Jak to jest być ze mną?

11:01


 Trochę ciężko, lecz zabawnie. 
 Jak z filmu, lecz w polskiej wersji językowej. 
 Cholernie głośno się kłócę, ale jeszcze głośniej przepraszam.
 Płacze, gryzę i ścieram zęby, ale kocham na zabój. 
 Trochę dziwnie, często zaskakuje, nie zawsze pozytywnie.
 Jestem po prostu dziwna. 
 Dziwna dziewczyna i może dziwne podejście, ale UFAM! 

 Często zapytana o to czy nie jestem zazdrosna odpowiadam "nie!" i wiadomo, że cień zazdrości o tą ładną kelnerkę w kawiarni czy koleżankę z klasy czasami sprawia że źle je nazywam, tak po prostu, z reguły, ale to co trzeba związkowi to zaufanie. I nie mówię tu  tylko o związkach partnerskich, ale koleżeńskich czy pracowniczych. Choć zaufanie powinno się odpowiednio dawkować. Dwie dawki zaufania dla chłopaka, jedna dla koleżanki z ławki obok, a pół na czczo koledze z pracy. Zaufanie może być sporadyczne, lub bezgraniczne. Zaufanie można łatwo zyskać, a jeszcze szybciej stracić. Dlatego nie warto go nadwyrężać, ani nie być jak Marta od rae sremmurd i dawać wszystkim. 


 Jest jeszcze coś czego jestem pewna. Wiem, że coś co się psuje trzeba naprawiać. Niekoniecznie iphona bo wątpię żeby zadziałało to na dłuższą metę, ale związki międzyludzkie. Kurde, jeśli kogoś kocham nie wyobrażam sobie bez niego życia i nie wyobrażam sobie go od tak wyrzucić do kosza. Nie mogę powiedzieć "trudno, nie ten to następny". Może wziąć mnie za nachalną ale będę dzwonić tak długo jak nie będę pewna że mi wybaczył, będę prosić do skutku aż odpowie "tęskniłem". Taka już jestem i wydaje mi się że to jest moja recepta. Ostatnio spotkałam się z osobą która uważała moje poglądy za dziwne. Bo chłopaka trzeba sprawdzać, a już na pewno nie należy puszczać go z kolegami na piwo! Ja się tylko postukałam w głowę i ze śmiechem mogłam nawiązać do powiedzenia "jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" (bo w końcu to kobieta jest bogiem związku). :) 

A na zdjęciach mój królik doświadczalny tych wszystkich teorii spiskowych. Osoba którą kocham i której ufam, oraz którą niemiłosiernie denerwuje, ale jakoś ze mną wytrzymuje i nawet na zdjęcia się zgadza! Uwierzcie mi, związek z bloggerką to trudna sprawa!

 Dodaj mnie na snapchacie! @Dianaashe

 Buty-Reebok / Spódnica-Bershka / Kurtka-Zara / 

Zdjęcia wykonała najlepsza Zoe Photography! 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Pięknie razem wyglądacie! Jeszcze więcej szczęścia i wytrwałości! :3 mamy bardzo podobnie z charakterem haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie razem wyglądacie! Życzę Wam jak najlepiej! ;*

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. Pokochałam to pierwsze, to z dymem i 4 od dołu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ! ja jestem też taka w stosunku do chłopaka i do tego wszystkiego taka jak ty , też nie potrafię powiedzieć, że to nie ten, następny...
    Życzę Ci abyś była ze swoim chłopakiem bardzo szczęśliwa jak najdłużej :)
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Wam szcześcia razem jak i każdemu z osobna! Przecudne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam! -> MÓJ BLOG - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety często się poddawałam w takich sprawach, jednak powiedziałam sobie, że jak mi zależy to będę walczyć i walczę. Cudowne zdjęcia!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowni jesteście! ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zdjęcia, wow *.* Życzę Wam dużo miłości, wzajemnego zaufania i szacunku. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To cudowne, że masz taką osobę! Życzę dużo szczęścia i miłości! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem dziwna. Czasem zachowuję się jak typowa kobieta, czasem jak kumpel. Nie okażę zazdrości, choć czuję ją mocno. Oczywiście w granicach rozsądku. Tylko, jeżeli faktycznie nie mam się do czego przyczepić. I mam pewnie z miliony wad, ale kocham. Kocham bardzo mocno.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza z was parka i życzę wam wszystkiego co najlepsze! :)
    To prawda, w związku najważniejsze jest wzajemne zaufanie a kiedy coś się psuje to trzeba to naprawić i to jest sprawą oczywistą jeżeli kogoś się kocha :)
    Świetnie napisany post, pełen pozytywnej energii :) i uwielbiam te twoje humorystyczne porównania, aż uśmiech szerzy się od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo wzajemnego wsparcia i zrozumienia Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcie. Zgadza się - zaufanie trzeba budować wspólnie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie zdjęcia *.*
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie kochane zdjęcia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie razem wyglądacie. Zaufanie , to podstawa dobrych relacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i masz rację z tym, że kobieta jest w związku bogiem :D

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, jak dla mnie szczerość i zaufanie jest podstawą w związkach międzyludzkich ;) Zdjęcia są po prostu przecudne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I really love you :) Happy New Year!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/01/stussy-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe