanowałam" i kompletnie tego nie żałuję :)
    Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku!
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobrze, że jesteś szczęśliwa. Nawet jeśli to nie są te plany, które chciałaś spełnić :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak to prawda, że to co niespodziewane może dać nam prawdziwe szczęście :)
    Pozdrawiam :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Warto planować różne rzeczy, jednak zawsze warto być gotowym aby przyjąć od życia to, czego się nie spodziewamy, oraz cieszyć się z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam dopiero 13 lat, a moja przyszłość została zaplanowana. Najpierw nauka i skończenie studiów, potem zawód, mąż, dzieci i wydanie własnej książki :D Jednak nie biorę tego aż tak na poważnie, bo wiem, że dużo się zmieni i na 99% nie będzie tak jak to zaplanowałam. Zgadzam się z tobą, te nieplanowane czasem daje więcej szczęścia niż to co byśmy zaplanowali :)
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego 2016 roku!
    Zapraszam serdecznie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  59. kocham tą piosenkę
    nie da sie mieć pełnej kontroli nad swoim losem czasami płata nam figle i nie zostaje nam nic innego jak tylko się mu poddać
    nie zawsze jest tak jak chcemy, ale czasami przydatna jest w życiu zmiana
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wydaje mi się że planowanie czasem jest nawet zbędne bo życie same za nas wybiera :) Cudwony post i zdjęcia ♥ I piosenka na początku Justin *.*

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawy post - choć w życiu naprawdę najlepszych i najpiękniejszych chwil nie zaplanujesz!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny post. Bardzo mądry i ciekawy, ja osobiście uwielbiam planować ale zazwyczj nic mi z tego nie wychodzi...

    Zapraszam
    http://lynetterosveltnaolimpie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ciekawy post. Wspólna obserwacja ? ja już obserwuje :) http://mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemna obserwacja?
      http://persiipoland.blogspot.com/

      Usuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe