Moje miejsce

02:08



Kim jestem?
Więc jestem dziewczyną, która uwielbia po ciężkim dniu w szkole pójść na spacer, ze swoim ukochanym czworonogiem, słuchając muzyki jednym uchem, a drugim nasłuchując dźwięków otoczenia. Jestem dziewczyną, która uwielbia gadać i słuchać. Dziewczyną, która w zwykłości odnajduje niezwykłość. Która tworzy swój mały zakątek. Która nigdy się nie nudzi, bo zawsze ma masę rzeczy do roboty. Aż wreszcie Dziewczyną, z którą nie będziecie narzekali na brak lektur, bo  swoimi pomysłami zapewni Wam je na swoim blogu, więc na pewno będziecie mieli co czytać!

Nie umiem siebie opisywać, od wieków jest to mój ogromny problem, bo według mnie człowieka, nie da się opisać słowami. Człowiek nie jest przedmiotem, który wiecznie jest taki sam i nie ulega tak ogromnym zmianom. Jego charakter ma tak wiele kolorów, że nie da się ich nawet opisać na palecie barw.

Prowadzę dwa blogi (bo jeden to zdecydowanie za mało!), na które serdecznie Was zapraszam:
positivelittlethink.blogspot.com
oddech-piora.blogspot.com
Mam nadzieję, że mimo specjalnej zwięzłości treści i zdjęć (aby nie pokazać zbyt wiele, a jednocześnie spróbować zaciekawić) udało mi się przyciągnąć Waszą uwagę i z ogromnym entuzjazmem czekam na każdego z Was u siebie. W moim miejscu. Wystarczy, że klikniesz! :) No dalej!



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja tez nie potrafię się opisywać, nigdy mi to nie wychodzi tak jakbym chciała ;) ostatnie zdjęcie bardzo ładne ;*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam na tego bloga właśnie z Twojego bloga haha! :D
    Twojego bloga znam i czytam!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna wymiana postow:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te zdjęcia! Ja też nie umiem się opisać za dobrze :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, w sumie też często nie umiem siebie opisać :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia i bardzo ciekawie napisane :)
    zapraszam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ktoś mówi zebym sie opisałą to nigdy nie wiem co powiedziec :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, trudno opisać siebie w kilku słowach. Ma się wtedy uczucie ograniczania i stawiania się w wybranych kategoriach. Każdy się ciągle zmienia, wpływają na to jego przemyślenia i wcielanie pomysłów w życie :)
    stellanutellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe