Troche inaczej

02:58

  Hej, cześć i czołem 

 Trochę dawno mnie tu nie było i znów tak samo zaczynam pisać post. Trochę dużo też się u mnie dzieje. Jestem obecnie drugi miesiąc po operacji kolana, moja codzienność to rehabilitacja, chodzenie po lekarzach, oraz próby ćwiczeń, ponieważ po tak długim czasie bez ruchu tęsknię za sportami, mimo że nigdy ich nie lubiłam. I czy wy też tak macie, że im dłużej coś odkładacie to potem tym trudniej jest wam się za to zabrać? Bo ja właśnie leżąc w łóżku i oglądając powtórkę "na wspólnej" próbuję sobie przypomnieć świetny pomysł na post który zrodził się w mojej głowie kilka dni temu,   a w zamian za to piszę coś takiego. Stanowczo powinnam nosić przy sobie jakiś notatnik! No nic. W zamian za tekst obraduje was zdjęciami mnie, których nie było jeszcze dłużej. Także zapraszam do oglądania i wyczekiwania kolejnych postów. xoxo 

Spodnie-Mango/Koszulka-Nike/Kurtka-Zara/Buty-Reebok/Czapka-Adidas/Okulary-Pull&Bear

You Might Also Like

20 komentarze

  1. To święta prawda, że im dłużej odkładamy, tym ciężej się za to zabrać:/
    Świetne zdjęcia:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo współczuje ci operacji. Mam kilka osób w swoim otoczeniu które ją problemy z kolanami i coraz większa ich ilośc niedługo ma operacje :/

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że wszystko będzie już dobrze.
    Ale to święta prawda im dłużej coś odkładamy na potem , tym trudniej się nam za to
    rzeczywiście wsiąść. Świetna stylówka jak i zdjęcia.
    Udanej Majówki zapraszam do mnie. http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam serdecznie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję ci,wracaj szybko do zdrowia ;).
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia. Ja mam tak samo. Najpierw odkładam, a potem trudno mi się za to zabrać.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta czapka z adidasa jest świetna!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia, a okulary są świetne!
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Od pewnego czasu szukam dokladnie takiej samej czapki!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz! Ps. Serdecznie polecam pamiętniki, moja koleżanka z klasy nosi do szkoły swój taki mały pamiętniko-zeszyt i na lekcjach tworzy najlepsze posty :D
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że z kolankiem będzie już tylko lepiej ! :) bardzo piękne zdjęcia i podoba mi się stylizacja taki codzienny look ":) Dużo uśmiechu i zdrówka !

    w wolnym czasie zajrzyj do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna sesja!:* jesteśmy zakochane w tych zdjeciach heheh

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka!
    Mega podobaja mi się te okulary, super wyglądasz.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są swietne! Pozdrawiam imienniczkę:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są przecudowne :) Życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Kocham bluzki z tak głębokimi wycięciami z boku ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe