Wyglądaj jak Kim Kardashian, czyli o konturowaniu na mokro słów kilka.

16:24


 Ostatnio internet zawładnęła moda na całą rodzinę Kardashianów. Codziennie śledzimy każde poczynania celebrytów, a głównym tematem ostatnich miesięcy stała się Kim Kardashian. Jej życie jest bujne, a skandale tak wielkie jak jej pośladki, ale nie o tyłku Kim dziś mowa. Wiele kobieta (i o dziwo mężczyzn) z całego świata inspiruję się wyglądem gwiazdy. Miliony osób na całym świecie dąży do idealnego konturu twarzy, więc postanowiłam i ja pokazać wam mój sposób na makijaż w stylu Kim. ;)

  • Oto lista kosmetyków których używam do wykonania makijażu. Są to kosmetyki z nieco wyższej półki, ale jestem pewna że znajdzie się wiele świetnych zamienników. Jeśli jakieś znacie to proszę, polećcie mi je w komentarzach!


  •   Na twarz nałożyłam podkład, oraz wykonałam makijaż oczu i brwi
   
  • Pod oczy, na środek czoła, brodę, oraz czubek nosa i pod kości policzkowe aplikuję jasny korektor, który następnie rozprowadzam za pomocą namoczonej wodą gąbeczki. Strzałki pokazują kierunek w którym najłatwiej nakładać korektor tak aby potem łatwiej było wszystko sprawnie poszło. 

  • Ciemniejsze miejsca na naszej twarzy sprawią, że lekko się "zapadną" bronzer nałożony pod kości policzkowe mocno je uwydatni, na szczycie czoła skutecznie je zmniejszy, natomiast na brodzie doda naszej twarzy owalnego kształtu, po dodaniu na boki nosa wyszczupli go. Tym razem strzałki pokazują w która stronę najlepiej rozcierać produkt gąbeczką tak aby nie narobić sobie niepotrzebnych plam. 

  • A oto efekt końcowy oraz porównanie przed i po. Przy odrobinie wprawy i dzięki ćwiczeniom taki makijaż zajmuje niewiele czasu a wygląda obłędnie. Po wykonaniu każdego z opisanych kroków wystarczy całość przypudrować i pamiętać o tym że puder się wklepuje a nie rozciera, bo to może zepsuć naszą pracę. Ja do całości dodaje odrobinę różu, ale to już zależy od waszych preferencji! 


  Mam nadzieje, że post wam się podoba i że nauczyłam was, lub choć trochę przekonałam do takiego makijażu. Powodzenia i pamiętajcie aby nie poddawać się jeśli wam się nie uda za pierwszym razem! :)

 Zaobserwuj mnie na instagramie https://www.instagram.com/dianaasheblog/
♥ Wyślij mi snapa @dianaashe
♥ Pulub na facebooku https://www.facebook.com/dianaasheblog
♥ Napisz do mnie maila dianaashe99@gmail.com

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Swietnie wyszło, szkoda, że ja mam takie marne umiejętości w konkurowaniu bo juz bym się za to zabrała ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na post, a różnica wyszła mega! Bardzo fajnie ci to wychodzi:) Ja od niedawna uczę się konturowania i przyznaje że bardzo to polubiłam :)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. przydatny post - efekt świetny ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No trzeba przyznać, że wyszło Ci to super, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, podoba mi sie :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam,nie raz.Efekt fajny ale jednak przekonuje mnie tradycyjna metoda,płynny korektor pod oczy i bronzer z paletki Sleek'a :)
    http://majcyxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe