206. Podsumowanie kwietnia

07:33


 Hej, cześć i czołem 

 Na samym początku pragnę zwrócić uwagę na to, że zacznę chyba numerować posty, ponieważ bardzo spodobało mi się to na blogu mojej przyjaciółki i uważam, że świetnie to wygląda, ale nie o tym dziś. Na moim blogu ostatnio dość że rzadko to jeszcze pojawiały się tylko posty ciężkie, z przemyśleniami. A jakoś za bardzo nie chce, żeby mój blog był ciężki jak Amerykanin wychodzący z fast foodu, więc mam dla was kilka takich luźnych postów, które pewnie będę później przeplatać. I tak! Wielkie wow! To już drugi post w przeciągu miesiąca. Czyżbym odzyskiwała siły? Chyba tak. Ostatnio widok zakładki "nowy post" stał mi się bardzo obcy, przez co niestety "nowy komentarz" też uciekł gdzie pieprz rośnie, a łączy ich wielka miłość. 
 Leże w swoim łóżku i opłakuję kończącą się majówkę, która się wydłużyła z powodu matur. Za chwile czeka mnie gorący romans z II wojną światową i przyznam szczerze, że po dwóch tygodniach spotkań ze znajomymi, imprezowania i leniuchowania w łóżku będzie mi ciężko wrócić do życia. Ale cóż, nie tylko mnie to czeka. Mam dla was przygotowanych już kilka postów, kilka jest po prostu w planach, ale jak zepnę pośladki to mam nadzieje pogodzić to ze szkołą. Niestety czeka mnie ogromna harówka, ponieważ zaległości w szkole nie mieszczą mi się w głowie. Ciężka sprawa, ale oby mi się udało.
 Zdjęcia które tu dla was mam są zebrane z całego kwietnia, oraz kilka z początku maja. Szukając odpowiednich selfie i nie tylko które mogłabym wam pokazać uświadomiłam sobie jak mało zdjęć tak na prawdę robię. Na starym telefonie było tego stanowczo dużo więcej tu miałam spory problem ze znalezieniem czegoś co może ujrzeć światło dzienne. Ale mam! Udało mi się! Więc proszę składanka zdjęć z kwietnia. Życzę miłego oglądania. :)

/1/ po przejechanych 15 km na rowerze stanowczo trzeba uzupełnić spalone kalorie
/2/ moja cudowna zdobycz z lumpeksu za którą zapłaciłam jedyne 4 zł
/3/ czasami są takie dni gdy po prostu potrzebuje się miłości! 

/1/ kwiecień to miesiąc dziwnych fryzur u mnie. oto sarsa rogi
/2/ gdy spędzam cały dzień w łóżku obcinam twarz na zdjęciu, ale trzeba pokazać że żyje! 
/3/ gdy przyjaciółka niszczy ci tak dobre selfie... 

/1/ moje cudowne prezenty urodzinowe <3
/2/ dni otwarte w naszej szkole były na prawdę ciekawe. dzięki Juls za zakazane dziary! 
/3/ mini zapowiedź kolejnego posta :*

/1/ gdy o 1 w nocy jesteś tak blisko celu, ale jednak nie masz sił iść dalej bo tu tak ładnie!
/2/ pierwszy raz w tym roku w szortach! 
/3/ gdy po 2 miesiącach bez makijażu w końcu się umalujesz nie możesz zapomnieć o selfie

/1/ pokręciłam glony i ubrałam bluze Rapha Laurena czy wyglądam choć trochę normalnie? 
/2/ moje glony zaraz po farbowaniu 
/3/ chyba obudził się we mnie instynkt macierzyński...

/1/ gdy odkrywasz że masz cudowną sąsiadkę 
/2/ bardzo je chciałam, ale zrezygnowałam. nawet nie czuje, że rymuje
/3/ bff goals

/1/ czasami na imprezach chcesz być niezauważonym
/2/ napój bogów 
/3/ gdy chcesz zrobić zdjęcie w autobusie pełnym pijanych ludzi nie pozostaje ci nic innego jak pokazanie butów i niczego wiecej

/1/ kolejna zapowiedź następnego posta 
/2/ kocham moje drzwi do klatki, bo idealnie robię się w nich selfie
/3/ zawsze gdy przychodzę na uczelnie z którą współpracuje moja szkoła robię sobie tam zdjęcie 

/1/ trzeba być fit! :)
/2/ coś co absolutnie zmiękczyło moje serce. Za niedługo w końcu zostanę ciocią 
/3/ po męczącym dniu w szkole, gdy wreszcie możesz iść spać

/1/ tam spędzę wakacje. czy właściciel tego chce czy nie
/2/ ostatnio ciągle chodzę ubrana na czarno (poza moją różową bluzą Ralpha)
/3/ gdy przyjaciółka znów niszczy Ci zdjęcie... 


Czy podoba wam się taka forma postów? Koniecznie powiedzcie mi o tym w komentarzach.


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Co to za lakier na paznokciach na zdjęciu z podpisem "trzeba być fit"? Cudowny kolorek!

    divirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie podsumowania. :) Szkoda, że sama u siebie zawsze przegapiam moment zmiany miesiąca. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha humorystyczne podsumowanie, świetny pomysł ;D
    W wolnej chwili zaobserwuję, bo aktualnie nie mogę.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nadrabianiu zaległości znam ten ból nie polecam .. hehe :D
    Lubię bardzo oglądać takir mixy zdjęci. Zapraszam cię kochana serdecznie do mnie w wolnej chwili :D
    Podoba mi się , że numerujesz posty. Rzeczywiście to super wygląda na blogu.
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kwietniowe podsumowanie, świetne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix ;) fajne podsumowanie miesiąca.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taką typową tumblr girl! Podoba mi się to :)

    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcesz zacząć karierę fotomodelki i potrzebujesz rad lub po prostu chcesz dowiedziec sie jak wyglada zycie poczatkujacej fotomodelki i jak rozwija sie jej kariera? Ten blog jest dla Ciebie!:))

    http://samsukier.blogspot.com/2016/05/fotomodeling-1.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Snap zawsze spoko! Ale na szorty to jeszcze się w tym roku nie zdecydowałam. Chociaż przyznaję, że było już blisko. Dzisiaj na przykład. Rano pogoda była do tego idealna. Teraz jednak po deszczu, po burzy. Smutno i szaro. Szorty odpadają.
    A z tym numerowaniem postów to nie jest taki głupi pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjecia i opisy sa super! Zakochalam sie w Twoim blogu :) widze ze lubisz to co ja. Super glony, okulary z urodzin i te zdjecie karuzeli mega! Ja po tygodniu tak sie rozleniwilam ze myslalam ze nie wstane dzisiaj to szkoly tylko przypełzne do autobusu.. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powroty po długiej nieobecności zawsze są ciężkie. Tym bardziej są ciężkie, im bardziej dotyczą szkoły
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię posty z takimi podsumowaniami!:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do stałej obserwacji!☼
    Aguuuszka-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie ciekawy post, może być więcej takich! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż się chcę oglądać,świetny post.
    http://majcyxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja po ćwiczeniach wręcz przeciwnie nie mam ochoty na słodkości ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zdjęciowe podsumowania miesiąca :D
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiecień widzę,że był udany. Ciekawie się ogląda zdjęcia. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  19. These sound lovely, and they look so cute, so might add these to my list :) xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że kwiecień udany :)

    OdpowiedzUsuń

♥ czytasz=komentujesz. ♥
♥ Komentarz to wielka motywacja. ♥
♥ Czytam każdy komentarz. ♥
♥ zapraszam do obserwacji. ♥

Kategorie postów

Subscribe